EVOLVEO EasyPhone XD, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)

Foto ilustrativa

EVOLVEO EasyPhone XD, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone XD, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone XD, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone XD, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone XD, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone XD, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone XD, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone XD, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
Numărul comenzii
3546058
OEM
EP-600-XDR
Producator
Evolveo
Puncte de loialitate: 9
0 evaluări
In stoc 3 bucăți, livrare Joi

197,23 Lei

165,74 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 193,46 Lei
In stoc 3 bucăți, livrare Joi

197,23 Lei

165,74 Lei fără TVA

Descriere și parametri

EVOLVEO EasyPhone XD: Telefon mobil pentru persoanele în vârstă

Operare ușoară și afișaj color mare

Funcționarea acestui telefon este simplificată pe cât posibil. Numerele și literele mari sunt perfect lizibile pe ecranul color mare.

Funcții practice pentru utilizarea zilnică

  • Contacte cu fotografie: atribuiți o fotografie fiecărui contact.
  • Apel SOS și mesaj de urgență prin SMS: când apăsați butonul SOS, telefonul formează automat numerele pe care le-ați format și le trimite un mesaj de urgență.
  • Radio FM: Ascultați radio FM fără a conecta căștile, antena este integrată în telefon.
  • Bluetooth: conexiune hands-free Bluetooth practică, ideală, de exemplu, în timp ce conduceți în mașină.

Echipamente hardware

  • Suport de încărcare: Telefonul dvs. este livrat cu un suport de încărcare la îndemână.
  • Lanternă: lanterna practică este activată și dezactivată prin intermediul unui buton dedicat pe partea laterală a telefonului.
  • Card de memorie: telefonul acceptă redarea fișierelor muzicale stocate pe un card microSDHC.

Specificații tehnice

  • Rezoluția afișajului: 320 x 240 px
  • Suport pentru mesajele MMS
  • GSM/GPRS: 850/900/1 800/1 900 MHz
  • Patru profiluri de utilizator
  • Aparat foto: 1,3 MPix
  • Bluetooth
  • Lanternă cu posibilitatea de a se aprinde chiar și atunci când telefonul este oprit
  • Timp de convorbire: până la 4 ore
  • Timp de așteptare: până la 300 de ore
  • Baterie Li-ion: 1 000 mAh
  • Dimensiunile telefonului: 120 x 58 x 14 mm
  • Greutate: 89 g cu baterie

Pachetul conține

  • Telefon mobil EVOLVEO EasyPhone XD
  • Suport de încărcare
  • Încărcător de rețea 230 V
  • Manual de utilizare

Parametrii

Sistem de operare
Rezoluția ecranului
Tipul de afișare
Funcţie
Certificare
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.