Levoit LV600S - Umidificator SMART - ambalaj deteriorat
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Umidificator inteligent cu ultrasunete Levoit LV600S SMART
Umidificatorul inteligent cu ultrasunete Levoit LV600S utilizează tehnologia cu ultrasunete și aburi calzi și reci, cu 3 niveluri de intensitate. Ca urmare, acesta umidifică încăperile de 4 ori mai repede decât dispozitivele cu ceață rece. Duzele duble rotative la 360° asigură distribuirea aburului în toate direcțiile din încăpere. Cu un debit ridicat de până la 500 ml/h, poate îmbunătăți confortabil umiditatea în încăperi de până la 70 m2. Rezervorul de apă are o capacitate de 6l, iar Levoit LV600S poate funcționa continuu timp de 20 până la 36 de ore. În ciuda randamentului ridicat, unitatea este extrem de silențioasă - mai puțin de 36db. Astfel, nu vă va deranja în timp ce vă uitați la televizor sau dormiți. Umidificatorul este compatibil cu dispozitivele inteligente Android, Apple (iOS) și poate fi integrat în casa dvs. inteligentă prin intermediul Amazon Alexa și Google Assistant.
Video
Caracteristici cheie
- Tehnologie cu aburi reci și fierbinți cu ultrasunete cu 3 niveluri
- Randament ridicat 500ml/h cu zgomot redus < 36dB
- Tehnologie pentru un mod silențios și un somn odihnitor - nivel de zgomot de numai 26dB
- Pentru camere de până la 70 m2
- Consum redus de energie
- Rezervor de apă de 6 l - funcționare continuă până la 36 de ore (în funcție de intensitate)
- Două jeturi de aburi rotative la 360
- Afișaj cu LED-uri clare
- Compatibil cu dispozitivele inteligente Android, Apple (iOS), Amazon Alexa și Google Assistant
- Recipient pentru esențe și uleiuri aromatice parfumate
- În pachet 3x filtru aromatic și 3x pernă de absorbție
- Setări de temporizator, programarea modului prin intermediul unui dispozitiv inteligent
Abur cald și rece pentru o umiditate ideală și o sănătate mai bună
Aburul cald este deosebit de potrivit pentru sezonul de iarnă, care este asociat cu aerul uscat din interior. Acesta accelerează timpul de umidificare a aerului din încăpere și previne formarea de bacterii.
Aburul rece este potrivit pentru umidificarea aerului în lunile de vară și ajută în cazul alergiilor, răcelilor, astmului, pielii uscate, simptomelor de uscăciune a mucoasei nazale și, de asemenea, ajută la reducerea riscului de apariție a acestor boli.
Rezervor de 6L pentru o funcționare de până la 50 de ore pe o suprafață de până la 70m2
Levoit LV600S are un rezervor de apă de 6 l și, cu o capacitate de 500 ml/oră, poate acoperi încăperi de până la 70 m2. Durata maximă de funcționare este de 20-36 de ore, în funcție de programul umidificatorului utilizat. Când apa se termină, dispozitivul se oprește automat pentru a preveni deteriorarea și, de asemenea, vă notifică prin intermediul unei aplicații de pe dispozitivul dvs. inteligent.
Mod silențios pentru un somn liniștit
Funcționarea este foarte silențioasă și nu vă va deranja nici măcar atunci când dormiți. Veți putea visa fără să fiți deranjat, iar umidificatorul Levoit LV600S se va ocupa de calitatea și umiditatea aerului din cameră, după bunul dumneavoastră plac. Nivelul de zgomot în timpul funcționării este de numai 25dB.
Control pe ecranul LED sau prin intermediul dispozitivelor inteligente iOS, Android, Google și Alexa
Umidificatorul inteligent Levoit LV600S Smart Humidifier poate fi controlat direct de pe afișajul cu LED-uri cu iluminare din spate sau prin intermediul aplicației de pe dispozitivele inteligente Apple sau Android. Sau chiar îl puteți conecta la casa dvs. inteligentă și îl puteți controla cu ajutorul vocii prin Google Assistant sau Amazon Alexa. Senzorul de umiditate afișează umiditatea în timp real, astfel încât acesta răspunde instantaneu la schimbările de umiditate în modul automat. Aceasta ar trebui să fie întotdeauna între 40% și 60%. Puteți verifica informațiile prin intermediul aplicației sau vă puteți programa regimurile.
Aromaterapie
De asemenea, puteți utiliza umidificatorul Levoit LV600S pentru a parfuma încăperile și a crea o atmosferă plăcută și relaxantă. Uleiurile aromatice sunt distribuite într-un recipient separat, ceea ce reprezintă o modalitate mai bună și mai eficientă de aplicare a acestora. Uleiurile esențiale au efecte benefice asupra întregului corp uman. Aromele de citrice împrospătează mediul înconjurător, lavanda ajută la calmarea organismului și la ameliorarea stresului, eucaliptul calmează durerile de cap, iar menta relaxează tractul respirator superior. Pachetul include, de asemenea, 3 filtre aromatice și o pernă absorbantă.
Umplutură superioară practică
Umidificatorul Levoit LV600S Smart Humidifier se umple foarte convenabil din partea de sus. Acest lucru este practic, deoarece umidificatoarele tradiționale se umplu de jos, iar manipularea recipientelor este destul de complicată și costă prea mult timp și nervi.
Umezeala este, de asemenea, importantă pentru flori și plante.
La fel ca oamenii, plantele au nevoie de umiditate pentru a se dezvolta. Cu umidificatorul Levoit LV600S, florile dvs. vor fi bine îngrijite și în stare excelentă chiar și în perioadele secetoase.
Ambalare
1x Umidificator hibrid cu ultrasunete Levoit LV600S
3x Filtru aromatic (1x preinstalat)
3 x pernă de absorbție (1 x preinstalată)
2 x pernă de filtru (1 x preinstalată)
1x Perie de curățare
Abur |
Rece / Cald |
Volumul rezervorului |
6l |
Dimensiunea recomandată a camerei |
40-70m2 |
Putere |
AC 100-240 V, 50/60 Hz |
Putere |
280W |
Nivelul de zgomot în funcționare normală |
< 32dB |
Dimensiuni |
29,4 x 19,5 x 28,8 cm |
Greutate |
2,7 kg |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.