Nedis KAAF160BK - Prăjitor digital cu aer cald | 4,2 L | Cronometru de 240 de minute | 8 programe presetate | Negru

Foto ilustrativa

Nedis KAAF160BK - Prăjitor digital cu aer cald | 4,2 L | Cronometru de 240 de minute | 8 programe presetate | Negru
Numărul comenzii
AG900563
OEM
KAAF160BK
Producator
Nedis
Puncte de loialitate: 19
0 evaluări
In stoc 5 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

398,34 Lei

334,74 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 391,91 Lei
In stoc 5 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

398,34 Lei

334,74 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Friteuză cu aer cald 4,2 l | Temporizator: 240 min | Număr de programe presetate: 8 | Digital | Negru | Negru - Prăjitor cu aer cald digital XL cu coș de prăjire de 4,2 litri - Potrivit pentru 5-6 porții de cartofi prăjiți pe ciclu de gătit* - Circulație rapidă a aerului cald pentru o gătire rapidă și cu conținut redus de grăsimi - 8 setări de gătire preprogramate (cartofi prăjiți, fripturi, carne, aripi de pui, pulpe de pui, pește, prăjituri, alimente deshidratate) - Comenzi tactile, ușor de utilizat și ușor de curățat - Piese antiaderente, rezistente la mașina de spălat vase, pentru o curățare ușoară - Interval de temperatură reglabil foarte larg, de la 40°C la 220°C - Cronometru de 60 de minute cu semnal de pregătire pentru o gătire sigură și fără griji - Dimensiuni compacte, unitatea măsoară doar 25x25x27 cm - Picioare de cauciuc antiderapante pentru siguranță maximă - Se potrivește perfect într-un stil de viață sănătos și cu conținut redus de grăsimi * Rezultatul gătitului fiecărei mese depinde de multe variabile. Timpul de gătire, temperatura, greutatea și volumul alimentelor afectează rezultatul. Specificațiile produsului Lățime 260 mm Înălțime 270 mm Adâncime 330 mm Greutate 3236 g Culoare Negru Material ABS Indicator luminos Da Se poate spăla în mașina de spălat vase Da Suprafață antiaderentă Da Funcție de menținere a temperaturii Nu Fund antiderapant Da Semnal de avertizare Da Setarea temperaturii Da Afișarea temperaturii Da Potrivit pentru gustări Da Tensiune de intrare 220 - 240 V AC 50/60 Hz Tip de alimentare cu energie electrică Alimentare de la rețea Tip de control Digital Stocare cablu Nu Lungimea cablului de alimentare 0,65 m Priză tip F (CEE 7/7) Număr de programe presetate 8 Interval de temperatură 40 - 220 °C Volum 4,2 l Consum maxim de energie 1300 W Temporizator 240 min.

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.