EVOLVEO EasyPhone LT, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare, roșu
294,99 Lei
260,26 Lei
218,71 Lei fără TVA
Descriere și parametri
EVOLVEO EasyPhone LT - Partenerul dumneavoastră de încredere
Un telefon pentru seniori care nu va dezamăgi. EVOLVEO EasyPhone LT este un telefon mobil pentru seniori cu un suport de încărcare. Acesta dispune de un ecran color de 2,8", suport pentru rețeaua 4G și un buton SOS cu urmărire a locației prin GPS.
Operare ușoară și meniu clar
Butoanele mari și practice facilitează scrierea mesajelor SMS și introducerea numerelor de telefon. Până la opt apeluri rapide sau funcția de contact foto facilitează apelarea numerelor preferate.
Apel SOS și SMS cu localizare a locației
Atunci când apăsați butonul SOS, telefonul formează automat numerele presetate și le trimite un mesaj de urgență, inclusiv informații despre locație.
Trei niveluri de localizare a locației
Telefonul utilizează semnalul GPS, WiFi și rețeaua mobilă GSM pentru localizare. Prin combinarea acestor tehnologii, acesta este capabil să ofere cel mai precis rezultat în orice moment.
Obținerea locației GPS curente de la un alt telefon
Telefonul dvs. vă permite să trimiteți un SMS cu locația dvs. curentă către un alt telefon. Acest lucru poate fi important dacă nu puteți contacta proprietarul telefonului.
Contacte foto, apelare rapidă și 2000 de contacte salvate
Pentru a facilita apelarea, telefonul este echipat cu o funcție de contact foto. O fotografie poate fi adăugată la zece contacte selectate pentru a facilita identificarea apelantului.
Specificații tehnice
- Rezoluția afișajului: 320 x 240 px
- Memorie internă: 128 MB
- Baterie: baterie Li-Ion de 1200 mAh
- Dimensiuni: 140 x 56 x 12 mm
- Greutate (cu baterie): 105 g
Alte informații
Telefonul oferă 4G, operare simplă, un ecran color TFT mare de 2,8", ecran de înaltă calitate de 2.0Mpx cu bliț, contacte foto, buton SOS pentru apeluri SOS și SMS cu localizare, preluarea locației GPS de pe un alt telefon, memorie pentru 2000 de contacte, radio FM fără căști cu auto-tuning, butoane dedicate pentru lanternă, cameră, volum și contacte foto, difuzor puternic pentru radio FM și tonuri de apel, Dual Nano SIM, kickstand pentru încărcare ușoară, conector USB-C, butoane separate pentru tastatură, Bluetooth v 2.1 EDR, cinci profiluri de utilizator, vizualizator de imagini, player de muzică, înregistrator digital de voce (voice recorder), calendar, ceas cu alarmă, calculator, card microSDHC inserabil (max. 32 GB) și modul Wi-Fi doar pentru localizarea dispozitivului.
Conținutul pachetului
- Telefon mobil EVOLVEO EasyPhone LT
- Suport de încărcare
- Încărcător de rețea 230 V
- Căști stereo USB-C cu hands-free
- 1 baterie de 200 mAh
- Manual de utilizare
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.