Adaptor de alimentare 65W, 19.5V 7.4x5.0, original DELL

- 5%

Foto ilustrativa

Adaptor de alimentare 65W, 19.5V 7.4x5.0, original DELL
Numărul comenzii
AH2191062157
OEM
77011071
Producator
SIL
Puncte de loialitate: 8
0 evaluări
In stoc 5 bucăți, livrare Joi

170,62 Lei

161,41 Lei

135,64 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 158,33 Lei
In stoc 5 bucăți, livrare Joi

161,41 Lei

170,62 Lei

135,64 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Acesta este un adaptor Dell autentic. Parametrii tehnici: Putere de ieșire: 65W Tensiune de ieșire: 19,5 V 7,4x5,0 mm Cablul de alimentare cu 3 pini nu este inclus Adaptorul pentru piese de schimb poate fi utilizat pentru modelele de laptop: Dell Adamo Adamo 13 Chromebook Chromebook 11 3180, Chromebook 11 3189, Chromebook 3120, Chromebook 3120, Chromebook 5300 Inspiron 1000 seria Inspiron 1120, Inspiron 1210, Inspiron 1428, Inspiron 1750 Seria Inspiron 11 Inspiron 11 (3135), Inspiron 11 (3137), Inspiron 11 (3138), Inspiron 11 (3138) Seria Inspiron 14 Inspiron 14 (M4010), Inspiron 14 (N4050), Inspiron 14 (3421), Inspiron 14z (N411z), Inspiron 14z (1470), Inspiron 14Z (5423) Seria Inspiron 3000 Inspiron 3135, Inspiron 3137, Inspiron 3138, Inspiron 3420 vechi, Inspiron 3421, Inspiron 3441, Inspiron 3442, Inspiron 3531, Inspiron 3541, Inspiron 3542 Seria Inspiron 5000 Inspiron 5748 Seria Inspiron 7000 Inspiron 7547 Seria Inspiron M Inspiron M301z Seria Inspiron X Inspiron X200 Seria Latitude 12 Latitude 12 (7204) Seria Latitude 14 Seria Latitude 14 (7404) Seria Latitude 3100 Latitude 3120, Latitude 3140, Latitude 3160 Seria Latitude 3300 Latitude 3300, Latitude 3350 Seria Latitude 5200 Latitude 5290 Seria Latitude 5400 Latitude 5411, Latitude 5414, Latitude 5480/5488 Seria Latitude 5500 Latitude 5580 Seria Latitude 6430 Latitude 6430u Latitude seria 7200 Latitude 7204, Latitude 7220EX Tabletă Latitude seria 7400 Latitude 7404 Seria Latitude E Latitude E5270, Latitude E5470, Latitude E7470 Seria Latitude S Tableta Latitude ST Slate Tablet Seria Latitude X Latitude X1 Precizie Precision Precision 3540 Seria Studio Studio 1458 Vostro Vostro Vostro A840, Vostro A860, Vostro V130, Vostro 1000, Vostro 1014, Vostro 1015, Vostro 1200, Vostro 1220, Vostro 13, Vostro 130, Vostro 1440, Vostro 15 (3546), Vostro 15 (3549), Vostro 1540, Vostro 2510, Vostro 3445, Vostro 3446, Vostro 3546, Vostro 3549, Vostro 500 XPS XPS M1210 (MXC062), XPS M140 (MXC051), XPS 14, XPS 14 (L421x) Manualul de utilizare poate fi găsit aici: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.