Baterie Dell originală Li-Ion 42WH 3CELL Y3F7Y/1RH5X/3CRH3/8YPRW/C4HCW/CYMGM/FC92N/FW8KR/WDX0R Li-Ion 42WH 3CELL

- 8%

Foto ilustrativa

Baterie Dell originală Li-Ion 42WH 3CELL Y3F7Y/1RH5X/3CRH3/8YPRW/C4HCW/CYMGM/FC92N/FW8KR/WDX0R Li-Ion 42WH 3CELL
Numărul comenzii
AH2191062236
OEM
77053257
Producator
2-POWER
Puncte de loialitate: 19
0 evaluări
In stoc 11 bucăți, livrare Joi

418,92 Lei

385,74 Lei

324,15 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 378,27 Lei
In stoc 11 bucăți, livrare Joi

385,74 Lei

418,92 Lei

324,15 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Baterie originală Dell. Numerele produselor: Y3F7Y / 1RH5X / 3CRH3 / 8YPRW / C4HCW / CYMGM / FC92N / FW8KR / T2JX4 / WDX0R Modele compatibile: Dell G3 3579, Dell Inspiron 13 (5368), Dell Inspiron 13 (5378), Dell Inspiron 13 (5379), Dell Inspiron 13 (7368), Dell Inspiron 13 (7375), Dell Inspiron 13 (7378), Dell Inspiron 13 (7378), Dell Inspiron 14 (5485), Dell Inspiron 14 (7460), Dell Inspiron 15 (5565), Dell Inspiron 15 (5567), Dell Inspiron 15 (5568), Dell Inspiron 15 (5570), Dell Inspiron 15 (5578), Dell Inspiron 15 (5579), Dell Inspiron 15 (5583), Dell Inspiron 15 (5584), Dell Inspiron 15 (5585), Dell Inspiron 15 (5585), Dell Inspiron 15 (7560), Dell Inspiron 15 (7569), Dell Inspiron 15 (7572), Dell Inspiron 15 (7579), Dell Inspiron 17 (5765), Dell Inspiron 17 (5767), Dell Inspiron 17 (7778), Dell Inspiron 17 (7779), Dell Inspiron 3480, Dell Inspiron 3481, Dell Inspiron 3482, Dell Inspiron 3580, Dell Inspiron 3581, Dell Inspiron 3581, Dell Inspiron 3582, Dell Inspiron 3583, Dell Inspiron 3584, Dell Inspiron 3585, Dell Inspiron 3780, Dell Inspiron 3781, Dell Inspiron 3782, Dell Inspiron 3785, Dell Inspiron 5368, Dell Inspiron 5378, Dell Inspiron 5480, Dell Inspiron 5481, Dell Inspiron 5482, Dell Inspiron 5491, Dell Inspiron 5493, Dell Inspiron 5570, Dell Inspiron 5575, Dell Inspiron 5580, Dell Inspiron 5590, Dell Inspiron 5593, Dell Inspiron 5767, Dell Inspiron 5770, Dell Inspiron 5775, Dell Inspiron 7472, Dell Inspiron 7570, Dell Inspiron 7573, Dell Inspiron 7580, Dell Inspiron 7586, Dell Latitude 13 3379, Dell Latitude 3180, Dell Latitude 3189, Dell Latitude 3190, Dell Latitude 3190, Dell Latitude 3300, Dell Latitude 3390, Dell Latitude 3400, Dell Latitude 3480/3488, Dell Latitude 3490, Dell Latitude 3580/3588, Dell Latitude 3590, Dell Vostro 14 (5468), Dell Vostro 15 (5568), Dell Vostro 3480, Dell Vostro 3481, Dell Vostro 3580, Dell Vostro 3580, Dell Vostro 3582, Dell Vostro 3583 (pentru acest model, trebuie să verificați fizic bateria originală - selectați ATC PN 2191062236 sau 2191062305 în mod corespunzător), Dell Vostro 3584, Dell Vostro 3590, Dell Vostro 5468, Dell Vostro 5471, Dell Vostro 5481, Dell Vostro 5568

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.