CONNECT IT Suport de perete BigMount pentru ecrane 40-90", fix, NEGRU

- 19%

Foto ilustrativa

CONNECT IT Suport de perete BigMount pentru ecrane 40-90", fix, NEGRU
CONNECT IT Suport de perete BigMount pentru ecrane 40-90", fix, NEGRU
CONNECT IT Suport de perete BigMount pentru ecrane 40-90", fix, NEGRU
CONNECT IT Suport de perete BigMount pentru ecrane 40-90", fix, NEGRU
CONNECT IT Suport de perete BigMount pentru ecrane 40-90", fix, NEGRU
CONNECT IT Suport de perete BigMount pentru ecrane 40-90", fix, NEGRU
Numărul comenzii
3308729
OEM
CMH-6090-BK
Producator
Connect IT
Puncte de loialitate: 6
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

171,93 Lei

139,35 Lei

117,10 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 134,32 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

139,35 Lei

171,93 Lei

117,10 Lei fără TVA

Descriere și parametri

CONNECT IT BigMount suport de perete pentru ecrane de 40-90", fix, NEGRU

EAN: 8595610625498

Descriere generală

Suportul de perete CONNECT IT BigMount este alegerea ideală pentru televizoarele dvs. de la 40" (102 cm) la 90" (229 cm).

Caracteristici și beneficii

Suportul este caracterizat de materiale de înaltă calitate și de o manoperă precisă. Instalarea este rapidă și ușoară. Pachetul include un set de dibluri universale UX de la renumita marcă germană FISCHER.

Capacitate maximă de încărcare

Suportul este capabil să transporte până la 60 kg.

Nivel magnetic detașabil

Suportul este echipat cu un nivel magnetic detașabil care poate fi plasat în orice poziție pe marginea superioară a suportului.

Brațe mobile verticale

Brațele mobile verticale cu tije care se termină în terminații metalice pot fi ascunse în spatele ecranului prin atașarea magnetică la suport.

Sistem ClipOn

Suportul este echipat cu sistemul ClipOn pentru montarea confortabilă și ușoară a televizorului pe suport, fără a fi nevoie de unelte.

Specificații tehnice

  • Dimensiuni suport (L x H x P): 912 x 630 x 22 mm
  • Înălțimea suportului principal: 151 mm
  • Greutatea suportului: 1,03 kg
  • Material: oțel
  • Culoare: negru

Parametrii

Vrsta robe
Tip accesoriu
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.