SET Ajax Smart Home alb

- 20%

Foto ilustrativa

SET Ajax Smart Home alb
Numărul comenzii
31334227
OEM
AJAXSET6_WH
Producator
AJAX
Puncte de loialitate: 134
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Set Ajax Smart Home
Alarmă pentru casă, conexiune prin Ethernet, GSM și Jeweller, detecție de fum, apă, mișcare, alimentată de la rețea, aplicație în cehă și engleză pentru Android și iOS.

Asigurați-vă în mod inteligent casa cu kitul "Ajax Smart Home".

Kitul de securitate Ajax StarterKit vă protejează în mod fiabil locuința împotriva efracției, incendiilor sau inundațiilor provocate de apă. Componentele individuale impresionează de la prima vedere prin designul lor elegant și prin ușurința de utilizare de primă clasă, datorită aplicației inteligente Ajax, care permite configurarea rapidă și ușoară a sistemului. Kitul include Ajax Hub, Ajax DoorProtect, Ajax MotionProtect, Ajax FireProtect, Ajax LeaksProtect și Ajax Socket. Bineînțeles, aveți opțiunea de a achiziționa componente suplimentare.

Principalele caracteristici ale setului de securitate Ajax Smart Home:
Un mod modern de a proteja proprietatea împotriva furturilor și a dezastrelor naturale
Setul de securitate include unitate centrală de control, detector de fereastră sau ușă, 2× senzor de mișcare fără fir, breloc de control și sirenă pentru casă
Hub Ajax cu conexiune GSM sau Ethernet
Protocol de comunicare Jeweller (transmisie de semnal până la 2000 m)
Aplicație inteligentă Ajax pentru o configurare ușoară și o prezentare generală a sistemului din confortul smartphone-ului dvs.
Nivel ridicat de securitate conform EN 50131
Toate dispozitivele din set sunt livrate cu baterii
Suport pentru platformele Android și iOS cu actualizări gratuite ale software-ului

Kit complet de securitate pentru casă:
Kitul Ajax Smart Home include, de exemplu, un detector de ușă și fereastră, un detector de mișcare, un senzor de incendiu și fum și chiar un detector de scurgeri de apă. Sistemul poate fi extins cu alte componente interesante, cum ar fi diverse alarme, tastaturi pentru securitatea sistemului etc. Toate componentele au nivelul de securitate 2 în conformitate cu EN 50131 și, prin urmare, oferă un nivel mai ridicat de securitate.

Hub Ajax

Unitatea centrală a sistemului de alarmă Ajax dispune de conexiuni GSM și Ethernet cu acces partajat pentru până la 50 de utilizatori și un maxim de 100 de dispozitive conectate. Protocolul de comunicare Jeweller permite conectarea componentelor la centrala Ajax la o distanță de până la 2.000 m, depășind performanțele tehnologiilor standard WiFi și ZigBee

Ajax MotionProtect

Detectorul inteligent PIR Ajax MotionProtect detectează în mod fiabil mișcarea într-o cameră la o distanță de până la 12 metri. Datorită algoritmului avansat SmartDetect, acesta ignoră mișcările animalelor de companie, curenții de aer și alte cauze ale alarmelor false. Sensibilitatea de detecție poate fi reglată pe 3 niveluri.

Ajax DoorProtect

Detectorul este echipat cu senzori miniaturali de înaltă calitate și comunicare fără fir, ceea ce permite securizarea ferestrelor și ușilor de la mai multe etaje ale unei clădiri. Carcasa detectorului este, de asemenea, rezistentă la manipulare și dispune de un contact Reed fiabil, cu peste 1.000.000 de cicluri de comutare fără defecțiuni.

Ajax FireProtect

FireProtect este un detector de incendiu profesionist certificat. Cel mai mare avantaj al FireProtect este verificarea incendiului în două faze, astfel încât fumul nu trebuie să intre în cameră, dar este suficient să crească temperatura în clădirea securizată cu 30 °C în 30 de minute și FireProtect va declanșa alarma. În cazul în care detectorul detectează un pericol, se va auzi o sirenă și veți primi o notificare la alegere.

Scurgeri de informații AjaxProtect

LeaksProtect este un detector de scurgeri de apă fără fir. Odată ce adăugați detectorul la aplicația Ajax și îl instalați la locul său, puteți fi sigur că veți fi mereu în alertă în caz de accidente în locuința dumneavoastră. Detectorul are contacte sensibile pe partea inferioară care detectează instantaneu prezența apei.

Socket Ajax

Socket este un adaptor de priză inteligent care vă permite să controlați priza de la distanță folosind aplicația Ajax. Puteți porni și opri aparatele electrice prin intermediul aplicației. Datorită indicatorului LED și funcțiilor de analiză, puteți măsura consumul aparatelor dvs.

Acces la distanță și configurare prin intermediul unei aplicații Ajax inteligente:
Aplicația inteligentă Ajax a fost dezvoltată nu numai pentru configurarea ușoară a tuturor dispozitivelor din suita de securitate, ci și pentru controlul convenabil al tuturor funcțiilor și opțiunilor fiecărui dispozitiv. Aplicația este disponibilă pe platformele Android, iOS, Windows 7 (și versiuni superioare) și macOS.

O casă sigură la îndemâna dumneavoastră:
Prin conectarea dispozitivului Ajax la aplicația mobilă, puteți primi notificări instantanee atunci când este detectată o amenințare, puteți activa verificarea video cu camerele IP, puteți vizualiza informații detaliate despre starea sistemului sau puteți primi gratuit actualizări periodice. Datorită interfeței sofisticate cu utilizatorul, operarea aplicației este extrem de confortabilă și intuitivă.

Ajax este ușor de instalat:
Datorită suportului unic SmartBracket, care se fixează pe perete sau pe tavan, instalarea componentelor Ajax este rapidă și ușoară. Componentele sunt livrate cu baterii preinstalate, ceea ce vă economisește mult timp. O aplicație inteligentă vă ajută să alegeți amplasarea corectă a dispozitivului cu ajutorul unui manual interactiv.

Conținutul pachetului:
1x Ajax Hub - unitate centrală de control
1x Ajax MotionProtect - senzor de mișcare fără fir
1x Ajax DoorProtect - detector wireless pentru ușă sau fereastră
1x Ajax FireProtect - senzor de incendiu și fum fără fir
1x Ajax LeaksProtect - senzor de apă fără fir
1x Adaptor de priză Ajax

Parametrii

Tip electronic
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.