LT7060 IBRIC DE CAFEA 600ML PRESĂ LAMART

MARATONUL
- 20%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

LT7060 IBRIC DE CAFEA 600ML PRESĂ LAMART
LT7060 IBRIC DE CAFEA 600ML PRESĂ LAMART
LT7060 IBRIC DE CAFEA 600ML PRESĂ LAMART
LT7060 IBRIC DE CAFEA 600ML PRESĂ LAMART
Numărul comenzii
742004517
Producator
LAMART
Puncte de loialitate: 1
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Lamart LT7060 - Oală pentru cafea și ceai

Cod produs: 8590669322725

Descriere

Ceainicul din sticlă Lamart LT7060 este ideal pentru prepararea tuturor tipurilor de ceai și cafea. Este prevăzut cu o strecurătoare de stoarcere din oțel inoxidabil și un capac din plastic pentru acces ușor pentru curățare și umplere.

Design și material

Ceainicul are o formă rotundă, cu un diametru de 9,5 cm și o înălțime de 17,8 cm. Mânerul ceainicului este fabricat din plastic rezistent. Acesta este dominat de culoarea transparentă și neagră.

Volum

Acest ceainic are o capacitate de 600 ml, ceea ce reprezintă cantitatea ideală pentru a vă pregăti băutura preferată.

Prepararea băuturii

  • Scoateți capacul filtrului și turnați o cantitate de ceai sau de cafea măcinată.
  • Se toarnă apă fierbinte până la 2,5 cm sub partea superioară a recipientului.
  • Se amestecă cafeaua, nu se amestecă ceaiul.
  • Puneți capacul filtrului și lăsați să se infuzeze.
  • După ce a trecut timpul necesar, apăsați foarte încet filtrul.

Întreținere

Ceainicul este fabricat din sticlă de înaltă calitate și necesită o întreținere atentă. Clătiți-l și ștergeți-l bine înainte de prima utilizare. După utilizare, răciți ceainicul și turnați orice băutură neconsumată. Pentru a îndepărta petele, folosiți apă caldă și detergent și apoi ștergeți cu o cârpă moale.

Aviz de siguranță

Utilizarea de unelte metalice ascuțite poate deteriora suprafața. Utilizarea de agenți de curățare aspri și agresivi poate deteriora suprafața. Manipularea neglijentă poate deteriora suprafața.

Garanție

Garanția nu acoperă defectele cauzate de impact, căderi, întreținere necorespunzătoare, reparații sau modificări neautorizate.

Ecologie

Eliminarea corectă a acestui produs va contribui la conservarea resurselor naturale valoroase și la prevenirea potențialelor efecte negative asupra mediului și sănătății umane.

Parametrii

Culoare
Ecran
Marcă
Temporizator
Sistem anti-picurare
Indicator de nivel al apei
Filtru basculant

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.