iGET HOME X1

- 15%

Foto ilustrativa

iGET HOME X1
iGET HOME X1
iGET HOME X1
iGET HOME X1
Numărul comenzii
3436435
OEM
X1
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 13
0 evaluări
In stoc 3 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

311,14 Lei

263,28 Lei

221,24 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 260,49 Lei
In stoc 3 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

263,28 Lei

311,14 Lei

221,24 Lei fără TVA

Descriere și parametri

iGET HOME X1: Securitate inteligentă pentru casa ta

Cod produs: 8594177653029

Descriere

iGET HOME X1 este un sistem de securitate wireless inteligent. Este ideal pentru securizarea caselor, apartamentelor, cabanelor, birourilor, garajelor, magazinelor, depozitelor și a altor clădiri.

Instalare și operare ușoară

Sistemul este ușor de instalat și de utilizat. Majoritatea senzorilor sunt alimentați de baterii cu o durată de viață de până la 2 ani. Unitatea principală este alimentată de la rețeaua de 230 V și are propria baterie de rezervă.

Transmisie fără fir

Senzorii sunt conectați la unitatea principală prin transmisie fără fir la 433 MHz. Distanța până la unitatea principală este de până la 100 m.

Portofoliu mare de accesorii

Sistemul este compatibil cu alte produse etichetate iGET HOME și cu senzorii din seria iGET SECURITY Pxx.

Controale

Activarea și dezactivarea alarmei este rapidă și ușoară, fie cu ajutorul brelocului wireless, fie cu ajutorul aplicației mobile.

Gestionarea inteligentă a locuinței

Cu ajutorul prizelor de telecomandă iGET HOME Power 1/2 USB/4 USB puteți controla, de exemplu, iluminatul, încălzirea sau aerul condiționat.

Camere IP

Este posibil să setați funcțiile privind modul în care camerele trebuie să se comporte în diferite acțiuni de alarmă HOME Alarm X1.

Metoda de comunicare a alarmei cu aplicația/telefonul

Alarma iGET HOME X1 este conectată la internet și comunică automat cu serverul. Alarma HOME X1 poate fi conectată la internet prin intermediul unei conexiuni Wi-Fi.

Multe conturi de utilizator

Aplicația iGET HOME conține 2 niveluri de conturi de utilizator. Cel mai înalt este "Administrator", care efectuează toate setările și controlul. Următorul este "Utilizator" - acesta poate controla alarma, dar nu efectuează setările.

Partajați rapid setările și creați un cont

Dacă un administrator dorește să adauge mai mulți utilizatori, este foarte ușor. Este suficient să instalați aplicația "iGET HOME" pe un alt telefon mobil și să confirmați partajarea controlului casei.

Informații despre deconectarea alimentării cu energie electrică a panoului principal

Atunci când alimentarea principală a alarmei este deconectată sau conectată, aplicația informează imediat utilizatorul. Atunci când este deconectată, aceasta funcționează cu ajutorul bateriei de rezervă integrate.

Actualizare automată a firmware-ului în unitatea principală

Unitatea principală verifică automat disponibilitatea celui mai recent firmware pe server, instalându-l fie automat, fie la confirmarea utilizatorului.

Parametrii principali:

  • Sistem de securitate wireless inteligent cu conexiune la internet Wi-Fi.
  • Aceeași aplicație controlează, de asemenea, camere IP de interior și exterior, prize controlate, termopane, aspiratoare robotizate, sisteme de iluminat și multe altele.
  • Aplicația pentru gestionarea și configurarea generală a sistemului este disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS și este disponibilă în limbile cehă, slovacă, poloneză, engleză și maghiară.
  • Design elegant combinat cu o operare simplă.
  • Alarma este activată și dezactivată cu ajutorul brelocurilor de chei și al aplicației.
  • Unitatea principală descarcă și instalează automat cele mai recente actualizări de firmware de pe server.
  • Informează cu privire la stare/alarmă prin intermediul notificărilor din aplicație.
  • Include o sirenă internă integrată de 100 dB.
  • Acesta conține o baterie de rezervă, astfel încât alarma este încă pe deplin activă chiar și atunci când sursa principală de alimentare este deconectată.

Specificațiile unității centrale:

  • Alimentare: direct de la rețea 230 ~ 250V AC
  • Dimensiuni și greutate: 80 x 80 x 75mm, 105g
  • Conectivitate de rețea: Wi-Fi 2.4GHz b/g/n
  • Comunicare senzor: 433 MHz, rază de acțiune de până la 100m în medii neobstrucționate
  • Baterie internă: 250mAh leu, până la 4 ore.

Conținutul pachetului:

  • 1x HOME Alarm X1 - unitate centrală de alarmă
  • 1x P1v2 - senzor de mișcare PIR fără fir
  • 2x P4v2 - senzor magnetic fără fir
  • 1x P5 - telecomandă (breloc)
  • 1x autocolant de avertizare iGET ALARM.

Alte accesorii compatibile cu HOME Alarm X1:

  • iGET SECURITY P1v2 - senzor de mișcare PIR fără fir
  • iGET SECURITY P4v2 - senzor magnetic fără fir pentru uși și ferestre
  • iGET SECURITY P5 - telecomandă / breloc de chei
  • iGET SECURITY P6 - Senzor de gaz GPL, GNL, GNC
  • iGET SECURITY P7 - buton SOS de urgență fără fir
  • iGET SECURITY P9 - senzor de apă fără fir
  • iGET SECURITY P10 - senzor de vibrații fără fir
  • iGET SECURITY P14 - senzor de fum fără fir
  • iGET SECURITY P17 - senzor de mișcare PIR fără fir fără detecție de animale
  • iGET SECURITY P21 - senzor magnetic wireless pentru uși/porți de fier etc.
  • iGET HOME - toate celelalte dispozitive care funcționează în aceeași aplicație, cum ar fi prize controlate, camere, seturi de camere, comenzi, iluminat, termopane și multe altele...

Parametrii

Tip electronic
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.