Xiaomi Humidifier 2 Lite EU - Despachetat

- 45%

Foto ilustrativa

Xiaomi Humidifier 2 Lite EU - Despachetat
Xiaomi Humidifier 2 Lite EU - Despachetat
Xiaomi Humidifier 2 Lite EU - Despachetat
Xiaomi Humidifier 2 Lite EU - Despachetat
Xiaomi Humidifier 2 Lite EU - Despachetat
Numărul comenzii
RZ31239850
OEM
42915
Producator
Xiaomi
Puncte de loialitate: 6
0 evaluări
Despachetat Verificat, complet funcțional, cu garanție completă
In stoc 1 bucăți, livrare Miercuri

236,38 Lei

131,01 Lei

110,09 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 128,48 Lei

Cumpărați nou cu 167,42 Lei

Cumpărați
In stoc 1 bucăți, livrare Miercuri

131,01 Lei

236,38 Lei

110,09 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Xiaomi Humidifier 2 Lite EU

EAN: 6934177799785

Descrierea produsului

Capacitate de umidificare 300 ml/h. Funcționare silențioasă. Tehnologie antibacteriană. Capacitate mare de 4L. Design ușor de utilizat cu umplere prin partea superioară.

Detectarea automată a nivelului de apă

Protecția împotriva lipsei de apă detectează automat nivelul de apă și oprește umidificatorul în caz de lipsă de apă, protejând astfel dispozitivul.

Curățarea confortabilă a părții interioare

Este foarte important să păstrați rezervorul de apă curat. Capacul detașabil și orificiul de admisie cu lățimea de 185 mm vă permit să curățați temeinic interiorul rezervorului de apă.

Funcționare silențioasă

Xiaomi Humidifier 2 Lite este echipat cu un motor cu zgomot redus, iar zgomotul de funcționare este mai mic de 38 dB(A) chiar și în modul ridicat, astfel încât somnul dvs. nu va fi niciodată deranjat.

Ieșire de ceață rotativă la 360

Datorită prizei de ceață rotative de 360° de pe partea superioară, puteți ajusta direcția ceții - pentru o umidificare versatilă. Rotiți ușor ieșirea pentru a răspândi ceața și bucurați-vă de aerul hidratat.

Tehnologie antibacteriană

Interiorul rezervorului de apă este fabricat din material antimicrobian cu ioni de argint pentru a se asigura că sursa de apă și ceața rămân curate și vă protejează sănătatea.

Capacitate mare 4L

4 litri de apă echivalează cu 16 sticle de apă de 250 ml, care vor umidifica continuu timp de 30 de ore. Nu este nevoie de reumplere frecventă.

Ceață fină pentru o hidratare de calitate

Piesa de atomizare ceramică încorporată se pulverizează într-o microceață cu o rată de eliberare de 300 ml pe oră pentru a vă hidrata camera și a vă energiza pielea.

Specificații tehnice

  • Capacitatea rezervorului de apă: 4 l
  • Putere: 23 W
  • Rata de umidificare: 300ml/h
  • Nivelul de zgomot: 38 dB
  • Rezervor de apă detașabil: da
  • Detectarea nivelului apei: da
  • Dimensiuni produs: 190 x 202 x 315 mm
  • Greutate: 1,4 kg

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.