Intel NUC 10i5FNH - Barebone i5/Bluetooth 5.0/UHD Graphics/Cablu UE - doar carcasă CPU, fără audio, fără cablu

- 40%

Foto ilustrativa

Intel NUC 10i5FNH - Barebone i5/Bluetooth 5.0/UHD Graphics/Cablu UE - doar carcasă CPU, fără audio, fără cablu
Intel NUC 10i5FNH - Barebone i5/Bluetooth 5.0/UHD Graphics/Cablu UE - doar carcasă CPU, fără audio, fără cablu
Intel NUC 10i5FNH - Barebone i5/Bluetooth 5.0/UHD Graphics/Cablu UE - doar carcasă CPU, fără audio, fără cablu
Intel NUC 10i5FNH - Barebone i5/Bluetooth 5.0/UHD Graphics/Cablu UE - doar carcasă CPU, fără audio, fără cablu
Intel NUC 10i5FNH - Barebone i5/Bluetooth 5.0/UHD Graphics/Cablu UE - doar carcasă CPU, fără audio, fără cablu
Intel NUC 10i5FNH - Barebone i5/Bluetooth 5.0/UHD Graphics/Cablu UE - doar carcasă CPU, fără audio, fără cablu
Intel NUC 10i5FNH - Barebone i5/Bluetooth 5.0/UHD Graphics/Cablu UE - doar carcasă CPU, fără audio, fără cablu
Numărul comenzii
31077110
OEM
BXNUC10i5FNHN
Producator
Intel
Puncte de loialitate: 65
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Kit de performanță Intel NUC 10 - NUC10i5FNH2

SPECIFICAȚII TEHNICE

Informații de bază

Colecția de produse

Intel NUC cu procesoare Intel Core™ din generația a 10-a

Nume de cod

Produse anterior Frost Canyon

Stare

Recuperat din

Data de începere

Q4'19

Sisteme de operare acceptate

Windows 10, 64 de biți*

Numărul de înmatriculare

NUC10i5FNB

Formatul plăcii

UCFF (4" x 4")

Sertar

BGA lipit

Formatul discului intern

M.2 și unitate de 2,5"

# Număr de unități interne acceptate

2

Litografie

14 nm

TDP

25 W

Tensiunea de intrare DC acceptată

19 VDC

Inclusiv procesor

Procesor Intel Core™ i5-10210U (6M Cache, până la 4,20 GHz)

Eligibilitatea platformei Intel vPro™‡

De la

# de nuclee

4

# de fire

8

Frecvența de bază a procesorului

1,60 GHz

Frecvența turbo maximă

4,20 GHz

Perioada de garanție

3 ani

Informații suplimentare

Opțiuni încorporate disponibile

De la

Fișă tehnică

Arată acum

Descriere

Alte caracteristici: Include un cvadruplu de microfoane de câmp îndepărtat

Memorie și stocare

Dimensiunea maximă a memoriei (depinde de tipul de memorie)

64 GB

Tipuri de memorie

DDR4-2666 1.2V SO-DIMM

Numărul maxim de canale de memorie

2

Lățimea de bandă maximă a memoriei

42,6 GB/s

Numărul maxim de DIMM-uri

2

Memorie ECC suportată ‡

De la

Procesor Grafică

Procesor Grafică ‡

Grafică Intel UHD

Grafică integrată ‡

Da

Ieșire grafică

HDMI 2.0a; USB-C (DP1.2)

# de afișaje suportate ‡

3

Opțiuni de extindere

Revizuirea PCI Express

Gen3

Configurații PCI Express‡

Sloturi M.2 cu legături PCIe X4

Slot pentru card de memorie detașabil

SDXC cu suport UHS-II

Slot pentru card M.2 (stocare)

22x42/80

Specificații I/O

# Număr de porturi USB

7

Configurație USB

2x față (Type-A, Type-C) și 3x spate USB 3.1 Gen2 (2x Type-A, Type-C); 2x USB 2.0 prin intermediul headerelor interne

Revizuirea USB

2.0, 3.1 Gen2

Configurație USB 2.0 (extern intern)

0 2

Configurație USB 3.0 (extern intern)

2B 2F 0

Numărul total de porturi SATA

2

Numărul maxim de porturi SATA 6.0 Gbps

2

Configurație RAID

2.5" HDD/SSD M.2 SATA SSD (RAID-0 RAID-1)

LAN integrat

Conexiune Ethernet Intel I219-V

Conexiuni wireless integrate‡

Intel Wi-Fi 6 AX201

Interfață Bluetooth integrată

Da

Senzor infraroșu de consum Rx

Da

Alte rubrici

CEC, 2x USB2.0, FRONT_PANEL

# Număr de porturi Thunderbolt™ 3

1

Specificații de ambalare

Dimensiunile șasiului

117 x 112 x 51 mm

Tehnologie avansată

Memorie Intel Optane™ acceptată‡

Da

Tehnologia de virtualizare Intel pentru I/O direcționat (VT-d) ‡

Da

Eligibilitatea platformei Intel vPro™‡

De la

TPM

De la

Tehnologia Intel HD Audio

Da

Tehnologia Intel Fast Storage

Da

Tehnologia de virtualizare Intel (VT-x) ‡

Da

Tehnologia Intel Platform Trust (Intel PTT)

Da

Siguranță și fiabilitate

Noi instrucțiuni Intel AES

Da

.

Parametrii

Seria de procesoare
Capacitate RAM
Interfață
Proiectare computer
Tipul discului
Cip grafic
Echipament PC
Tipul memoriei
Frecvența memoriei
Număr de USB 3.2 Gen 1
Tip de raport

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.