UMIDIGI BISON X10 Galben
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
UMIDIGI BISON X10 Galben
EAN: 6973553521275
Autonomie incredibilă cu bateria de 6150 mAh
UMIDIGI BISON X10 oferă o perioadă lungă de timp de distracție și bucurie de viață.
Procesor puternic octa-core MediaTek Helio P60
Un procesor de înaltă performanță răspunde nevoilor tale de zi cu zi, până la jocurile solicitante.
Standard LPDDR4X avansat și stocare flash UFS 2.1
Acestea îmbunătățesc performanța generală și reduc consumul de energie.
Ecran complet cu raport de aspect 20:9 de 6,53", de dimensiuni mari
Aceasta vă permite să vă cufundați în ceea ce faceți.
Tehnologie In-cell pentru culori uimitoare și unghiuri largi de vizualizare
Acesta oferă o experiență vizuală captivantă.
Rezistență IP68 și IP69K pentru o varietate de medii dificile
BISON X10 este rezistent la apă, praf, murdărie și nisip.
Certificarea standardului militar MIL-STD-810G
Acesta poate rezista la o cădere de până la 1,5 metri.
Obiectiv principal de 20MPx pentru a surprinde momente frumoase
Luminați părțile întunecate și îmbogățiți detaliile părților luminoase.
Super Night Mode pentru culori vii și claritate ridicată
Vă oferă experiențe fotografice uimitoare.
Cameră ultra-wide de 120° și cameră macro de 5Mpx
Nu veți pierde niciun detaliu.
Două butoane independente și personalizabile pentru un plus de confort
Acces ușor la funcțiile sau aplicațiile utilizate în mod obișnuit.
Un set de instrumente utile pentru aventurile în aer liber
Verificați diverse informații în timp real, cum ar fi altitudinea, presiunea, direcția și poziția.
Sistem de răcire cu lichid 2.0 pentru performanțe sporite de disipare a căldurii
Asigură o performanță fluentă chiar și în timpul jocurilor solicitante.
Design trendy și durabil cu fibră de sticlă mată AG și acoperire din cauciuc
Aspect și senzație de stil în mână, în timp ce plăcuța de cauciuc protejează telefonul de căderi.
Specificații tehnice:
- Display: 6,53" HD IPS, Corning gorrila 3, rezoluție: 1600 x 720
- Sistem de operare: Google Android 11.0
- Procesor: CPU MediaTek Helio P60, număr de nuclee: 8, frecvența nucleului: 2GHz
- RAM: 4 GB
- Memorie internă: 64 GB
- DUAL SIM: Da (2x nanoSIM), DUAL 4G SIM: Da
- Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac (2,4 GHz 5,0 GHz)
- Cameră foto: față 8.0 Mpx(f2.0), spate 20.0 Mpx (f1.8) 8.0 Mpx (f2.2) 5.0 Mpx (f2.4)
- Senzori: cititor de amprente, OTG, senzor G (accelerometru), GPS, GLONASS, BEIDOU, Galileo, barometru, busolă, giroscop
- Butoane personalizabile: da (2 butoane independente)
- Suport card de memorie: DA (microSDHC până la 256 GB)
- Bluetooth: 4.2
- Radio FM: Da
- NFC: Da
- Jack de 3,5 mm: Da
- Baterie: Li-pol 6150 mAh
- Certificări: IP68 & IP69K, MIL-STD-810G
- Durata de funcționare: Până la 48 de ore de funcționare normală
- Greutate: 287g
- Dimensiuni: înălțime: 166,7 mm, lățime: 82,1 mm, adâncime: 12,9 mm
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.