Mouse fără fir Dell cu mai multe dispozitive - MS5320W - Titan Gri
179,70 Lei
163,16 Lei
137,11 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Mouse fără fir multi-dispozitiv Dell - MS5320W - Titan Gray
Specificații tehnice
- Conexiune: Fără fir
- Interfață: Bluetooth
- Baterii compatibile: AA
- Tehnologie: optică
- Sensibilitate: 1 600 DPI
- Greutate: 84 g
- Culoare: Titan Gray
Descrierea produsului
Mouse-ul wireless multi-dispozitiv Dell MS5320W vă permite să lucrați cu ușurință pe până la trei dispozitive simultan.
Are o durată de viață a bateriei de 36 de luni, așa că nu trebuie să vă faceți griji că se termină bateria și că trebuie să găsiți un înlocuitor.
Lucrați fără probleme pe desktop, laptop și 2 în 1 cu acest mouse wireless profilat.
Modul dual Bluetooth 5.0 și conectivitatea wireless de 2,4 GHz vă permite să comutați cu ușurință între laptop, desktop sau 2 în 1 cu un simplu clic.
Împerecheați instantaneu orice dispozitiv compatibil cu Windows 10 prin Bluetooth, fără a fi nevoie să configurați setările de fiecare dată, cu Microsoft Swift Pair i.
Compatibil cu o varietate de sisteme de operare Windows, Mac, Chrome, Linux și Android, acest mouse oferă o flexibilitate maximă.
Lucrați mai mult timp fără întreruperi. Cu o baterie care durează până la 36 de luni, acest mouse vă asigură că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la înlocuirea ei.
Răspunsurile rapide cu senzorul de 1600 DPI vă ajută să navigați fără efort, în special pe un ecran 4K de înaltă rezoluție.
Senzorul său optic oferă o urmărire precisă și este ideal pentru utilizarea pe majoritatea suprafețelor de masă.
Butoanele de comenzi rapide poziționate intuitiv pe mouse-ul profilat permit navigarea ușoară pe site-urile web și în aplicații.
Software-ul Dell Peripheral Manager vă permite să personalizați și să gestionați în mod eficient tastaturile și mouse-urile.
Împerechează-ți dispozitivele și tastele de acces rapid pentru acces ușor la aplicațiile și funcțiile tale preferate.
Puteți, de asemenea, să vizualizați starea bateriei și a conexiunii și să obțineți cele mai recente actualizări de firmware - orice se potrivește nevoilor dumneavoastră.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.