iGET HOMEGUARD HGNVK88004P v2023 - Wire-free FullHD NVR 8CH 4x camera cu baterie HGNVK686CAMP

- 11%

Foto ilustrativa

iGET HOMEGUARD HGNVK88004P v2023 - Wire-free FullHD NVR 8CH   4x camera cu baterie HGNVK686CAMP
Numărul comenzii
AG967578
OEM
75020819
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 88
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Parametrii principali ai NVR: - Înregistrare: la rezoluție FullHD foarte mare, inclusiv audio 1080p (1920 x 1080), 1280x720, 640x360, - număr de canale: 8 (conectarea a max. 8 camere) - control de la distanță: prin PC (Windows, MacOS), telefon mobil și tabletă (Android, iOS) cu ajutorul aplicației "Homeguardsafe", CMS - stocare foto și video: pe un HDD/SSD SATA de 2,5" inserat de max. 2TB, pe o unitate USB externă de max. 2TB, pe un card microSD inserat de max. 128 GB, toate neincluse, - conexiune Internet/Ethernet, protocoale: prin RJ45 (LAN), 10/100 Mbps, HTTP, IPv4, TCP/IP, UPNP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, PPPoE, DDNS, FTP - conectori: 1x HDMI, 1x RJ45, 3x USB 2.0, 1x alimentare - compresie: video H.265 /H.264 - sistem de operare: Linux - multitasking: da (în același timp, de exemplu, redare, înregistrare, detectare a mișcării) - rezoluție de ieșire: HDMI: 1920x1080, 1440x900, 1280x1024, 1280x720, 1024x768 - opțiuni de înregistrare: manuală, automată, detectarea mișcării - copie de rezervă: stocare principală pe HDD/SSD intern 2,5" SATA max. 2TB și pe card microSD max. 128GB, apoi export de pe aceste suporturi pe suporturi conectate prin USB: HDD/SSD, unitate flash - control local: prin intermediul mouse-ului/clapetei USB - Alimentare: 12 V CC, 2 A - Consumul de energie al înregistratorului: până la 3 wați fără HDD/SSD - Temperatura de funcționare a DVR: de la -10 °C la 55 °C - dimensiuni și greutate: 230 x 126 x 61 mm, 0,35 kg fără HDD/SSD Parametrii principali ai camerelor iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP incluse în set: - rezoluție foarte înaltă FullHD 1080p (1920x1080) - numai pentru iGET HOMEGUARD HGNVK88002P și HGNVK88004P - Baterie înlocuibilă litiu-ion, 8700 mAh, 3,7V, 32,19 Wh, încărcare prin microUSB, încărcător inclus - Detecție specială de mișcare SMART cu senzor PIR încorporat, - unghiul camerei: 140°. - Parametrii senzorului PIR: unghi de 115°, rază de acțiune de 10 m - Rezistență la praf și apă IP66 - vizibilitate pe timp de noapte de până la 25 m - Lumină LED în fiecare cameră cu o rază de acțiune de până la 8 m - senzor CMOS de 1/2,7", 2,0 MP, f = 2,8 mm - Sistem audio bidirecțional, camera include microfon și difuzor - comutare automată a modului zi/noapte - balansare automată a albului - reducere a zgomotului 3D - raport semnal/zgomot: peste 40 dB - materialul corpului camerei: fontă/plastic - temperatură de funcționare -20°C până la 55°C - conectori: pentru baterie, pentru antena WiFi, microUSB acoperit pentru încărcare - reîncărcarea bateriei camerei: cu ajutorul adaptorului de alimentare de 5V DC inclus în pachet - dimensiunile și greutatea camerei: 132 x 90 x 72 mm, 180 g fără baterie, 362 g cu baterie. Conținutul pachetului întregului set (înregistrator NVR camere) - Înregistrator NVR cu detecție SMART iGET HOMEGUARD HGNVK88004P v2023, - 4x cameră cu baterii cu detecție SMART iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP, - 4x baterie reîncărcabilă pentru camere de 8700 mAh, - 1x adaptor de alimentare pentru înregistrator NVR 12V 2A, - 1x adaptor de alimentare pentru reîncărcarea camerelor 5V 2A, - 1x mouse USB, - 1x cablu Ethernet de 1m, - 4x autocolant "Avertisment: 24 de ore păzit" - ghid de pornire rapidă CZ, SK, PL - CD cu instrucțiuni de utilizare/software complet pentru PC, RO

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1923 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.