Suport TV rabatabil și pivotant NB NBP5

- 12%

Foto ilustrativa

Suport TV rabatabil și pivotant NB NBP5
Suport TV rabatabil și pivotant NB NBP5
Suport TV rabatabil și pivotant NB NBP5
Suport TV rabatabil și pivotant NB NBP5
Suport TV rabatabil și pivotant NB NBP5
Suport TV rabatabil și pivotant NB NBP5
Numărul comenzii
35263149
OEM
NBP5
Producator
Fiber Mount
Puncte de loialitate: 6
0 evaluări
In stoc 6 bucăți, livrare Joi

154,60 Lei

136,01 Lei

114,29 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 133,78 Lei
In stoc 6 bucăți, livrare Joi

136,01 Lei

154,60 Lei

114,29 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Suport TV rabatabil și pivotant NB NBP5

Suport de perete profesional pentru televizoare de 32-70".

Montarea sigură a televizorului

Suport complet din oțel pentru montarea fiabilă a televizoarelor.

Manipulare ușoară a televizorului

Rotație laterală, înclinare, extindere și retragere, reglarea planului.

Apucături de cablu

Brațele suportului sunt echipate cu mânere pentru cabluri.

Standarde VESA

Suportul este compatibil cu standardele VESA Tv 100x100 până la 600x400.

Capacitatea de încărcare

De asemenea, puteți agăța televizoare care cântăresc până la 36 kg.

Suport de perete de înaltă calitate pentru televizoare

Înclinare și extindere pivotantă NBP5.

Date tehnice:

  • Capacitate de încărcare 36,4 kg
  • Pentru televizoare de la 32" la 70"
  • Suportă standardele VESA pentru montarea televizoarelor de la 100x100 la 600x400
  • Manipulare ușoară a televizorului
  • Rotație laterală /-45°
  • Înclinare 3°/-5°
  • Extindere și retragere la perete de la 59 mm până la 387 mm
  • Reglarea planului TV /-3°
  • Apucături de cablu
  • Capac de design pentru montare pe perete
  • Rezistență extremă și fiabilitate absolută, calitate excelentă
  • Design complet din oțel
  • Material de instalare inclus (dibluri, șuruburi, set de șuruburi și șaibe)
  • Titular certificat TUV, ISO9001
  • Culoare negru
  • Garanție 5 ani

Suport TV premium cu poziționare ușoară a televizorului NBP5

Suportul pentru televizor NBP5 este compatibil cu standardele VESA pentru suspendarea televizoarelor.

Standarde VESA:

  • VESA 100*100
  • VESA 200*100 și 100*200
  • VESA 200*200
  • VESA 300*200 și 200*300
  • VESA 300*300
  • VESA 400*200 și 200*400
  • VESA 400*300 și 300*400
  • VESA 400*400
  • VESA 600*400

Suport TV NB NBP5

Pachetul include un set de materiale de instalare.

Material de instalare:

  • 4 bucăți de șuruburi M4, M5 și M6 cu lungimea de 25mm
  • 4 bucăți de șuruburi M8 cu lungimea de 30 mm
  • 4 bucăți de șaibe și 4 bucăți de distanțiere
  • 1pc cheie de 10 mm
  • 4 buc. de șuruburi cu dibluri 7x70mm
  • 4 dibluri (pentru cărămidă sau beton)

Dacă șuruburile de mai sus din pachet nu sunt potrivite pentru fixarea televizorului, este necesar să cumpărați singur șuruburile în lungimea și diametrul necesar - din păcate, producătorii de televizoare folosesc diametre și lungimi diferite.

Parametrii

Vrsta robe
Tip accesoriu
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.