Switch Smart Gigabit TP-Link SG2218 Omada cu 16 porturi cu 2 sloturi SFP

MARATONUL
- 7%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Switch Smart Gigabit TP-Link SG2218 Omada cu 16 porturi cu 2 sloturi SFP
Numărul comenzii
AGTPL00094
OEM
SG2218
Producator
TP-Link
Puncte de loialitate: 34
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 2 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

742,82 Lei

690,30 Lei

580,08 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 684,83 Lei
In stoc 2 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

690,30 Lei

742,82 Lei

580,08 Lei fără TVA

Descriere și parametri

CARACTERISTICI HARDWARE Interfață • 16× porturi RJ45 10/100/1000 Mb/s (Negociare automată/Auto MDI/MDIX) • 2× sloturi Gigabit SFP Număr de ventilatoare Fără ventilator Blocare de securitate fizică? Sursă de alimentare 100-240 V AC~50/60 Hz Dimensiuni (L x A x H) 17,3×7,1×1,7 inchi (440×180×44 mm) Montare Montare în rack Consum maxim de energie 12,3 W (220 V/50 Hz) Maxim disipare a căldurii 41,97 BTU/h (220 V/50 Hz) PUTERE Capacitate de comutare 36 Gbps Viteză de redirecționare a pachetelor 26,8 Mpps Tabel de adrese MAC 8 mii Jumbo frame 9 kB FUNCȚII SOFTWARE Calitatea serviciului • Prioritate CoS 802,1p /DSCP • • 8 Cozi de prioritate Mod Plan – SP (Prioritate strictă) – WRR (Circuit ponderat) • Configurație greutate cozi de așteptare • Control lățime de bandă – Limită de porturi/debit • Performanță mai ușoară • Control furtuni – Moduri de control multiple (kb/s/raport) – Difuzare/Multicast/Necunoscut Controlați caracteristicile Unicast L2 și L2+ • 16 interfețe IP: Suport IPv4/IPv6 • Rutare statică: 32 IPv4/IPv6 Rutare statică • Server DHCP • Releu DHCP – Releu interfață DHCP – Releu DHCP VLAN • Releu DHCP L2 • ARP static • ARP proxy • ARP gratuit • Agregare legături • Protocol Spanning Tree • Detectare buclă inversă • Controlul fluxului 802.3x • Oglindire • Protocol de detectare a legăturii dispozitivului (DLDP) • 802.1ab LLDP/ LLDP-MED L2 Multicast • 511 IPv4, grupuri de multicast partajate IPv6 • Snooping IGMP • Multicast Înregistrare VLAN (MVR) • Filtrare multicast • Multicast IP limitat (256 de profiluri și 16 intrări per profil) Caracteristici avansate • Descoperire automată a dispozitivului † • Configurare lot † • Actualizare firmware în lot † • Rețele de monitorizare inteligentă † • Notificare de evenimente anormale † • Configurare unificată † • Program de repornire † VLAN • Grup VLAN – Max. Grupuri VLAN 4K • VLAN etichetă 802.1Q • VLAN MAC: 12 intrări • Protocol VLAN • GVRP • Lista de control acces VLAN voce • Suportă până la 230 de intrări • ACL bazat pe timp • ACL MAC • ACL IP • ACL IPv6 • ACL combinat • Regulă operațiune: Permite/Refuză • Politică de acțiune – Oglindire – Redirecționare – Limitare rata – Notă QoS • Legare reguli ACL – Legare port – Securitate legare VLAN • Legare port IP-MAC • AAA • 802.1X – Autentificare bazată pe port – Autentificare bazată pe MAC (Gazdă) – Metoda de autentificare include PAP/EAP-MD5 – MAB – Guest VLAN – Suport pentru autentificare și responsabilitate Radius • Legare IP/IPv6-MAC - 512 intrări de legare - DHCP Snooping - DHCPv6 Snooping - Inspecție ARP - Detectare ND • IP Source Guard - 253 intrări - Sursă IP+Sursă MAC • IPv6 Source Guard - 183 intrări - Sursă Adresă IPv6 + Sursă MAC • Static/DoS Defend Securitate port dinamic/permanent – până la 64 de adrese MAC per port • Broadcast/Multicast/Unicast Storm Control – mod de control kb/s/rate • Izolare porturi • Administrare web securizată prin HTTPS cu SSLv3/TLS 1.2 • Administrare securizată a interfeței de comandă (CLI) cu SSHv1/SSHv2 • Control acces IPv6 IP/Port/MAC • Rutare statică IPv6 și ACL • Dual IPv4/IPv6 IPv6 • Interfață IPv6 • Multicast Listener Discovery (MLD) • IPv6 Neighbor Discovery (ND) • Maximum Transmission Unit (MTU) Discovery • Internet Control Message Protocol (ICMP) Versiunea 6 • TCPv6/UDPv6 • IPv6 Application - Client DHCPv6 - Ping6 - Tracert6 - Telnet(v6) - IPv6 SNMP - IPv6 SSH - IPv6 SSL - Http/Https - IPv6 TFTP MIB • MIB II (RFC1213) • Bridge MIB (RFC1493) • P/Q-Bridge MIB (RFC2674) • Radius Accounting Client MIB (RFC2620) • Radius Authentication Client MIB (RFC2618) • Remote Ping, Traceroute MIB (RFC2925) • Suport -Connect Private MIB • RMON MIB(RFC1757, rmon 1,2,3,9) CONTROL Omada Application Da. Necesită utilizarea Omada Hardware Controller, Omada Cloud-Based Controller sau Omada Software Controller. Control centralizat • Controler bazat pe cloud Omada • Controler hardware Omada • Controler software Omada Acces în cloud Da. Necesită utilizarea Omada Hardware Controller, Omada Cloud-Based Controller sau Omada Software Controller. Aprovizionare Zero-Touch Da. Necesită utilizarea controlerului bazat pe cloud Omada. Caracteristici de management • GUI Web • Interfață de linie de comandă (CLI) prin Telnet • SNMPv1/v2c/v3 • Trap/Inform SNMP • RMON (1,2,3,9 grupuri) • Șablon SDM • Client DHCP/BOOTP • Imagine duală, dual Configurație • Monitorizare CPU • Diagnosticare cablu • EEE • SNTP • Protocol de sistem ALTE Certificari CE, FCC, RoHS Conținutul pachetului • Comutator SG2218 • Cablu de alimentare • Ghid de instalare rapidă • Kit de montare în rack • Picioare din cauciuc Cerințe de sistem Microsoft® Windows ® 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ sau Windows 7/8/10/11, MAC® OS, NetWare®, UNIX® sau Linux. mediu • Temperatura de operare: 0–40 ? (32–104 ?); • Temperatura de depozitare: -40–70 ? (-40–158 ?) • Umiditate de funcționare: 10–90% RH fără condensare • Umiditate de depozitare: 5–90% RH fără condensare

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.