LAMAX X9.2 - cameră de acțiune
921,38 Lei
632,27 Lei
531,32 Lei fără TVA
Descriere și parametri
LAMAX X9.2 - cameră de acțiune
Numărul articolului: 8594175357691
Concentrat pe tine
Filmați acțiunea în 4K cu LAMAX X9.2. Ecranul frontal de 1,3" pentru selfie-uri perfecte.
Tu alegi destinația
Cu LAMAX X9.2 puteți filma orice, oriunde. Rezoluție 4K la 60 fps pentru filmări perfecte.
Stabilizare maximă = MAXsmooth
Cea mai bună stabilizare MAXsmooth pentru o imagine perfect netedă. Comutarea modurilor și a funcțiilor este floare la ureche.
Mai multe accesorii, mai multe opțiuni
Perfectă pentru vlogging, cu microfon extern și telecomandă. Construcție de calitate și carcasă rezistentă la apă.
Afișaj frontal și posterior
Afișaj spate de 2" pentru vizualizarea videoclipurilor și ajustarea setărilor. Față de 1,3" pentru fotografiere și realizarea de selfie-uri.
Stabilizare MAXsmooth excelentă
Fotografii clare, fără tremurături, datorită stabilizării electronice.
Videoclipuri 4K extraordinare
4K la 60 fps sau 30 fps pentru filmări de calitate.
Microfon extern
Sunet silențios pentru vlogging. Microfon inclus.
Touch LCD butoane
Ecran tactil pentru o operare ușoară. Butoane pentru operare în carcasă sau cu mănuși.
Transmisie Wi-Fi
Transferați cu ușurință clipuri video și fotografii pe telefon datorită Wi-Fi-ului încorporat.
Rezistent la apă până la 40 m
Scufundați-vă cu camera până la o adâncime de 40 de metri.
Fotografii de 16MPx
Fotografii cu o rezoluție de până la 16 MPx.
2 ore pe încărcare
Bateria durează 2 ore de filmare la Full HD.
22 accesorii
Un set complet de monturi și suporturi pentru fotografii unice.
Moduri creative
Timelapse, video accelerat, expunere extinsă și multe altele pentru munca creativă.
Parametrii camerei de acțiune LAMAX X9.2
- LCD: TFT LCD tactil de 2", față de 1,3" TFT LCD
- Rezistent la apă: până la 40 m cu carcasă impermeabilă
- Rezoluție video: 4K - 3840x2160 60 fps până la 720 - 1280x720 până la 240 fps
- Format video: format MOV, compresie H.264
- Stabilizare: da
- Format foto: JPEG
- Rezoluția fotografiilor: Până la 16 Mpx
- Memorie: micro SD de până la 128 GB (viteză minimă UHS-I U3)
- Conectivitate: WiFi, micro USB, micro HDMI
- Capacitatea bateriei: 1050 mAh
- Durata de viață a bateriei: 120 min (video 1080p)
- Dimensiuni: 60 × 44 × 33 mm
- Greutate: 65 g
- Caracteristici: stabilizare MAXsmooth, WiFi, fotografiere secvențială, video/fotografie time-lapse, video cu încetinitorul, corecție fisheye, înregistrare ciclică, ajustare a expunerii, expunere lungă, autotimer, meniu ceh, setarea frecvenței de rețea, data și ora în video, oprire automată, economizor de ecran, ajustare a focalizării, ajustare a sunetului butoanelor, mod de scufundare, rotire a imaginii la 180°, reducere a zgomotului produs de vânt, mod de scufundare, balans de alb
- Funcțiile aplicației: Activați/dezactivați înregistrarea, previzualizați înregistrările video înregistrate, redați videoclipuri, vizualizați fotografii, modificați setările, transferați înregistrările pe telefon
- Accesorii compatibile: accesorii standard pentru camere de acțiune, microfon extern, telecomandă
Conținutul pachetului
- Camera de acțiune LAMAX X9.2
- Carcasă rezistentă la apă - pentru utilizare până la 40 m
- Telecomandă
- Microfon extern
- Cadru pentru utilizare fără carcasă impermeabilă
- Clip de înlocuire pentru carcasa impermeabilă
- Baterii
- Suport autoadeziv 2× - pentru montare pe suprafețe netede (cască, capotă)
- Conectare rapidă - pentru o introducere rapidă în suport
- Montura J - pentru o montare rapidă cu elevație
- Suport de ghidon - pentru fixare pe ghidon, de exemplu
- Conector cu 3 axe - pentru montare în orice direcție
- Autocolante 3M 2× - pentru reatașarea suportului autoadeziv
- Adaptor pentru trepied - pentru conectarea camerei într-o carcasă pentru trepied
- Reductor pentru trepied - pentru conectarea camerei la accesorii
- Cablu micro USB - pentru încărcarea camerei
- Geantă de protecție
- Pânză din microfibre - pentru curățarea afișajelor și a lentilelor
- Instrucțiuni și instrucțiuni de siguranță
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.