Switch TP-Link OMADA JetStream TL-SG3452P (48xGbE, 4xSFP, 48x PoE , 384W, 2xconsole)
3 904,00 Lei
3 261,03 Lei
2 740,36 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Comutator TP-Link TL-SG3452P
Descrierea produsului
Comutator gestionat JetStream cu 52 de porturi Gigabit L2 cu 48 de porturi PoE .
Comutatorul oferă 48 de porturi gigabit RJ45 și 4 porturi SFP pentru conectivitate de mare viteză. De asemenea, dispune de 48 de porturi PoE conforme 802.3at/af cu o putere totală de 384W.
Integrare în Omada SDN
Acesta oferă Zero-Touch Provisioning (ZTP), gestionare centralizată a cloud-ului și monitorizare inteligentă.
Administrare centralizată
Accesul la cloud și aplicația Omada pentru un confort maxim și o gestionare ușoară.
Rutare statică
Ajută la direcționarea fluxului de date în rețeaua locală, asigurând o utilizare eficientă a resurselor rețelei.
Strategie de securitate robustă
- Legături IP-MAC
- ACL
- Securitatea portuară
- Protecție împotriva atacurilor DoS
- Controlul furtunilor
- DHCP Snooping
- Autentificare 802.1X și Radius
Transmisie optimizată de voce și video
L2/L3/L4 QoS și IGMP Snooping.
Raport separat
Interfața web, CLI (port de consolă, Telnet, SSH), SNMP, RMON și funcționalitatea Dual Image oferă opțiuni avansate de gestionare.
Specificații tehnice
Hardware
- 48× porturi RJ45 10/100/1000 Mbps 10/100/1000 Mbps
- 4× sloturi Gigabit SFP
- 1× port de consolă RJ45
- 1× port de consolă Micro-USB
- 3 ventilatoare
- Sursa de alimentare: 100-240 V AC~50/60 Hz
- 48 de porturi PoE cu o putere de până la 30 W pe port
- Consumul maxim de energie: 52,53 W (fără conexiune PD), 485,4 W (cu conexiune PD de 384 W)
- Dimensiuni: 17,3 × 13,0 × 1,7 in (440 × 330 × 44 mm)
Putere
- Capacitate de comutare: 104 Gbps
- Rata de expediere a pachetelor: 77,4 Mpps
- Tabel de adrese MAC: 16 K
- Memorie tampon de pachete: 12 Mbit
- Cadru Jumbo: 9 KB
Software
Suportă 8 cozi de așteptare prioritare, prioritate 802.1p CoS/DSCP, agregare de legături, Spanning Tree Protocol, Flow Control, Mirroring și multe altele.
Certificare
CE, FCC, RoHS
Conținutul pachetului
- Comutator TL-SG3452P
- Cablu de alimentare
- Ghid de instalare rapidă
- Kit de montare pe rack
- Picioare de cauciuc
Cerințe de sistem
Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ sau Windows 7/8/10/11, MAC OS, NetWare, UNIX sau Linux.
Condiții de funcționare
Temperatura de funcționare: 0-40 °C (32-104 °F); Temperatura de depozitare: -40-70 °C (-40-158 °F); Umiditatea de funcționare: 10-90% RH fără condensare; Umiditatea de depozitare: 5-90% RH fără condensare.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.