Nedis WIFICO20CWT - Cameră IP inteligentă WiFi | Pan/Tilt | Full HD 1080p | Exterior | Rezistent la apă

MARATONUL
- 4%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Nedis WIFICO20CWT - Cameră IP inteligentă WiFi | Pan/Tilt | Full HD 1080p | Exterior | Rezistent la apă
Numărul comenzii
AG714771
OEM
WIFICO20CWT
Producator
Nedis
Puncte de loialitate: 32
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 3 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

686,63 Lei

656,08 Lei

551,33 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 645,48 Lei
In stoc 3 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

656,08 Lei

686,63 Lei

551,33 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Camera de exterior SmartLife Wi-Fi | Full HD 1080p | IP65 | Stocare în cloud (opțional) / 16 GB intern | 12 V DC | Senzor de mișcare | Viziune nocturnă | Android™ / IOS | Alb Automatizarea casei tocmai a devenit puțin mai ușoară. Această cameră IP inteligentă pentru exterior, ușor de utilizat, poate fi conectată pur și simplu la o rețea Wi-Fi pentru a monitoriza zonele exterioare ale casei dvs. și pentru a înregistra orice sunet și mișcare. Rezoluție Full HD Pentru a obține o imagine foarte clară, aceasta captează înregistrări la rezoluție Full HD (1920×1080 pixeli). În plus, datorită modului de fotografiere pe timp de noapte cu o rază de acțiune de 15 metri, camera captează aceeași calitate a imaginii pe timp de noapte. Rezistent la apă Echipată cu o carcasă extrem de rezistentă la apă, această cameră IP include o memorie internă generoasă de 16 GB. Claritate cristalină Camera înregistrează clipuri video Full HD și imagini de 1920×1080 pixeli folosind un senzor CMOS de 1/3" pentru o rezoluție foarte clară și se declanșează atunci când este detectat un sunet sau o mișcare. Comunicare bidirecțională Camera poate fi folosită pentru a comunica cu ajutorul funcției active de vorbire și ascultare în ambele sensuri - ceea ce înseamnă că, atunci când oamenii se află în raza de acțiune, poate fi folosită în mod similar cu un telefon. Instalare ușoară Unitatea vine cu un suport de perete și un ghid de pornire rapidă pentru a vă asigura că totul este instalat în cel mai scurt timp. Despre Nedis SmartLife Descoperiți o gamă largă și în continuă evoluție de produse - cum ar fi becuri, întrerupătoare, prize, senzori și camere - care pot fi controlate prin intermediul unei aplicații simple și intuitive. Fie că sunteți în căutarea unui simplu bec sau priză inteligentă, fie că doriți să vă automatizați întreaga casă, începeți să descoperiți modul în care tehnologia inteligentă este disponibilă în prezent. Caracteristici - Camera IP inteligentă pentru exterior - oferă un sistem de securitate ușor de instalat și conectat wireless pentru zonele exterioare ale proprietății dvs. - Rezoluție Full HD - pentru filmări clare ca bună ziua - Ușor de conectat direct la rețeaua dvs. Wi-Fi - nu este necesar un adaptor separat - Este livrată cu un suport - Compatibilă în totalitate cu toate celelalte produse din gama Nedis® SmartLife. Conținutul pachetului Cameră IP Adaptor de alimentare Suport pentru cameră Tampon adeziv Ghid de pornire rapidă Specificațiile produsului Culoare Alb Microfon încorporat Da Tip de alimentare cu energie electrică Alimentare de la rețea Material plastic Priză Euro / Tip C (CEE 7/16) Funcție de înregistrare în cloud Da Difuzoare integrate Da Compatibil cu Nedis® SmartLife Unghi de vizualizare 110° Cip de imagine CMOS de 1/3" LED 1 Accesorii Suport pentru cameră Adaptor AC cu mufă UE Curent de intrare 1 A Tehnologie fără fir Wi-Fi Protecție IP IP65 Lungimea cablului adaptorului de alimentare 1,50 m Putere maximă de transmisie 15 dBm Vedere pe timp de noapte 15 m Câștig maxim al antenei 3 dBi Vedere pe timp de noapte în infraroșu Da Lentile de 2,8 mm Cadre pe secundă 25 fps Tip de stocare Intern 16 GB Stocare în cloud (opțional) Conector(e) de intrare a energiei DC 5,5 x 2,1 mm Consumul maxim de energie 12 W Rezoluție maximă Full HD 1080p Unghi de înclinare 85°. Megapixeli 2 MPixel Grade de înclinare 355° Designul camerei Cameră PTZ Suport de alimentare Ethernet Nu Fisheye Nu Cu senzor de mișcare Da Aplicație Android™ descărcabilă IOS Interval de frecvență de transmisie 2400 - 2483,5 MHz Tensiune de intrare 12 V DC Interval de temperatură de funcționare -20 - 50 °C

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.