Kensington Slim Slim Resettable NanoSaver Combination Lock pentru laptopuri

MARATONUL
- 33%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Kensington Slim Slim Resettable NanoSaver Combination Lock pentru laptopuri
Numărul comenzii
AG543069
OEM
K60603WW
Producator
Kensington
Puncte de loialitate: 8
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc > 20 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

265,89 Lei

179,39 Lei

150,75 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 179,15 Lei
In stoc > 20 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

179,39 Lei

265,89 Lei

150,75 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Caracteristici Permite laptopurilor ultra-subțiri și 2 în 1 să se așeze plat și stabil Capul subțire de blocare Nano nu va ridica dispozitivul de pe suprafața sa. Permite laptopurilor ultra-subțiri și 2 în 1 să se așeze plat și stabil Cap de blocare și cablu rezistente Verificat și testat pentru standardele de vârf din industrie în ceea ce privește cuplul/tragerea, uneltele străine, durata de viață a încuietorii, coroziunea și alte condiții de mediu. Cablul din oțel carbon rezistă la încercările de tăiere și se ancorează la birouri, mese și alte puncte de fixare. Cap și cablu de blocare rezistente Angajare unică a încuietorii "Cârligele" laterale în expansiune prind laturile interne ale fantei de blocare nano, creând o legătură puternică între cadrul dispozitivului și încuietoare pentru a rezista și a descuraja furtul. Angajare unică a încuietorii Cap de cablu pivotant și rotativ, cu operare cu o singură mână Permite conectarea și deplasarea ușoară și flexibilă. Cap de cablu pivotant și rotativ cu operare cu o singură mână Cod numeric resetabil pe 4 roți cu funcție de înregistrare și recuperare 10.000 de combinații posibile, selectabile de către utilizator. Înregistrarea gratuită a codului permite o căutare rapidă, ușoară și sigură în cazul în care combinația este vreodată pierdută sau uitată. Cod numeric resetabil pe 4 roți cu funcție de înregistrare și recuperare Garanție de cinci ani Stați liniștit știind că sunteți acoperit de Kensington, inventatorul și liderul mondial în domeniul încuietorilor de securitate pentru laptopuri. Garanție de cinci ani În cazul laptopurilor subțiri din ziua de azi, care dispun de fanta de securitate Nano, se poate potrivi un cap tipic de blocare cu cablu. Cu toate acestea, deoarece laptopul în sine este atât de subțire, odată ce dispozitivul de blocare este atașat, laptopul nu va sta întins, deoarece grosimea dispozitivului de blocare este mai mare decât cea a laptopului. Încuietoarea cu combinație Slim NanoSaver® pentru laptopuri este cea mai puternică soluție de blocare fără cheie care permite laptopurilor ultra-subțiri și 2 în 1 cu sloturi de blocare Nano să stea plate și stabile. Capul de blocare nano Slim nu va ridica dispozitivul de pe suprafața sa, permițându-i acestuia să stea plat și stabil. Capul de blocare rezistent și cablul sunt verificate și testate pentru standardele de vârf din industrie în ceea ce privește cuplul/tragerea, uneltele străine, durata de viață a blocării, coroziunea și alte condiții de mediu. Cablul din oțel carbon rezistă la încercările de tăiere și se ancorează la birouri, mese și alte puncte de fixare. Caracteristicile unice de angajare a încuietorii dispun de "cârlige" laterale în expansiune care prind laturile interne ale fantei de încuietoare nano, creând o legătură puternică între cadrul dispozitivului și încuietoare pentru a rezista și a descuraja furtul. Capul cablului pivotant și rotativ, prevăzut cu operare cu o singură mână, permite conectarea și deplasarea ușoară și flexibilă. Codul numeric resetabil pe 4 roți oferă 10.000 de combinații posibile, selectabile de către utilizator. Înregistrarea gratuită a codului prin Register & Retrieve™ permite o căutare rapidă, ușoară și sigură în cazul în care combinația este vreodată pierdută sau uitată. O garanție de cinci ani înseamnă că puteți sta liniștit știind că sunteți acoperit de Kensington, inventatorul și liderul mondial în domeniul încuietorilor de securitate pentru laptopuri. CONFIGURATOR DE ÎNCUIETORI : https://customer.kensington.com/en/gb/7895/lockselector

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.