UMAX VisionBook 11T LTE Pro

MARATONUL
- 1%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

UMAX VisionBook 11T LTE Pro
Numărul comenzii
AG2120252
OEM
UMM240107
Producator
Umax
Puncte de loialitate: 38
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 1 bucăți, livrare Miercuri

780,75 Lei

772,42 Lei

649,09 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 759,84 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Miercuri

772,42 Lei

780,75 Lei

649,09 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Tabletă puternică de 10,95" cu 6GB RAM, 128GB, GPS, LTE și Android 12 VisionBook 11T LTE Pro este o tabletă puternică și accesibilă, cu specificații excelente pentru utilizarea zilnică acasă și în deplasare, cu suport LTE. Ecranul mare de 10,95" cu ecran tactil IPS de 10,95" și rezoluție 2000x1200 este mândria acestei tablete, iar lucrul cu ea va fi o experiență pentru toată lumea. Designul hilar super slim cu capacul din spate metalic dispune de un procesor octa-core Unicos Tiger T606 puternic, o cameră foto de înaltă calitate de 8 MP cu autofocus și o grafică puternică pentru jocuri și redare multimedia. Nu ratați sunetul excelent cu cele patru difuzoare încorporate. Memoria RAM este de 6 GB, iar spațiul de stocare de bază este de 128 GB. Dacă doriți să utilizați tableta pentru a efectua apeluri telefonice sau pentru a naviga pe internet oriunde în deplasare, trebuie doar să introduceți cartela SIM în slotul din tabletă și vă puteți conecta imediat la internet sau puteți efectua apeluri telefonice. Există, de asemenea, un receptor GPS, astfel încât tableta funcționează bine ca dispozitiv de navigație în deplasare. Certificarea Google GMS Noua VisionBook 11T LTE Pro oferă cel mai recent sistem de operare Android 12 certificat. Certificarea Google GMS permite instalarea nelimitată a mii de aplicații sau jocuri din Google Play Store. Cu noul Android 12, puteți utiliza gratuit cele mai recente servicii Google. Tehnologie 4G LTE LTE este numele complet al denumirii Long Term Evolution. Această tehnologie se bazează pe actuala rețea 3G și aduce îmbunătățiri în mai multe moduri. Cea mai semnificativă este, desigur, creșterea vitezei în ambele direcții - descărcare și încărcare. LTE este capabilă să dezvolte o viteză maximă teoretică de până la 172,8 Mbps pentru descărcare și 57,6 Mbps pentru încărcare la o lățime de canal de 20 MHz. În practică, bineînțeles, viteza este mult mai mică, deoarece este partajată între mulți alți utilizatori, iar operatorii folosesc adesea o lățime de canal mai mică. Sistemul de operare Android 12 Google prezintă noua versiune ca pe o versiune mai inteligentă și mai simplă, care se adaptează utilizatorilor, în principal datorită suportului AI. controlul transparent al aplicațiilor și al permisiunilor acestora, frumos într-un singur loc, cu setări (de exemplu, în ce situații o anumită aplicație poate accesa locația dvs.). Actualizările de securitate vor fi acum distribuite automat prin Google Play. Noul sistem extinde, de asemenea, durata de viață a bateriei prin limitarea aplicațiilor pe care nu le utilizați atât de des. Există, de asemenea, un control parental sofisticat, cu posibilitatea de a urmări locația dispozitivului. Urmărirea timpului pe telefon cu opțiunea de a seta limite zilnice pentru fiecare categorie. Specificații: Sistem de operare: Android 12 Certificare Google GMS Afișaj: 10,95" IPS, 2000x1200 Multitouch capacitiv Procesor: Unicos Tiger T606 1.6GHz octa-core Grafică: ARM MALI G57 RAM: 6GB Memorie internă: 128 GB WiFi: Wifi 5 - 802.11 AC Bluetooth: Versiunea 5 Protocoale de date: WCDMA/HSDPA/HSUPA: 900/2100 MHz GSM/GPRS/EDGE: 850 MHz/900 MHz/1800 MHz/1900 MHz FDD LTE: 800/1800/2100/2600 MHz Echipamente: GPS Cameră web de 5 Mpx Cameră foto 8 Mpx Lumina de fundal LED Microfon 4 x difuzor Porturi I/O: USB-C Slot pentru carduri Micro SD Sloturi pentru cartele SIM: 1 x micro SIM (suport 2G/3G/4G) Baterie: Reîncărcabilă Li-Poly 8000mAh Dimensiune: 255 x 165 x 7 mm Greutate: 500g Alimentare cu energie: Adaptor DC 5V/3A Încărcare prin intermediul portului USB-C (aprox. 3 ore) Conținutul pachetului: Tabletă Adaptor cablu USB-C Manual

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.