Nedis WIFICO11CWT - Cameră IP inteligentă Wi-Fi | Exterior | Rezistent la apă | HD 720p

Foto ilustrativa

Nedis WIFICO11CWT - Cameră IP inteligentă Wi-Fi | Exterior | Rezistent la apă | HD 720p
Numărul comenzii
AG714770
OEM
WIFICO11CWT
Producator
Nedis
Puncte de loialitate: 17
0 evaluări
In stoc 5 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

343,37 Lei

288,55 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 337,85 Lei
In stoc 5 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

343,37 Lei

288,55 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Automatizarea locuinței este din nou puțin mai ușoară. Această cameră IP inteligentă pentru exterior, ușor de utilizat, poate fi conectată cu ușurință la o rețea Wi-Fi pentru a monitoriza zonele exterioare ale casei dvs. și pentru a înregistra orice sunet și mișcare. Rezoluție HD Captează rezoluția HD (1.280×720 pixeli) pentru a obține imagini clare ca bună ziua. În plus, camera captează aceeași calitate a imaginii și pe timp de noapte, datorită modului de noapte cu o rază de acțiune de 15 metri. Rezistent la apă Echipată cu o carcasă ultra-rezistentă cu protecție împotriva pătrunderii apei, această cameră IP înregistrează pe carduri microSD de până la 128 GB (nu sunt incluse). Claritate cristalină Camera înregistrează clipuri video HD și imagini de 1280×720 pixeli folosind un senzor CMOS de 1/3" pentru o rezoluție foarte clară și se declanșează atunci când este detectat un sunet sau o mișcare. Comunicare bidirecțională Camera poate fi utilizată pentru a comunica cu ajutorul funcției active de vorbire și ascultare în ambele sensuri - ceea ce înseamnă că, atunci când persoanele se află în raza de acțiune, poate fi utilizată în mod similar cu un telefon. Instalare ușoară Unitatea vine cu un suport de perete și un ghid de pornire rapidă pentru a vă asigura că totul este instalat în cel mai scurt timp. Despre gama Nedis® SmartLife Descoperiți o gamă largă și în continuă evoluție de produse - cum ar fi becuri, întrerupătoare, prize, senzori și camere - care pot fi controlate prin intermediul unei aplicații intuitive și simple. Cu controlul vocal susținut de Amazon Alexa sau Google Home, nu aveți nevoie de nimic altceva în afară de rețeaua Wi-Fi existentă - ceea ce facilitează crearea unui sistem de casă inteligentă conectată. Fie că sunteți în căutarea unui simplu bec sau priză inteligentă, fie că doriți să vă automatizați întreaga locuință, începeți să descoperiți modul în care tehnologia inteligentă este disponibilă în prezent. Specificațiile produsului Culoare Alb Argintiu Microfon încorporat Da Curent de intrare 1,0 A Tip de alimentare cu energie electrică Alimentare de la rețea Material Plastic Priză Euro / Tip C (CEE 7/16) Aplicație descărcabilă pentru Android™ și iOS Funcție de înregistrare în cloud Da Difuzoare integrate Da Interval de frecvență de transmisie 2400-2483,5 MHz Compatibil cu Nedis® SmartLife Unghi de vizionare de 110°. Cip de imagine CMOS de 1/3" LED 1 Accesorii Suport pentru cameră Adaptor AC cu mufă UE Tip de stocare Micro SD Cloud Wi-Fi Tehnologie fără fir Protecție IP65 Înălțime 73 mm Lungimea cablului adaptorului de alimentare 1,50 m Putere maximă de transmisie 15 dBm Vedere pe timp de noapte 15 m Câștig maxim al antenei 3 dBi Viziune nocturnă în infraroșu Da Designul camerei Camera Bullet Lentile de 2,8 mm FPS 25 fps Greutate 237 g Adâncime 133 mm Tensiune de intrare 12 VDC Conector(e) de alimentare de intrare DC 5,5 x 2,1 mm Consumul maxim de energie 12 W Rezoluție maximă Full HD 1080p Suport de alimentare Ethernet Nu Fisheye Nu Interval de temperatură de funcționare -20 - 50 °C Lungime 73 mm Lățime 133 mm

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.