iGET SECURITY M4 - Sistem de securitate de alarmă WiFi / GSM

- 21%

Foto ilustrativa

iGET SECURITY M4 - Sistem de securitate de alarmă WiFi / GSM
iGET SECURITY M4 - Sistem de securitate de alarmă WiFi / GSM
iGET SECURITY M4 - Sistem de securitate de alarmă WiFi / GSM
iGET SECURITY M4 - Sistem de securitate de alarmă WiFi / GSM
iGET SECURITY M4 - Sistem de securitate de alarmă WiFi / GSM
iGET SECURITY M4 - Sistem de securitate de alarmă WiFi / GSM
iGET SECURITY M4 - Sistem de securitate de alarmă WiFi / GSM
Numărul comenzii
3436180
OEM
M4
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 35
0 evaluări
In stoc 5 bucăți, 9.5.2024 la dumneavoastră

891,00 Lei

702,10 Lei

590,00 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 684,46 Lei
In stoc 5 bucăți, 9.5.2024 la dumneavoastră

702,10 Lei

891,00 Lei

590,00 Lei fără TVA

Descriere și parametri

iGET SECURITY M4 - Gardianul tău credincios

Siguranța locuinței este o prioritate pentru noi toți. Cu iGET SECURITY M4 puteți fi siguri că proprietatea dvs. este în siguranță oriunde v-ați afla.

Fără fir și mereu în contact

Acest sistem de securitate inteligent comunică cu telefonul dvs. prin WiFi și, în cazul unei defecțiuni WiFi, este capabil să trimită o alertă prin SMS prin GSM.

Utilizare universală

Dispozitivul iGET SECURITY M4 este ideal pentru securizarea caselor, apartamentelor, cabanelor, birourilor, garajelor, magazinelor, depozitelor, oficiilor și multe altele.

Instalare și operare ușoară

O alarmă fără fir, cu instalare și control simplu, care nu numai că vă securizează locuința, dar poate declanșa de la distanță sau pe bază de temporizator aparatele electrice prin intermediul prizelor controlate.

Control în timp real

În caz de alarmă, alarma începe înregistrarea pe camera IP și partajează imediat înregistrarea video cu aplicația de pe telefonul mobil. Puteți monitoriza ce se întâmplă cu camerele IP în orice moment.

Sigur chiar și în timpul întreruperilor de curent

Unitatea principală este alimentată de la rețeaua de 230 V, dar are și o baterie de rezervă proprie cu o autonomie de până la 8 ore. Proprietatea dvs. este astfel protejată chiar și în cazul unei pene de curent.

Aplicație intuitivă

Alarma este controlată de o aplicație disponibilă gratuit pe Google Play și pe piața iOS. Aplicația este disponibilă în cehă, slovacă, engleză, poloneză, maghiară și în multe alte limbi.

Transmisie fără fir

Nu este nevoie să trageți fire sau să faceți o configurare complicată pentru a conecta detectoarele la unitatea centrală. Detectoarele fără fir au o rază de acțiune de până la 80 m, unele chiar 200 m.

Activare și dezactivare ușoară

Activarea și dezactivarea alarmei este rapidă și ușoară, fie prin utilizarea unui breloc fără fir, a unei tastaturi fără fir, a unui cip RFID sau a unei aplicații mobile.

Comunicarea cu aplicația/telefonul

Alarma iGET SECURITY M4 este conectată la internet și comunică automat cu serverul. Telefonul mobil al utilizatorului trebuie să fie conectat la internet oriunde în lume, utilizând o conexiune de date sau WiFi.

Caracteristici cheie

  • Multe conturi de utilizator
  • Portofoliu mare de accesorii suplimentare și transmisie wireless
  • Controlul prizelor 230V controlate
  • Camere IP
  • Opțiunea de a denumi zone/detectoare/controllere
  • Protecție împotriva sabotajului, deconectarea energiei electrice
  • Baterie descărcată în detector

Parametrii principali

  • Sistem de securitate wireless inteligent cu conexiune la internet prin WiFi și conector Ethernet.
  • Acesta controlează camerele IP de interior și de exterior, întrerupătoarele cu prize de 230V controlate și comunică cu peste 20 de alte tipuri de accesorii fără fir, denumite M3Px.
  • Suportă conectarea a până la 300 de accesorii fără fir.
  • Aplicația pentru gestionarea și configurarea generală a sistemului este disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS și este disponibilă în cehă, slovacă, engleză, poloneză, maghiară și în alte limbi.

Conținutul pachetului

  • 1x M4 - unitate centrală de alarmă
  • 1x M3P13v2 - tastatură tactilă fără fir cu cititor RFID
  • 1x M3P1 - detector de mișcare PIR fără fir
  • 1x M3P4 - senzor magnetic fără fir pentru securizarea ușilor / ferestrelor
  • 1x M3P5 - telecomandă (breloc)
  • 2x M3P22 - Cheie RFID pentru atașarea la tastatura fără fir M3P13v2
  • 2x Adaptor de alimentare pentru alarma M4 și tastatura M3P13v2
  • 1x Manual de utilizare detaliat în cehă, slovacă, engleză, poloneză și maghiară

Alte accesorii opționale

  • iGET SECURITY M3P1 - Detector de mișcare PIR fără fir
  • iGET SECURITY M3P4 - Detector magnetic fără fir pentru uși și ferestre
  • iGET SECURITY M3P5 - Telecomandă (breloc)
  • iGET SECURITY M3P6 - Detector de gaz fără fir
  • iGET SECURITY M3P7 - Buton SOS fără fir
  • iGET SECURITY M3P9 - Detector de apă fără fir
  • iGET SECURITY M3P10 - Detector de vibrații fără fir
  • iGET SECURITY M3P11 - Sirenă pentru exterior
  • iGET SECURITY M3P13v2 - Tastatură externă fără fir cu cititor RFID
  • iGET SECURITY M3P14 - Detector de fum fără fir
  • iGET SECURITY M3P15 - Cameră IP HD rotativă fără fir
  • iGET SECURITY M3P15v2 - Cameră IP wireless rotativă Full HD
  • iGET SECURITY M3P16 - Priză controlată fără fir 230V
  • iGET SECURITY M3P17 - Detector de mișcare PIR fără fir, fără detectarea animalelor
  • iGET SECURITY M3P18 - Cameră IP HD wireless pentru exterior
  • iGET SECURITY M3P18v2 - Cameră IP Full HD wireless pentru exterior
  • iGET SECURITY M3P19 - Detector de CO (monoxid de carbon) fără fir
  • iGET SECURITY M3P20 - Cameră IP HD fără fir pentru interior
  • iGET SECURITY M3P20v2 - Cameră IP de interior fără fir Full HD
  • iGET SECURITY M3P21 - Detector de ușă magnetică/ ușă de fier fără fir
  • iGET SECURITY M3P22 - Cheie RFID
  • iGET SECURITY DP4 - Detector de ușă/fereastră inteligent și fără fir
  • iGET SECURITY DP11 - Sirenă wireless pentru exterior
  • iGET SECURITY DP16 - Priză inteligentă controlată fără fir 230V, funcționează fără alarmă
  • iGET SECURITY DP23 - Bec LED inteligent fără fir WiFi, funcționează fără alarmă
  • iGET SECURITY DP24 - Sirenă de interior fără fir

Parametrii

Tip electronic
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.