KIOXIA SSD EXCERIA Series SATA 6Gbit/s 2.5-inch 960GB

NIGHT
- 21%
SHOPPING

Foto ilustrativa

KIOXIA SSD EXCERIA Series SATA 6Gbit/s 2.5-inch 960GB
Numărul comenzii
31031308
OEM
LTC10Z960GG8
Producator
Toshiba
Puncte de loialitate: 15
0 evaluări
NIGHT SHOPPINGNIGHT SHOPPINGNIGHT SHOPPING
In stoc 4 bucăți, livrare Miercuri

395,39 Lei

314,33 Lei

264,14 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 314,41 Lei
In stoc 4 bucăți, livrare Miercuri

314,33 Lei

395,39 Lei

264,14 Lei fără TVA

Descriere și parametri

KIOXIA LTC10Z960GG8 Caracteristici principale

EXCERIA SATA SSD
Upgrade către viitor

Capacitate
240 GB 480 GB 960 GB

Viteza maximă de citire/scriere secvențială(1)
555/540 MB/s

Viteza maximă de citire/scriere aleatorie(2)
82 000/88 000 IOPS

Caracteristici
BiCS FLASH™
Rezistența la impact
Format de 2,5 inchi, 7 mm înălțime
Software-ul de gestionare a SSD Utility

Actualizarea de la o unitate de hard disk (HDD) ar trebui să fie ușoară și accesibilă, iar aici intervine seria EXCERIA SATA SSD. Proiectată pentru a crește viteza desktop-ului sau laptopului dvs. față de hard disk-urile convenționale, seria EXCERIA SATA SSD utilizează tehnologia BiCS FLASH™ și oferă un echilibru între performanță, fiabilitate și valoare care va transforma sistemul dvs. desktop sau mobil.

Creșterea instantanee a performanței
Creșteți-vă productivitatea cu seria EXCERIA SATA SSD și bucurați-vă de o pornire mai rapidă a sistemului, de transferuri de fișiere și de o reacție mai rapidă a sistemului. Spuneți adio lag-ului de pe hard disk și obțineți o experiență de calcul demnă de timpul dvs.

Performanță la un preț accesibil
Trecerea de la un HDD obișnuit la un SSD poate părea ca și cum ați cumpăra un sistem complet nou. Seria EXCERIA SATA SSD oferă un echilibru între preț și performanță, lăsându-vă o mulțime de fonduri pentru alte scopuri.

Îmbunătățit pentru călătorii
În comparație cu hard disk-urile, seria EXCERIA SATA SSD oferă, de asemenea, o durabilitate și un consum de energie mai bune, ceea ce se poate traduce printr-o durată de viață mai lungă a bateriei, astfel încât să puteți lucra mai mult timp.

Memorie Flash 3D de înaltă calitate
Fiecare unitate SSD EXCERIA este realizată cu tehnologia BiCS FLASH™ și cu o structură celulară dispusă pe verticală, oferind o capacitate de stocare superioară.

Software-ul de gestionare a SSD Utility
Software-ul SSD Management Utility a fost conceput pentru a vă ajuta unitatea KIOXIA să se dezvolte și pentru a vă oferi control asupra întreținerii, monitorizării, reglajului și multe altele!
Vă recomandăm cu tărie instalarea și actualizarea la cea mai recentă versiune pentru a maximiza performanța unității și pentru a verifica procentul de viață rămasă cu ajutorul indicatorului de stare.


Specificațiile produsului EXCERIA SATA SSD

Fizic
Capacitate: 960 GB
Interfață Serial ATA (SATA): 6 Gbit/s
Format: 2,5 inci, 7 mm înălțime
Tip de memorie flash: BiCS FLASH™ TLC
Dimensiuni (max.: LxLxA): 100,45 x 70,10 x 7,20 mm
Greutate 960 GB: 45,7 g (tip.)

Putere
Viteza maximă de citire secvențială(1) 555 MB/s
Viteza maximă de scriere secvențială(1) 540 MB/s
Viteză maximă de citire aleatorie(2) 960 GB: 81 000 IOPS
Viteza maximă de scriere aleatorie(2) 960 GB: 88 000 IOPS
Rezistență: TBW (Total Bytes Written)(3) 960 GB: 240 TB
MTTF 1,5 milioane de ore

Mediu
Temperatura de funcționare (Tc) 0 °C până la 65 °C
Temperatura de depozitare -40 °C până la 85 °C
Rezistența la șocuri 14,7 km/s2 {1500 G} 0,5 ms semisinusoidală
Vibrații 196 m/s2 {20 G} (vârf, 10 până la 2.000 Hz) , (20 min/axă) x 3
Tensiunea de alimentare 5 V ± 5 %.
Consumul de energie (activ) 960 GB: 1,7 W (tip.)
Consumul de energie (inactiv) 100 mW (tip.)
Consum de energie (DevSleep) 10 mW max.

Compatibilitate
Specificații de interfață acceptate pentru Serial ATA (SATA) ATA/ATAPI Command Set-3 (ACS-3) și Serial ATA revizia 3.2
Tipul de conector Conector Conector de alimentare SATA standard
Aplicații țintă Desktop-uri și laptopuri ale clienților

Alte caracteristici
Service și asistență 3 ani de garanție a producătorului(4)
Optimizarea performanțelor TRIM, Idle Time Garbage Collection.

Parametrii

Format
Interfață
Dimensiunea memoriei tampon (în MB)
Tipul discului
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1917 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.