Xiaomi Redmi Note 12S negru/6.43´´ AMOLED/90HZ/FullHD /2.05GHz OC/8GB/256GB/SD/2xSIM/108 8 2MPx/5000mAh

Foto ilustrativa

Xiaomi Redmi Note 12S negru/6.43´´ AMOLED/90HZ/FullHD /2.05GHz OC/8GB/256GB/SD/2xSIM/108 8 2MPx/5000mAh
Numărul comenzii
AG470429
OEM
47625
Producator
Xiaomi
Puncte de loialitate: 72
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Cameră triplă versatilă de 108 MP cu software puternic Redmi Note 12S vă permite să vedeți lumea din toate unghiurile cu sistemul său de cameră triplă cu o cameră principală de 108MP cameră foto, o lentilă cu unghi foarte larg și o lentilă macro dedicată. Duceți fotografia la următorul nivel cu o cameră principală de 108MP care poate realiza fotografii incredibile. Redmi Note 12S nu ratează niciodată niciun detaliu, permițându-vă să surprindeți și să vă spuneți povestea cu o claritate și o calitate a imaginii uimitoare. Chiar mai bine, vine, de asemenea, cu funcțiile FilmCamera și Xiaomi ProCut, care transformă fotografiile obișnuite în expresii nostalgice de artă și identitate. Defilare mai lină cu ecranul AMOLED DotDisplay de 90 Hz Cu o rată de reîmprospătare ridicată de până la 90Hz și o rată de eșantionare tactilă de până la 180Hz, Redmi Note 12S vă oferă o experiență fluidă cu tranziții fără întârzieri, înregistrând în același timp atingeri mai precise ale degetelor. Dispune de un ecran AMOLED cu luminozitate superioară Cu o intensitate de până la 1.000 de nits, citiți clar conținutul de pe telefon chiar și în lumina puternică a zilei. În plus, bucurați-vă de imaginile dvs. preferate conținutul și jocurile preferate cu o mai mare imersiune audiovizuală datorită sistemului audio cu două difuzoare de pe Redmi Note 12S Design elegant, la modă și ușor Pentru a asigura o potrivire confortabilă în mână, Redmi Note 12S reușește să înglobeze o baterie mare de 5.000 mAh sub o carcasă subțire de 8,09 mm și corp ușor de 179 g. Cu tehnologia Mi FC și MMT, se încarcă rapid cu încărcare rapidă de 33W. Este disponibil în trei culori vibrante, Ice Blue, Pearl Green și Onyx Black pentru a se potrivi cu vibe-ul tău. Puternicul MediaTek Helio G96 oferă o performanță fluentă pe toate planurile Alimentat de un procesor octa-core avansat MediaTek Helio G96 și de până la 8 GB de RAM, Redmi Note 12S oferă o remarcabilă performanțe îmbunătățite, rezultând o experiență de utilizare mult mai rapidă. Fie că este vorba de realizarea de fotografii și videoclipuri incredibile, de vizionarea de filme sau parcurgerea rețelelor de socializare, Redmi Note 12S dispune, de asemenea, de tot spațiul și capacitatea de care aveți nevoie. Încă îl puteți lua cu dvs. la nivelul următor cu suportul pentru până la 1TB de stocare extensibilă și 5GB de memorie RAM suplimentară cu expansiune de memorie. Specificații: Afișaj și design - Ecran FHD AMOLED DotDisplay de 6,43". - Rata de reîmprospătare de până la 90 Hz - Gamă largă de culori DCI-P3 - Rezoluție: 2400 x 1080 - Luminozitate: 700 nits HBM (tip), 1000 nits luminozitate de vârf (tip) - Afișaj în lumina soarelui, mod de citire 3.0 - Culori: albastru gheață, verde perlă, negru onix - Dimensiuni: 159,87 mm x 73,87 mm x 8,09 mm - Greutate: 176g - Partea frontală Corning® Gorilla® Glass 3 - Rezistență la stropire IP53 Cameră foto 108MP 8MP 2MP Camera triplă AI în spate - Cameră principală de 108MP - Dimensiune pixel 0,7 !m, dimensiune super pixel 9 în 1 2,1 m - Dimensiunea senzorului 1/1,52". - f/1,89 - Cameră ultraangulară de 8MP - f/2,2, FOV 118°. - Cameră macro de 2MP - f/2,4 Cameră frontală de 16MP - f/2,45 Performanță - MediaTek Helio G96 - CPU: CPU Octa-core, până la 2,05 GHz - GPU: ARM Mali-G57 MC2 - Tehnologie LiquidCool - RAM LPDDR4X stocare UFS 2.2 - 6 GB 128 GB, 8 GB 256 GB - Capacitate de stocare extensibilă de până la 1 TB" - MIUI 14, bazat pe Android 13 Baterie și încărcare - Baterie de 5.000 mAh (tip) - Încărcare rapidă de 33 W - Încărcător de 33W inclus - USB-C Sunet - Două difuzoare - Mufa pentru căști de 3,5 mm Conectivitate - Dual SIM MicroSD - Wi-Fi 2.4GHz, 5GHz - Bluetooth 5.1 - Suportă NFC" - IR Blaster - 2G: GSM: 2/3/5/8 - 3G: WCDMA: 1/2/4/5/8 - 4G: LTE FDD: 1/2/3/4/4/5/5/7/8/12/13/17/17/20/26/28/32/66 - 4G: LTE TDD: 38/40/41 Securitate - Scaner de amprente lateral - Deblocarea facială AI

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.