Comutator Netgear 8P Gbit Unmanaged Switch, 1x 10G SFP

- 34%

Foto ilustrativa

Comutator Netgear 8P Gbit Unmanaged Switch, 1x 10G SFP
Numărul comenzii
AGNTG00002
OEM
GS108X-100EUS
Producator
Netgear
Puncte de loialitate: 26
0 evaluări
In stoc 5 bucăți, livrare Joi

815,17 Lei

538,36 Lei

452,40 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 536,32 Lei
In stoc 5 bucăți, livrare Joi

538,36 Lei

815,17 Lei

452,40 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Comutator Netgear cu 8 porturi Gigabit Ethernet unmanaged cu 1 port 10G SFP dedicat - GS108X

Netgear, o companie care se adresează tot mai mult nevoilor companiilor în expansiune, a lansat cel mai recent switch neadministrat, GS108X. Acest switch dispune de opt porturi de 1 Gbit și un port SFP de 10 Gbit pentru capacități de uplink pe distanțe mai mari.

Puternic, dar eficient din punct de vedere al costurilor

Comutatorul GS108X este eficient din punct de vedere energetic, ceea ce, pe lângă prețul avantajos, aduce și economii suplimentare de costuri. În același timp, este construit pentru a rezista în timp și este testat riguros pentru a oferi fiabilitatea de care au nevoie întreprinderile moderne de astăzi.

Conectivitate la îndemâna întreprinderilor

Pe măsură ce numărul de dispozitive necesare pentru operațiunile zilnice crește, proprietarii de afaceri pot descoperi că conexiunea Ethernet de pe router și-a depășit capacitățile, iar aici este locul unde GS108X este util. Această soluție oferă o conexiune perfectă la un router (cum ar fi Netgear PR60X) sau la un switch de bază pentru o conexiune de rețea puternică cu mai puține porturi, fără a compromite calitatea. Necesitând un management minim, switch-ul GS108X este ușor de configurat și utilizat, chiar și în companiile care nu dispun de suport IT dedicat.

Caracteristici

Numărul de porturi Gbit: 8

Porturi SFP : 1

Numărul de înregistrări MAC: 16000pol.

Dimensiunea bufferului: 768Kbit / 0.75Mbit

Alimentare: adaptor de alimentare extern

Consumul maxim de energie: 5,7 W

Specificații fizice:

Dimensiuni: ( l x p x h ) 236 x 101 x 27 mm

Greutate : 0,58 kg

Garanție

Garanție limitată pe viață pentru hardware-ul Netgear proSAFE ®.

Acest produs beneficiază de o garanție limitată pe viață care se aplică numai dacă este achiziționat de la un distribuitor autorizat NETGEAR, acoperă hardware-ul nemodificat, ventilatoarele și sursele de alimentare interne - nu și software-ul sau sursele de alimentare externe - și necesită înregistrarea produsului la https://www.netgear.com/business/registration în termen de 90 de zile de la achiziție; consultați https://www.netgear.com/about/warranty pentru detalii.

Suport

Asistență tehnică avansată ProSUPPORT 24 de ore din 24, 7 zile din 7, prin telefon, timp de 90 de zile (diagnosticare la distanță efectuată de experții noștri tehnici pentru a rezolva rapid problemele tehnice). Acoperirea ProSUPPORT poate fi extinsă prin achiziționarea unui contract pe 1, 3 sau 5 ani.

Asistență tehnică avansată ProSUPPORT pe viață 24x7 prin chat.

Conținutul pachetului

Comutator neadministrat Netgear GS108X.

Adaptor de alimentare.

Kit de montare pe perete.

Manual de instalare.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.