LAMAX W9.1 - cameră de acțiune

- 9%

Foto ilustrativa

LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
LAMAX W9.1 - cameră de acțiune
Numărul comenzii
3778124
OEM
8594175354478
Producator
Lamax
Puncte de loialitate: 45
0 evaluări
In stoc > 20 bucăți, livrare Joi

992,41 Lei

907,08 Lei

762,25 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 892,35 Lei
In stoc > 20 bucăți, livrare Joi

907,08 Lei

992,41 Lei

762,25 Lei fără TVA

Descriere și parametri

LAMAX W9.1 - Camera de acțiune pentru aventurieri

Cu noi nu vei fi niciodată în afara imaginii. Arată-ți aventura în 4K.

Aventură în 4K

Uimiți-i pe ceilalți cu un videoclip de lux. Camera filmează în 4K la 60 fps.

Lăsați creativitatea să curgă

LAMAX W9.1 este partenerul tău oriunde nu are sens să filmezi de pe telefonul mobil.

Capturați mai mult

Nu pierdeți timpul, datorită designului rezistent la apă, puteți face scufundări până la 12 metri cu aparatul foto fără carcasă.

Afișaj frontal și posterior

Cu LAMAX W9.1, puteți vedea întotdeauna ceea ce fotografiați. Ecranul din spate de 2" este sensibil la atingere și vă ajută să configurați funcțiile.

Rezistent la apă chiar și fără husă

Nu vă obosiți să montați capacele. Camera are un corp rezistent la apă și un design robust, astfel încât vă puteți scufunda până la 12 metri adâncime.

Noua stabilizare MAXsmooth

Stabilizarea MAXsmooth netezește chiar și mersul agresiv pe placă sau pe bicicletă. Cufundați-vă în acțiune și retrăiți-o acasă cu un videoclip perfect fluid.

4K high-end

Înregistrează-ți călătoriile în toate detaliile. Este disponibil 4K perfect fluid la 60 fps.

Accesorii suplimentare

Vă vom trimite în cutie tot ce aveți nevoie pentru a filma - nimic nu vă va limita creativitatea cu telecomanda.

2 ore pe încărcare

Camera poate înregistra în Full HD timp de două ore. Și puteți schimba bateria în orice moment.

Moduri creative

Folosiți moduri precum slowmotion, timelapse, video accelerat sau expunere extinsă pentru a crea un videoclip de care veți fi mândru.

Partajați pe rețele

Datorită conexiunii Wi-Fi încorporate și aplicației de pe telefon, puteți transfera videoclipuri și fotografii rapid, fără cablu, oriunde.

Controlați-o cum credeți de cuviință

Comenzile de pe ecranul tactil sunt cât se poate de simple, iar dacă purtați o husă sau mănuși, puteți folosi butoanele.

Fotografii de 20 Mpx

Pe lângă aparatul foto, ai o cameră foto extraordinară în buzunar. Fotografiile clare, cu o redare excelentă a culorilor, pot avea o rezoluție de până la 20 MPx.

Parametrii camerei de acțiune LAMAX W9

  • LCD: TFT LCD tactil de 2", față de 1,4" TFT LCD
  • Rezistent la apă: până la 12 m fără carcasă impermeabilă, până la 40 m în carcasă impermeabilă
  • Rezoluție video: 4K -3840×2160 60 fps (interpolat), 4K -3840×2160 30 fps (real), 2.7K - 2704×1520 la 30 fps, 1080p - 1920×1080 până la 120 fps, 720p - 1280×720 până la 240 fps
  • Format video: format MOV, compresie H.264
  • Format foto: JPG
  • Rezoluție foto: până la 20 Mpx
  • Memorie: micro SD de până la 128 GB (viteză minimă UHS-I U3)
  • Conectivitate: WiFi, micro USB, micro HDMI
  • Capacitatea bateriei: 1350 mAh
  • Durata de viață a bateriei: 120 min (video 1080p)
  • Dimensiuni: 64 × 42 × 32 mm
  • Greutate: 127 g

Conținutul pachetului

  • Camera de acțiune LAMAX W9.1
  • Carcasă rezistentă la apă - pentru utilizare până la 40 m
  • Telecomandă rezistentă la apă
  • Mini trepied - pentru fotografii și mai stabile
  • Baterii
  • Suport autoadeziv 2× - pentru montare pe suprafețe netede (cască, capotă)
  • Conectare rapidă - pentru o introducere rapidă în suport
  • Montura J - pentru o montare rapidă cu elevație
  • Suport pentru stâlp - de exemplu, pentru atașarea la ghidon
  • Conector cu 3 axe - pentru montare în orice direcție
  • Bandaje de fixare - pentru fixare în orice loc
  • Autocolante 3M 2× - pentru reatașarea suportului autoadeziv
  • Cablu de oțel retractabil - pentru a asigura atașamentul
  • Adaptor pentru trepied - pentru conectarea camerei într-o carcasă de trepied
  • Reductor de trepied - pentru fixarea unui aparat foto fără o carcasă de accesorii
  • Cablu micro USB - pentru încărcarea camerei
  • Pânză din microfibre - pentru curățarea afișajelor și a lentilelor
  • Instrucțiuni și instrucțiuni de siguranță

Parametrii

Vrsta robe
Culoare
Zoom optic (în multipli)
Interfață
Tipul camerei
Rezoluție video
Tip card de memorie
Format media
Sistem de operare acceptat
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.