Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4L UE

- 8%

Foto ilustrativa

Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4L UE
Numărul comenzii
AG485253
OEM
44577
Producator
Xiaomi
Puncte de loialitate: 22
0 evaluări
In stoc 13 bucăți, livrare Miercuri

490,27 Lei

453,28 Lei

380,91 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 444,91 Lei
In stoc 13 bucăți, livrare Miercuri

453,28 Lei

490,27 Lei

380,91 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4L Intrați în lumea mâncării grozave Design din sticlă transparentă Gătire sigură chiar și pentru începători Izolație termică în trei straturi, sticlă transparentă pentru monitorizarea în timp real a progresului gătitului. Nu trebuie să scoateți recipientul din friteuză pentru a verifica mâncarea. Spațiu îmbunătățit al recipientului cu grătar exclusiv O capacitate de 4 litri pentru a găti pentru 1-5 persoane pe zi, cuplată cu un grătar exclusiv pentru o utilizare mai eficientă a spațiului de gătit. Coacere, fermentare, dezghețare: versatilitate de utilizare Spuneți adio dezordinii din bucătărie Temperatura poate fi setată între 40 °C și 200 °C. Prăjitorul cu aer cald face mai mult decât doar prăjirea cu aer la temperaturi înalte. Poate, de asemenea, să fermenteze, să dezghețe și prăji fructe, legume și carne. Friteuza cu aer cald integrează funcțiile mai multor aparate de bucătărie, cum ar fi un cuptor, un uscător de fructe, un aparat de făcut iaurt etc. Circulație a aerului cald la 360°. Circulația aerului cald de 360°, împreună cu puterea de încălzire de 1600 W, permite o creștere rapidă a temperaturii și o mai echilibrată distribuție echilibrată a căldurii în interiorul friteuzei. Gătire eficientă fără a fi nevoie să adăugați ulei sau grăsime. Bucurați-vă de alimente cu conținut scăzut de grăsimi și sănătoase. Rețete în cloud-ul inteligent Deveniți un bucătar profesionist în cel mai scurt timp Accesați aplicația Xiaomi Home pentru peste 100 de rețete inteligente. Astfel, chiar și începătorii pot găti complet fără griji. Afișaj OLED Bucurați-vă de plăcerea de a vă găti propriile rețete Cu o răsucire și o apăsare, nu numai că puteți seta cu ușurință temperatura și timpul de gătire, dar puteți avea și să vă reamintească când trebuie să agitați mâncarea din oală. Există 11 moduri presetate, gătit inteligent cu un singur clic și suport pentru informații personalizate pe ecranul aplicației. Planificare în avans cu 24 de ore înainte Pregătește-ți mâncarea din friteuză în avans și bucură-te de mese sănătoase chiar și cu o viață în ritm rapid. Control vocal "Ok Google, pornește friteuza cu aer" Control vocal cu dispozitive compatibile cu Google Assistant Specificații: Model: MAF05 Dimensiuni: 251 x 335 x 304 mm Tensiune nominală: 220-240 V~ Frecvența nominală: 50-60Hz Putere: 1600 W Greutate netă: 3,9 kg Greutate totală: 5,2 kg

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.