Adaptor de încărcare AVACOM pentru laptopurile Dell XPS 19, 5V 4, 62A 90W conector 4, 5mm x 3, 0mm

MARATONUL
- 14%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Adaptor de încărcare AVACOM pentru laptopurile Dell XPS 19, 5V 4, 62A 90W conector 4, 5mm x 3, 0mm
Numărul comenzii
31100039
OEM
ADAC-DE2-A90W
Producator
AVACOM
Puncte de loialitate: 7
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 6 bucăți, livrare Marti

165,17 Lei

141,78 Lei

119,14 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 139,48 Lei
In stoc 6 bucăți, livrare Marti

141,78 Lei

165,17 Lei

119,14 Lei fără TVA

Descriere și parametri

C.32, conector 4.5 x 3.0mm, lungime 10mm, cablu de alimentare inclus

Adaptorul poate fi utilizat ca înlocuitor complet pentru adaptoarele cu o tensiune de ieșire de 18 - 20V. Alegeți întotdeauna un adaptor care are același curent de ieșire (A) sau unul mai mare decât cel original.



Compatibilitate
Numerele pieselor


ADP-45WD B
ADP-90YD B
BLA010855
BLA020070
DA45NM131
DA45NM140
EXA1202XH
EXA1202YH
FA45NE1-00
GM456
HA45NM140
HK45NM140
HSTNN-DA35
JHJX0
JT9DM
LA45NM121
LA45NM131
LA45NM140
LA45NS0-00
N4M5X
PA-1450-01D
PA-1450-66D1
PA-1900-30
PA-1900-42
P47F
P55F
RFRWK
0JHJX0
3RG0T
312-1307
44PV8
450-18463
492-BBSD
719309-003
721092-001
741427-001
741727-001
90XB00JN-MPW010
90XB014N-MPW000


Modele
Carnete de notițe
DELL
Inspiron 11 3147
Inspiron 11 3148
Inspiron 11 3153
Inspiron 11 3158
Inspiron 11 3162
Inspiron 11 3164
Inspiron 11 3168
Inspiron 11 3169
Inspiron 11 3179
Inspiron 11 3180
Inspiron 11 3185
Inspiron 13 5368
Inspiron 13 5378
Inspiron 13 7347
Inspiron 13 7348
Inspiron 13 7352
Inspiron 13 7359
Inspiron 13 7378
Inspiron 14 3451
Inspiron 14 3452
Inspiron 14 3458
Inspiron 14 3459
Inspiron 14 5455
Inspiron 14 5458
Inspiron 14 7437
Inspiron 15 3543
Inspiron 15 3551
Inspiron 15 3552
Inspiron 15 3555
Inspiron 15 3558
Inspiron 15 3559
Inspiron 15 3565
Inspiron 15 3567
Inspiron 15 5551
Inspiron 15 5552
Inspiron 15 5555
Inspiron 15 5558
Inspiron 15 5559
Inspiron 15 5565
Inspiron 15 5567
Inspiron 15 5568
Inspiron 15 5570
Inspiron 15 5578
Inspiron 15 7569
Inspiron 17 5755
Inspiron 17 5758
Inspiron 17 5759
Inspiron 17 5767
Inspiron 17 7348
Inspiron 17 7778
Inspiron 17 7779
Vostro 3458
Vostro 3558
Vostro 3591
XPS 13 L321X
XPS 13 L322X

Parametrii

Vrsta robe
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.