HP PC Pro Mini 400G9 i5-12500T, 8GB, 256GB M.2 NVMe, Intel HD, 2xDP HDMI VGA, WiFi 6 BT, 2, 5" frame, 90W, Win11ProDWN10, 3 ani pe site
4 095,72 Lei
2 927,00 Lei
2 459,66 Lei fără TVA
Descriere și parametri
HP PC Pro Mini 400G9 - Performanță într-un pachet compact
Procesor: Intel Core™ i5-12500T, Alder Lake, 2.00 GHz max. 4.00 GHz, 18 MB cache, 6 nuclee
Performanță CPU: 17 604 conform PassMark
Chipset: Intel Q670
Placa de bază: asteroizi
Sistemul de operare și memoria
Sistem de operare instalat: Windows 10 Pro pe 64 de biți (downgradeabil de la Windows 11 Pro 64)
Memorie: 8 GB DDR4 3200 MHz (1×8 GB), 2 sloturi SODIMM, extensibil până la 64 GB
Hard disk-uri și unități de discuri
- Hard disk: 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe
- Golfuri pentru unități interne: 1× M.2 SSD 2280 (ocupat), 1× 2,5" (liber, include luneta pentru unități)
- Unitatea optică: nu este inclusă
- Cititor de carduri de memorie: Nu este inclus
Funcțiile sistemului
Placă grafică: Intel UHD 770, rezoluție maximă acceptată HDMI - 4096×2160 @60Hz, DisplayPort - 4096×2160 @60Hz, VGA - 2048×1536 @60Hz
Sunet: placă de sunet integrată Realtek ALC3252, difuzor mono intern de 2W
Interfață de rețea: placă de rețea integrată Intel I219LM 10/100/1000, placă wireless Realtek 8852BE WiFi 6 ax (2x2) cu Bluetooth 5.2
Porturi și conectori
- 1× USB-C 3.2 Gen 2x2 (rată de transfer a semnalului de 20 Gbps)
- 3× USB 3.2 Gen 2 (rată de transfer a semnalului de 10 Gbps)
- 2× USB 3.2 Gen 1 (rată de transfer a semnalului de 5 Gbps)
- 1× conector combinat pentru căști/microfon
- 1× RJ-45 (LAN)
Tastatură și mouse
Tastatură: tastatură USB HP 125
Șoarece: Mouse USB HP 125
Dimensiuni și greutate
Dimensiunile produsului: 17,7 × 17,5 × 3,4 cm
Greutatea produsului: 1,42 kg
Cerințe de alimentare și garanție
Cerințe de alimentare: sursă de alimentare externă de 90 W cu o eficiență de până la 89%.
Garanție: 3 ani la fața locului
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.