Suport auto Brodit pentru Samsung Galaxy Tab Active 2 / 3 în carcasă originală cu încărcare de la CL

Foto ilustrativa

Suport auto Brodit pentru Samsung Galaxy Tab Active 2 / 3 în carcasă originală cu încărcare de la CL
Numărul comenzii
AH958BR307
OEM
PBR-712002
Producator
BRODIT
Puncte de loialitate: 17
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Suportul pentru tableta Samsung Galaxy Tab Active 2 are încorporată încărcarea de la brichetă (CL 12/24V) și este conceput pentru o tabletă în carcasa originală. Suportul este foarte solid, tableta nu se lipește și nu vibrează. Suportul are o balama care permite ca tableta să fie ușor rotită în orientare peisaj sau portret sau înclinată în orice moment. Suportul se atașează la Brodit ProClip. Conceput pentru modele: * Samsung Galaxy Tab Active 2. SM-T390 * Samsung Galaxy Tab Active 2. SM-T395 Caracteristicile suportului: - Cu încărcare la brichetă (CL 12/24V) - Personalizat Suportul este realizat exact pentru a se potrivi tabletei, care este introdusă în el în carcasa originală. -Acces fără restricții Suportul este conceput pentru a nu bloca niciun buton sau conector Caracteristici: -Confort Tableta nu se lipește și nu vibrează în suport. -Siguranță Se ține bine, chiar și în cazul unui accident nu se poate desprinde și răni echipajul -Garnitura Suportul are o balama, puteți roti tableta în portret sau peisaj sau o puteți înclina cu 22° în orice moment -Simplicitate Montarea pe ProClip este simplă și poate fi realizată în câteva minute de către un profan. Material: - Plastic ABS de înaltă calitate Avertisment: -Aceasta este o soluție din două piese. Veți avea nevoie, de asemenea, de un ProClip pentru tabloul de bord pentru modelul dvs. specific de mașină. Opțiuni de instalare a suportului Brodit în mașina, furgoneta, autobuzul, camionul, etc.: Instalarea Brodit ProClip: Clemele Brodit ProClip sunt cleme proiectate inteligent, realizate din plastic solid, care sunt concepute pentru a se menține în mod fiabil și foarte ferm în spațiul structural dintre materialele plastice ale tabloului de bord. Clipul este întotdeauna proiectat pentru un anumit model de mașină, astfel încât să poată fi introdus (cu un clic) cu ușurință, fără a deteriora tabloul de bord și într-un loc sigur, fără a obstrucționa în același timp vederea șoferului prin parbriz. Suportul Brodit este apoi pur și simplu înșurubat pe clemă. Tot ce aveți nevoie pentru aceasta, cu excepția unei șurubelnițe, este deja inclus în pachetul suportului. Instalare pe brațul universal cu ventuză: Acestea sunt brațe rigide sau flexibile (gât de gâscă) pentru susținerea telefoanelor mobile și a altor dispozitive auto, de obicei cu o ventuză (sistem de aspirare) pe parbrizul mașinii. Avantajele lor sunt versatilitatea, prețul și disponibilitatea obișnuită în stoc. Acestea sunt disponibile în diferite lungimi și modele. Pentru utilizarea cu suportul Brodit, este necesar adaptorul SH cu șuruburi (conectare cu șuruburi) sau SH autoadeziv (conectare cu ajutorul benzii autoadezive cu adeziv ridicat, inclusă pe ambele fețe).

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.