Samsung Galaxy Z Fold3, 512 GB, 5G, negru

Foto ilustrativa

Samsung Galaxy Z Fold3, 512 GB, 5G, negru
Samsung Galaxy Z Fold3, 512 GB, 5G, negru
Samsung Galaxy Z Fold3, 512 GB, 5G, negru
Samsung Galaxy Z Fold3, 512 GB, 5G, negru
Samsung Galaxy Z Fold3, 512 GB, 5G, negru
Samsung Galaxy Z Fold3, 512 GB, 5G, negru
Numărul comenzii
3958686
OEM
SM-F926BZKGEUE
Producator
Samsung
Puncte de loialitate: 506
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Obr. Umí se opřít, složit i otevřít 1594459a

Se poate apleca, plia și deschide

Cu modul Flex și capacitatea de a vă sprijini confortabil telefonul, Galaxy Z Fold3 5G deschide ușa către o lume a unicității.2 Acest design simetric și echilibrat vă permite să vă cufundați în lumea unei noi ere a smartphone-urilor.

Obr. Od kompaktního až k velkolepému 1594459b

De la compact la magnific

Până acum, cel mai subțire și mai cuprinzător Galaxy Fold cu ecrane generoase în interior și în exterior. Când este pliat, este un smartphone premium de 6,2 inchi pe care îl poți controla clasic cu o singură mână. Odată deschis, veți avea o vedere extinsă cu posibilități complet noi.

Obr. Odhalte nový způsob sledování 1594459c

Descoperiți o nouă modalitate de a urmări

Când ecranul Infinity Flex de 7,6 inchi se aprinde, camera de sub ecran dispare magic - lăsând nimic altceva decât conținutul tău pe ecran. Acest afișaj AMOLED Infinity Flex cu un raport de aspect de 22,5: 18 nu are orificiu pentru cameră, astfel încât să puteți experimenta o experiență cu adevărat captivantă.

Obr. Využijte špičkový displej naplno 1594459d

Profitați din plin de afișajul superior

Interfața de utilizator One UI vă oferă funcții de control asemănătoare PC-ului pentru mai mult spațiu. Aplicațiile tale preferate sunt acum optimizate pentru a profita la maximum de ecranul principal Galaxy Z Fold3 5G și pentru a afișa mai multe informații dintr-o privire.

Obr. Dělejte i tři věci naráz. Je to jednoduché! 1594459e

Fă trei lucruri deodată. Este ușor!

Împărțiți ecranul mare în trei aplicații simultan, apoi deschideți încă cinci ca ferestre pop-up. Salvați grupuri de aplicații în Edge, astfel încât să le puteți deschide mai târziu pentru multitasking instantaneu - în timp ce vizionați, discutați și multe altele. Telefonul oferă productivitate aproape ca un PC, dar poate fi pliat în buzunar și transportat cu ușurință oriunde.

Obr. Nikdy vás nezpomalí 1594459f

Nu te va încetini niciodată

Frecvența de 120 Hz asigură joc fără probleme și vizionare lină pe afișajul extern și principal. Menține o mișcare clară și ascuțită chiar și în cele mai bune momente, oferindu-ți un posibil avantaj față de adversarii tăi. Iar procesorul de 5 nm te menține în joc la viteze mai mari.

Obr. Náš dosud nejsilnější hliníkový rám 1594459g

Cel mai puternic cadru din aluminiu de până acum

Reziliență pentru liniște sufletească. Coloana vertebrală a acestui telefon incredibil este un cadru din aluminiu Armor super puternic, dar ușor, care este cu 10% mai durabil și protejează părțile interioare ale articulației ca o armură.

Specificatii tehnice:

  • Display: 7,6 "AMOLED
  • Rezoluția afișajului: 2208 x 1768
  • Procesor: Snapdragon 888
  • Număr de nuclee: 8
  • Sistem de operare: Android 11.0
  • RAM: 12 GB
  • Memorie internă: 512 GB
  • Carduri de memorie: Nu.
  • Grad de protectie: IPX8
  • Cartela SIM: nano SIM + eSIM
  • 5G: Da
  • LTE: Da
  • Camera spate: 12 + 12 + 12 Mpx
  • Camera frontală: 10 + 4 Mpx
  • Capacitate baterie: 4400 mAh
  • Conector: USB-C
  • Mufă de 3,5 mm: Nu.
  • Dimensiuni telefon: 6,7 * 15,8 * 1,6 cm
  • Greutate: 300 g
  • Conținutul pachetului: adaptor de încărcare, telefon mobil, cablu de încărcare

Parametrii

Vrsta robe
Sistem de operare
Tip
Tipul de afișare
Numărul de nuclee de procesor
Configurarea cardului
Extensie
Slot pentru card de memorie
Formă notch
Tipul cartelei SIM principale
Marcă procesor
Numărul de lentile ale camerei frontale
Numărul de lentile ale camerei din spate
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.42% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.