Mufă de încărcare AVACOM pentru notebook-uri C34 (4, 75 x 1, 75 mm) pentru seria HP Sleekbook 14/15

Foto ilustrativa

Mufă de încărcare AVACOM pentru notebook-uri C34 (4, 75 x 1, 75 mm) pentru seria HP Sleekbook 14/15
Numărul comenzii
3473959
OEM
C.34
Producator
NoName
0 evaluări
In stoc 2 bucăți, livrare Joi

12,69 Lei

10,66 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 12,44 Lei
In stoc 2 bucăți, livrare Joi

12,69 Lei

10,66 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Reducere la conectorul C34 de la conectorul C4 (5,5 x 2,5 mm). Adaptor adecvat ADAC-19V-65Wa
Utilizați întotdeauna un adaptor de curent alternativ care are aceeași tensiune de ieșire [V] și același curent de ieșire sau mai mare [A] ca și originalul.


Compatibilitate

Numerele piesei

Modele

Laptop-uri
HP / COMPAQ
Pavilionul 14-b000
Pavilionul 14-b001
Pavilionul 14-b002
Pavilionul 14-b003
Pavilionul 14-b005
Pavilionul 14-b006
Pavilionul 14-b008
Pavilionul 14-b010
Pavilionul 14-b013
Pavilionul 14-b014
Pavilionul 14-b015
Pavilionul 14-b017
Pavilionul 14-b019
Pavilionul 14-b022
Pavilionul 14-b023
Pavilionul 14-b026
Pavilionul 14-b028
Pavilionul 14-b029
Pavilionul 14-b030
Pavilionul 14-b031
Pavilionul 14-b032
Pavilionul 14-b033
Pavilionul 14-b034
Pavilionul 14-b035
Pavilionul 14-b050
Pavilionul 14-b051
Pavilionul 14-b052
Pavilionul 14-b053
Pavilionul 14-b054
Pavilionul 14-b056
Pavilionul 14-b057
Pavilionul 14-b070
Pavilionul 14-b090
Pavilionul 14z-b000
Pavilionul 15-b000
Pavilionul 15-b001
Pavilionul 15-b002
Pavilionul 15-b003
Pavilionul 15-b004
Pavilionul 15-b005
Pavilionul 15-b006
Pavilionul 15-b007
Pavilionul 15-b008
Pavilionul 15-b009
Pavilionul 15-b010
Pavilionul 15-b011
Pavilionul 15-b012
Pavilionul 15-b013
Pavilionul 15-b020
Pavilionul 15-b023
Pavilionul 15-b024
Pavilionul 15-b025
Pavilionul 15-b027
Pavilionul 15-b028
Pavilionul 15-b030
Pavilionul 15-b032
Pavilionul 15-b033
Pavilionul 15-b035
Pavilionul 15-b036
Pavilionul 15-b038
Pavilionul 15-b040
Pavilionul 15-b041
Pavilionul 15-b042
Pavilionul 15-b043
Pavilionul 15-b044
Pavilionul 15-b045
Pavilionul 15-b050
Pavilionul 15-b051
Pavilionul 15-b052
Pavilionul 15-b053
Pavilionul 15-b054
Pavilionul 15-b055
Pavilionul 15-b058
Pavilionul 15-b060
Pavilionul 15-b061
Pavilionul 15-b070
Pavilionul 15-b072
Pavilionul 15-b076
Pavilionul 15-b079
Pavilionul 15-b086
Pavilionul 15-b090
Pavilionul 15-b115
Pavilionul 15-b143
Pavilionul 15t-b000

Parametrii

Vrsta robe
Tip accesoriu
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.