Garett Smartwatch pentru copii drăguț 4G roz

- 22%

Foto ilustrativa

Garett Smartwatch pentru copii drăguț 4G roz
Garett Smartwatch pentru copii drăguț 4G roz
Garett Smartwatch pentru copii drăguț 4G roz
Garett Smartwatch pentru copii drăguț 4G roz
Garett Smartwatch pentru copii drăguț 4G roz
Numărul comenzii
31601020
OEM
CUTE_4G_PINK
Producator
Garett
Puncte de loialitate: 14
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

369,76 Lei

289,85 Lei

243,57 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 283,85 Lei

Cumpărați deteriorate cu 191,05 Lei

Verificat, complet funcțional, cu garanție completă

Cumpărați
In stoc 1 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

289,85 Lei

369,76 Lei

243,57 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Garett Smartwatch pentru copii drăguț 4G roz

EAN: 5904238483831

Caracteristici cheie

  • Rezistent la apă: IP67
  • localizare GPS/WiFi/LBS
  • Apeluri vocale/video
  • Alerte sonore
  • Butonul SOS
  • Monitor de somn, pedometru
  • Cameră încorporată
  • Ceas deșteptător, calculator
  • Funcția de căutare a ceasurilor
  • Ecran tactil mare

Descrierea produsului

Ceasul inteligent Garett Kids Cute 4G nu este doar gadgetul perfect pentru copilul tău, ci și un instrument care te ține în contact cu el.

GEO-fence - controlul poziției

Sistemul inovator de gard GEO vă permite să desemnați o zonă în care se va deplasa copilul dumneavoastră.

Interviuri video

Inserarea unei cartele SIM în acest ceas inteligent pentru copii vă permite să aveți un contact nelimitat și constant cu copilul dumneavoastră.

Monitorizare la distanță și buton SOS

Pentru acei părinți care sunt preocupați în primul rând de siguranța copilului lor, Garett Kids Cute 4G oferă opțiuni precum ascultarea de la distanță și posibilitatea de a vedea exact unde se află copilul.

localizare GPS

Alte facilități utile includ cu siguranță funcția de localizare, care este susținută de un receptor GPS, de rețeaua mobilă și de Wi-Fi opțional.

Telecomandă pentru ceas inteligent

Toate tipurile de setări ale ceasului pot fi gestionate de la distanță. Acest lucru este posibil cu ajutorul aplicației gratuite Garett Tracker, disponibilă atât pentru dispozitivele Android, cât și pentru iOS.

Afișaj inovator

Ceasul inteligent Garett Kids Cute 4G are un ecran IPS de 1,69" cu o rezoluție de 240×240.

Carcasă robustă

Carcasa ceasului inteligent este foarte durabilă, iar rama bine concepută protejează bine sticla ecranului.

Urmărirea activității fizice

Garett Kids Cute 4G este, de asemenea, instrumentul perfect pentru a urmări activitatea fizică a copilului dumneavoastră.

Specificații tehnice

  • Tip de ecran: IPS
  • Dimensiunea ecranului: 1.69"
  • Rezoluția ecranului: 240 x 240 Mpx
  • Rezistent la apă: IP67
  • Senzor de mișcare: da
  • Ecran tactil: da
  • Ecran retroiluminat: da
  • GPS: Da
  • Wi-Fi: Da
  • Apeluri video: da
  • Conectivitate 4G LTE: da
  • GPS, LBS, WiFi: Da
  • Slot pentru cartela SIM: da
  • Alerte sonore: da
  • Alertă de apel: Da
  • Acceptare, respingere, apelare: da
  • Mesaje vocale: Da
  • Butonul SOS: Da
  • Geo parcelă: Da
  • Interceptarea la distanță: Da
  • Funcția de căutare a dispozitivului: da
  • Cameră încorporată: Da
  • Pedometru: Da
  • Monitor de somn: Da
  • RAM: 192 MB
  • Memorie ROM: 168 MB
  • Standardul cartelei SIM: Nano SIM
  • Camera: Da
  • Compatibilitatea cu sistemele: Android 4.0, iOS 9.0 (și versiuni ulterioare)
  • Baterie: Litiu Polimer
  • Capacitatea bateriei: 1000 mAh
  • Durata de viață a bateriei în timp de așteptare: Până la 4 zile
  • Durata de viață a bateriei: până la 3 zile
  • Timp de încărcare: aproximativ 2 ore
  • Limba meniului: poloneză, engleză, chineză, germană, spaniolă, rusă, turcă, olandeză, franceză, italiană, lituaniană, letonă, estonă
  • Circumferința maximă a centurii: 21 cm
  • Lățimea benzii: 20 mm
  • Tip de curea: cauciuc
  • Greutate: 52 g

Conținutul pachetului: ceas inteligent Garett, cablu de încărcare USB (fără mufă de alimentare), manual de utilizare, card de garanție

Parametrii

Conectivitate
Tipul de afișare
Dispozitiv
Determinare
Tipul bateriei
Funcții de siguranță
Funcția de vizionare
Funcția inteligentă
Limbajul interfeței
OS compatibil
Material curea
Senzori și hardware
Localizarea și urmărirea traseului
O parte a pachetului
Forma cadranului
Vizualizați ora
Metoda de control

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.