Ajax Hub alb (7561)

- 20%

Foto ilustrativa

Ajax Hub alb (7561)
Ajax Hub alb (7561)
Ajax Hub alb (7561)
Ajax Hub alb (7561)
Ajax Hub alb (7561)
Numărul comenzii
3491422
OEM
AJAX7561
Producator
AJAX
Puncte de loialitate: 46
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Ajax Hub alb (7561)

Ajax Hub este unitatea centrală a sistemului de securitate Ajax. Acesta colectează date de la componente și analizează amenințările.

Performanță maximă

Tehnologia fără fir Jeweller permite comunicarea până la 2.000 m în spațiu deschis.

Procesorul ARM oferă performanțe suficiente pentru operațiunile de calcul.

Sistemul comunică prin Ethernet cu o conexiune de rezervă prin rețeaua GSM.

Alarma și alte evenimente sunt semnalate prin notificări push, mesaje SMS sau apeluri.

Pot fi conectate până la 100 de componente.

Sistemul suportă până la 50 de utilizatori și o conexiune directă la un centru de monitorizare și recepție a alarmelor.

Suport pentru camere IP de la terți.

Protecție împotriva eșecului și sabotajului

Toți conectorii și comutatoarele sunt ascunse în interiorul dispozitivului.

Carcasa este protejată împotriva sabotajului.

Avertisment atunci când sursa de alimentare externă este deconectată.

Funcționează cu ajutorul bateriei de rezervă încorporate timp de până la 15 ore.

Interval de verificare reglabil pentru componentele conectate de la 12 la 300 de secunde.

Sisteme de detectare și suprimare a interferențelor, de criptare și autentificare a comunicațiilor.

Sistemul de operare în timp real protejează sistemul de viruși și intruziuni.

Modulul GSM încorporat asigură o comunicare de rezervă în caz de defecțiune a internetului.

Actualizare continuă cu ajutorul algoritmului DeliverAnyway chiar și în cazul unei defecțiuni a rețelei.

Funcționare fără cusur

Sistemul este pe deplin funcțional chiar și cu o conexiune la internet foarte lentă - 0,5 kbit/s GPRS este suficient.

Comunicare bidirecțională cu componentele pentru testarea periodică a funcționalității acestora și pentru o configurare ușoară.

Actualizări automate gratuite de software și firmware.

Controlați sistemul cu ajutorul unei telecomenzi sau al unei aplicații mobile gratuite (Android/iOS).

Ajax Hub stochează în memorie un istoric al tuturor evenimentelor de sistem.

Tehnologia Geofence vă va reaminti să armați sistemul când plecați și să îl dezarmați când ajungeți acasă.

Instalare ușoară la un nivel profesional

Datorită manualului interactiv și a suporturilor SmartBracket, sistemul poate fi instalat în 15 minute.

Disponibilitatea componentelor, zonele de detecție, nivelurile de zgomot radio și calitatea conexiunii pot fi testate de la distanță prin intermediul unei aplicații mobile.

Noi dispozitive pot fi adăugate la sistem prin simpla apăsare a unui buton și scanarea unui cod QR.

Bijuterie tehnologică

Adaptor de alimentare AC 50 ~ 230 V ultra-subțire, încorporat în corpul dispozitivului, cu o adâncime de numai 40 de milimetri.

Specificații

  • Dimensiuni: 162,7 x 162,7 x 35,9 mm
  • Greutate: 320 g
  • Alimentare: 110-250 V AC
  • Puterea semnalului radio: 8,20 dBm / 6,60 mW (max. 25 mW)
  • Temperatura de funcționare: 0 °C ~ 50 °C
  • Conectivitate: GSM (850/900/1800/1900 MHz), GPRS, Ethernet
  • Protocol de comunicare: Jeweller (868.0 - 868.6 MHz)
  • Raza de acțiune a semnalului radio: Până la 2.000 m (în spațiu deschis)
  • Cartele SIM acceptate: mini SIM 2G
  • Baterie de rezervă: 2 Ah Li-Ion (timp de rezervă de până la 15 ore)
  • Suport pentru camere IP: da (protocol RTSP)
  • Aplicații mobile: iOS 9 și versiuni ulterioare, Android 4.1 și versiuni ulterioare
  • Număr maxim de utilizatori: 50
  • Numărul maxim de componente conectate: 100
  • Numărul maxim de camere: 50 (diviziune logică)
  • Protecție împotriva sabotajului: Da
  • Nivelul de securitate: 2 - risc scăzut spre mediu
  • Clasa de mediu: I. - interior

Parametrii

Tip electronic
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.