Homematic IP Starter Kit - controlul încălzirii

- 12%

Foto ilustrativa

Homematic IP Starter Kit - controlul încălzirii
Homematic IP Starter Kit - controlul încălzirii
Homematic IP Starter Kit - controlul încălzirii
Homematic IP Starter Kit - controlul încălzirii
Homematic IP Starter Kit - controlul încălzirii
Homematic IP Starter Kit - controlul încălzirii
Numărul comenzii
31334343
OEM
HmIP-SK16
Puncte de loialitate: 29
0 evaluări
In stoc 2 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

663,06 Lei

581,72 Lei

488,84 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 547,00 Lei
In stoc 2 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

581,72 Lei

663,06 Lei

488,84 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Homematic IP Starter Kit - controlul încălzirii

EAN: 4047976565375

Descrierea produsului

Kit de pornire Homematic IP pentru controlul inteligent al încălzirii. Economii imediate de energie și o reducere a costurilor de până la 30%.

Gama de produse profesionale

Homematic IP revoluționează casa inteligentă. Calitate germană cu o tradiție de 80 de ani.

Soluție cuprinzătoare

Modularitate largă cu peste 250 de produse originale pentru optimizarea inteligentă, automatizarea, controlul și securitatea obiectelor.

Setul include

  • Unitate centrală (HmIP-HAP)
  • 2 capete termostatice fără fir de bază (HmIP-eTRV-B)
  • Aplicație mobilă gratuită Homematic IP în localizarea CZ pentru Android și iOS

Soluții inteligente de control al încălzirii

Capete termostatice inteligente Homematic IP pentru automatizarea încălzirii. Design elegant, design practic și ușurință de utilizare.

Soluții fiabile pentru diferite tipuri de obiecte

Soluții de control al încălzirii și de economisire a energiei pentru case, apartamente, cabane, birouri, garaje, magazine, depozite sau birouri.

Unitate centrală (HmIP-HAP)

Configurare și control convenabil al sistemului de securitate și al sistemului de casă inteligentă Homematic IP prin intermediul unei conexiuni Ethernet la un router standard și al unei aplicații intuitive.

Capacitatea sistemului

Conectați până la 15 utilizatori, 80 de componente de sistem, camere video și creați nenumărate scenarii. Se pot adăuga până la 40 de componente de sistem suplimentare prin conectarea unei alte unități centrale.

Cap termostatic de bază fără fir (HmIP-eTRV-B) cu afișaj cu LED

Soluția hi-tech a capetelor termostatice Basic din seria Homematic IP. Controlul temperaturii în intervale de timp (până la 6 faze de încălzire pe zi cu temperatură reglabilă individual).

Aplicație mobilă inteligentă Homematic IP

Aplicație intuitivă în limba cehă, actualizată și extinsă în mod regulat cu funcții și dispozitive suplimentare. Oferă o prezentare clară a tuturor funcțiilor și scenariilor posibile.

Control vocal inteligent al casei

Control vocal convenabil cu Amazon Alexa și Google Assistant.

Comunicare și securitate

Unitatea centrală este conectată la un router standard prin intermediul unui cablu Ethernet și servește drept interfață între Homematic IP cloud și dispozitivele Homematic IP din locuința dumneavoastră.

Politica de confidențialitate

Nu se colectează date personale în timpul activării sau al funcționării, astfel încât utilizatorii rămân complet anonimi.

Funcțiile setului

  • Casă inteligentă și sistem inteligent de securitate wireless într-unul singur
  • Controlul automatizat al temperaturii camerei cu economii instantanee și o reducere a costurilor de până la 30%.
  • Control și configurare prin intermediul aplicației Homematic IP
  • Suport pentru sistemele de operare iOS și Android
  • Suport pentru controlul vocal (Amazon Alexa, Google Assistant)
  • Asistență Home Connect Plus

Conținutul pachetului

  • Set de pornire - controlul încălzirii (1x unitate centrală, 2x cap termostatic de bază)
  • 1x sursă de alimentare pentru unitatea centrală
  • 1x cablu de rețea UTP (RJ-45)
  • 2 x adaptor de supapă Danfoss (RA)
  • 4x baterii alcaline AA
  • Material de montaj
  • Instrucțiuni în limba cehă

Parametrii

Tip electronic

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.