Ajax Hub 2 Plus alb (20279)
2 815,18 Lei
2 312,31 Lei
1 943,12 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Ajax Hub 2 Plus alb (20279)
EAN: 0810031990542
Acasă
Hub 2 Plus este cel mai puternic panou de control Ajax pentru obiecte mari. Acesta poate gestiona până la 5 extinctoare de semnal și 200 de detectoare.
Comunicare
Acesta are 4 canale de comunicare independente și suportă LTE. Comutarea între canale este o chestiune de secunde.
Verificarea vizuală a alarmei
Hub 2 Plus poate furniza imagini cu detectorul de mișcare MotionCam în 9 secunde.
Garanția de livrare a mesajelor de alarmă
Datorită protocolului radio Jeweller și Wings, este garantată livrarea rapidă a mesajelor de alarmă și a imaginilor.
Securitate automatizată
Suportă 64 de scenarii pentru a minimiza intervenția utilizatorului. Poate activa sau dezactiva automat sistemul.
Protecția obiectelor mari
Hub 2 Plus poate conecta până la 200 de detectoare și dispozitive Ajax cu o rază de comunicare radio de până la 2.000 de metri.
Rezistent la sabotaj
Orice manipulare neautorizată a dispozitivului va duce la declanșarea unei alarme. Acesta poate proteja zona păzită timp de până la 15 ore atunci când funcționează de la bateria de rezervă încorporată.
Gata pentru viitor
Folosește sistemul de operare Malevich OS și, datorită actualizărilor regulate, funcționalitatea sa este în continuă expansiune.
Controale
Este disponibilă o aplicație mobilă pentru control. Aceasta permite utilizatorilor să controleze sistemul de alarmă, să editeze setările și să parcurgă istoricul evenimentelor.
Instalare
Hub 2 Plus este gata de utilizare imediat ce este scos din cutie. Setările de sistem sunt disponibile în aplicațiile Ajax.
Specificații tehnice:
- Clasificare: panou de control central cu comunicare radio și suport pentru verificarea alarmei foto
- Numărul maxim de dispozitive: 200
- Număr maxim de utilizatori: 200
- Numărul maxim de camere: 50
- Suport pentru prelungitor de semnal ReX: da (max. 5 în sistem)
- Suport pentru detectorul de mișcare MotionCam: da
- Scenarii: 64
- Grupuri (subsisteme): 25
- Aplicații mobile: iOS 9.1 și versiuni ulterioare; Android 4.4 și versiuni ulterioare
- Canale de comunicare: 2G (GSM900/DCS1800 (B3/B8)); 3G (WCDMA 850/900/2100 (B1/B5/B8)); LTE (FDD B1/B3/B5/B7/B8/B20); Wi-Fi (802.11 b/g/n); Ethernet
- Comutarea între SIM1 și SIM2: În 4 minute
- Comunicarea cu PPC: ID de contact, SIA (DC-09)
- Procesor: ARM
- Sistem de operare: OS Malevich
- Sursa de alimentare: 110 - 230 V AC (Hub 2 Plus) / 8 - 20 V DC (Hub 2 Plus 12 V); baterie de rezervă încorporată: 2 Ah Li-Ion; până la 15 ore de rezervă (când este offline și modulele Wi-Fi și Ethernet sunt dezactivate); consum de energie: 10 W
- Tehnologie radio Jeweller: raza de comunicare cu dispozitivele - până la 2.000 m în spațiu deschis; comunicare bidirecțională; frecvență de operare: 868,0 - 868,6 MHz; putere de emisie autoreglementată - până la 25 mW; criptare în bloc pe baza algoritmului AES; interval de interogare a dispozitivelor de către Hub: 12 - 300 s; comutare automată pe un canal neîntrerupt.
- Tipul de cartelă SIM acceptat: 2x Micro-SIM 2G
- Protecție împotriva sabotajului: Autentificarea dispozitivului; detectarea interferențelor de semnal radio; alertă de manipulare
- Supraveghere video: până la 100 de camere sau dispozitive de înregistrare
- Intervalul de temperatură de funcționare: de la -10 °C la 40 °C
- Dimensiuni: 163 × 163 × 36 mm
- Greutate: 351 g
- Certificare: nivel de securitate 2, clasa de mediu II conform EN 50131, CE
- Garanție: 24 de luni de la data vânzării (bateria nu este acoperită)
Conținutul pachetului:
- Ajax Hub 2 Plus
- Suport SmartBracket
- Cablu de alimentare
- Cablu Ethernet
- Material de montaj
- Manual de utilizare
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.