Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe

- 10%

Foto ilustrativa

Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe
Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe
Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe
Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe
Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe
Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe
Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe
Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe
Yealink WH62 Baza dublă DECT cu căști cu două urechi pentru echipe
Numărul comenzii
AH55450725
OEM
WH62DualTeams
Producator
YEALINK
Puncte de loialitate: 260
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Vineri

963,09 Lei

867,22 Lei

728,76 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 847,80 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Vineri

867,22 Lei

963,09 Lei

728,76 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Cască dublă DECT Yealink WH62 Dual DECT

Yealink WH62 Dual DECT este un set de căști fără fir pentru ambele urechi. Ideală pentru comunicații telefonice și UC.

Acesta excelează în ceea ce privește funcționarea cu principalele platforme UC și integrarea nativă cu telefoanele IP Yealink.

Sunet clar ca cristalul

Tehnologiile Yealink Super Wideband și Acoustic Shield asigură un sunet cristalin.

Comunicați fără interferențe în timpul apelurilor telefonice și al conferințelor video.

Ușor de utilizat

WH62 dispune de comenzi ușor de utilizat direct pe kit.

Purtarea confortabilă îl face un partener plăcut pentru comunicare.

Certificare Microsoft Teams

Yealink WH62 este certificat pentru Microsoft Teams cu un buton de activare dedicat.

Raza de acțiune fără fir de până la 160 de metri

Căștile cu microfon oferă o rază de acțiune fără fir de până la 160 de metri.

Timpul de convorbire de 14 ore este potrivit pentru nevoile zilnice de comunicare ale utilizatorilor.

Instalare în locații cu o densitate mare de echipamente

Produsul permite comunicarea fără fir cu până la 200 de utilizatori simultan.

Tehnologia Yealink Acoustic Shield

Tehnologia Yealink Acoustic Shield blochează zgomotul de fond și asigură o voce clară a abonatului.

Conexiune prin USB

Conectați direct telefonul de birou folosind un singur cablu USB.

Cele 2 porturi Micro USB de la bază permit conectarea simultană la un PC și la un telefon IP.

Busylight

WH62 utilizează Busylight pentru a informa zona înconjurătoare cu privire la apelul în curs.

Muting automat

Microfonul se dezactivează automat atunci când îl ridicați la 30 de grade față de banda pentru cap.

Design ergonomic

WH62 se bazează pe sute de evaluări ale capului-manechin și pe mii de teste de uzură.

Pernele din piele moale premium și designul ușor asigură o purtare confortabilă pe tot parcursul zilei.

Compatibilitate largă

Dispozitivele de colaborare personală Yealink sunt compatibile cu toate platformele UC.

Aceasta promite o mai bună calitate a comunicării, o productivitate mai mare și costuri IT mai mici.

Funcții de bază

  • 5 butoane de funcție
  • 2 porturi micro USB 2.0
  • Conexiune USB la PC și la telefonul IP
  • Indicator LED integrat
  • Braț reglabil: 320°.
  • Suport de încărcare (pentru căști)

Baterii

  • Timp de convorbire: până la 14 ore
  • Timp de așteptare: 125 de ore
  • Timp de încărcare: 2,5 ore (5V / 1,2A)

Opțiuni de control

  • Răspundeți/încheiați/respingeți un apel
  • Setări de volum
  • Oprirea microfonului
  • Pentru a opri microfonul prin deplasarea brațului microfonului
  • Buton dedicat pentru Teams pentru a activa Microsoft Teams cu o singură atingere.

Informații importante

  • Sensibilitatea microfonului: -44.0 /-3 dBV
  • Gama de frecvență a microfonului: 100 Hz-10 kHz
  • Sensibilitatea difuzorului: 92,5 /-3 dB, 0,179 V
  • Impedanța difuzoarelor: 32 /-4.8 ?
  • Lățimea de bandă a difuzorului - modul de vorbire: bandă largă, 100 Hz - 8 kHz
  • Lățimea de bandă a difuzoarelor - modul muzică: bandă foarte largă, 20 Hz - 20 kHz
  • Greutatea căștii: 127g
  • Greutate de bază: 208g
  • Conținutul pachetului: bază, căști, adaptor de alimentare, cablu USB de 1,2 m, cablu USB de 0,8 m, manual de utilizare.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.42% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.