iGET KID F10 Violet

MARATONUL
- 41%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

iGET KID F10 Violet
iGET KID F10 Violet
Numărul comenzii
31038936
OEM
F10 Violet
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 5
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 10 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

181,68 Lei

107,24 Lei

90,12 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 101,27 Lei
In stoc 10 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

107,24 Lei

181,68 Lei

90,12 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Obr. iGET KID F10 1594313a

iGET KID F10

Ceasul frumos iGET FIT F10 pentru băieți și fete nu conține doar jocuri distractive și inteligente, ci și alerte pentru sarcinile zilnice, monitorizarea activității și măsurarea unor valori precum ritmul cardiac sau temperatura corpului. Sunt un ajutor la îndemână pentru copii și părinți, care îmbină plăcutul cu utilul și cu siguranță copiilor le vor plăcea rapid.

Obr. Zvládnou vše, co vás jen napadne 1594313b

Ei pot face față la orice vă puteți gândi

Ceasul este variabil și jucăuș datorită a peste 40 de cadrane diferite care pot fi încărcate în ceas prin intermediul aplicației iGET FIT. În comparație cu un ceas obișnuit pentru copii, acesta oferă un ecran tactil suficient de mare de 1,4” cu o rezoluție de 240x240 px. Datorită acestui lucru, puteți vedea imediat parametrii măsurați sau notificările din aplicații. Ceasul monitorizează mersurile, distanța, caloriile arse, ritmul cardiac, nivelul de oxigen din sânge, tensiunea arterială, temperatura corpului pe tot parcursul zilei și înregistrează calitatea somnului în timpul nopții. Toate aceste date sunt apoi stocate în grafice clare ale aplicației iGET FIT. Există și activități sportive precum mersul pe jos, alergare, drumeții, ciclism, baschet, mișcare liberă. Ceasul include 8 jocuri atent selectate care vă vor economisi timpul liber și vă vor exersa firele creierului copiilor. Cu ajutorul a până la 10 ceasuri cu alarmă cu posibilitate de variante prestabilite, ceasul vă poate aminti de evenimente importante zilnice, precum spălatul pe dinți, părăsirea școlii, prânzul, temele etc.

Obr. Možnost rodičovské kontroly 1594313c

Posibilitatea controlului parental

Dacă ți-e teamă că ceasul îi va tenta pe copii să se joace chiar și în timpul sarcinilor de serviciu, le poți pune un lacăt în timpul acestor activități, astfel încât nimic să nu le distragă atenția. În plus, acestea pot fi împerecheate prin intermediul unei aplicații cu telefonul, în care puteți monitoriza parametrii individuali, cum ar fi timpul de activitate fizică sau durata somnului. Ideal pentru feedback dacă copiii au suficient exerciții și odihnă.

Obr. Výhody dětských hodinek KID F10: 1594313d

Avantajele ceasului pentru copii KID F10:

  • IP68
  • alertă zilnică (10x alarme presetate cu animație)
  • jocuri de logică care dezvoltă gândirea (8x) și motivează activitățile fizice
  • posibilitatea de control al sănătății (presiune, temperatură, oxigen din sânge, ritm cardiac)
  • posibilitatea de a controla suficient mișcarea și somnul
  • blocați setările în timpul sarcinilor
  • setarea aspectului cadranului și a interfeței cu utilizatorul
  • aplicație mobilă pentru mai multe opțiuni de setare

parametri tehnici

  • Limba interfeței: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Aplicație Android: iGET FIT
  • Versiunea Android: Android 6 și o versiune ulterioară
  • Aplicație IOS: iGET FIT
  • Versiunea iOS: iOS 10.0 și o versiune ulterioară
  • Procesor: Realtek 8762C
  • RAM: 128 KB
  • Memorie internă: 128 MB
  • Ecran: 1,4 "Full Touch
  • Rezoluție: 240 x 240 px
  • Control: atingere
  • Bluetooth 5.0: da
  • GPS: Nu.
  • Culoare ceas: roz
  • Culoare bandă: 1x roz
  • Material ceas: plastic
  • Material banda: silicon
  • Lățimea benzii: 20 mm
  • Baterie: 160 mAh
  • Timp de funcționare: până la 5-7 zile, standby 10 zile
  • Nume produs: iGET FIT F10 Pink
  • EAN: 8594177652473
  • Min. circumferinta incheieturii: 135 mm
  • Circumferinta maxima a incheieturii: 195 mm
  • Dimensiune produs: 40 x 35 x 11 mm; cu bandă 230 x 35 mm
  • Greutate produs: 32 g
  • Dimensiune pachet: 146 x 93 x 36 mm
  • Greutate pachet: 115 g

Parametrii

Conectivitate
Dispozitiv
Determinare
Tipul bateriei
Funcția de vizionare
Funcția inteligentă
Limbajul interfeței
OS compatibil
Materialul carcasei
Material curea
Notificări și rapoarte
O parte a pachetului
Forma cadranului
Vizualizați ora
Metoda de control
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.