HidrateSpark V3 Spark - sticlă inteligentă, 592 ml, portocaliu

- 4%

Foto ilustrativa

HidrateSpark V3 Spark - sticlă inteligentă, 592 ml, portocaliu
HidrateSpark V3 Spark - sticlă inteligentă, 592 ml, portocaliu
HidrateSpark V3 Spark - sticlă inteligentă, 592 ml, portocaliu
HidrateSpark V3 Spark - sticlă inteligentă, 592 ml, portocaliu
Numărul comenzii
31069635
OEM
HI-003-005G
Puncte de loialitate: 17
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

HidrateSpark 3 - sticlă inteligentă cu tracker Bluethooth, 592 ml, negru

HidrateSpark 3 vă supraveghează regimul de băutură

Consumul regulat de lichide este piatra de temelie a unui stil de viață bun. Sticla inteligentă HidrateSpark 3 vă supraveghează zilnic regimul de băutură, adaptat la dumneavoastră. Împreună cu un dispozitiv de urmărire Bluetooth și o aplicație special concepută, aceasta vă oferă, de asemenea, o prezentare zilnică utilă.

O sticlă pe care nu o veți pierde

Se întâmplă să uitați ceva în grabă și apoi să căutați fără țintă, ca HidrateSpark 3. Puteți găsi sticla inteligentă împerecheată prin intermediul aplicației fără probleme. Dacă o uitați în drum spre casă, jurnalul ultimei sincronizări și locația HidrateSpark 3 vă vor fi de folos.

HidrateSpark 3 ca antrenor personal

HidrateSpark 3 Smart Bottle împreună cu aplicația gratuită HidrateSpark Smart Bottle va fi antrenorul tău personal. Stabiliți-vă propriile obiective sau solicitați evaluarea acestora. HidrateSpark 3 vă va reaminti apoi cu o notificare sau cu o lumină LED.

Ce vă poate oferi sticla inteligentă?

- Suportă înregistrarea locației sticlei HidrateSpark
- Posibilitatea de a se sincroniza cu un smartphone cu aplicația Hidrate
- Urmăriți starea dumneavoastră de hidratare și atingerea obiectivelor
- Are un antrenor personal încorporat
- Urmărește sau invită-ți prietenii
- Îmbunătățirea sănătății fizice.

HidrateSpark 3 - un pas spre un regim de băut adecvat

Băutura necorespunzătoare și deshidratarea care rezultă au efecte negative asupra organismului nostru. De exemplu, poate provoca dureri de cap, umflături, tulburări renale și alte probleme neplăcute. Cu HydrateSpark 3, corpul tău primește zilnic aportul de apă de care are nevoie și se gândește la sănătatea ta în locul tău. Folosiți Bluetooth pentru a sincroniza sticla inteligentă cu telefonul dvs. Aveți acces la statisticile zilnice, dar și la un regim de băut personalizat. Pe baza parametrilor corpului tău, a locației actuale și a datelor din aplicațiile de fitness, aplicația poate calcula aportul zilnic de lichide în funcție de ziua ta.

Beneficiile unui regim corect de băutură?

- Preveniți epuizarea și problemele de sănătate
- Consumul de apă pură ajută la arderea mai bună a grăsimilor
- Băutura adecvată îmbunătățește starea de spirit, memoria și pielea
- Evitați durerile de cap și oboseala de toată ziua

O sticlă inteligentă care vă reamintește la momentul potrivit

Sticla inteligentă ajută la obținerea unui regim de băutură regulat. Dacă aveți nevoie de o băutură, HidrateSpark 3 vă va reaminti printr-un semnal luminos. În cazul în care sincronizați sticla cu aplicația, veți primi alerte sub formă de notificări.

Design funcțional pentru lumea modernă

Sticla inteligentă HidrateSpark 3 este complet funcțională și are un design modern. Finisajul cauciucat "soft grip" oferă un aspect unic și o aderență mai bună. Datorită materialului utilizat, sticla nu se va murdări. Puteți alege apoi din mai multe culori.

O experiență mult mai bună cu Hidrate

Urmărirea consumului de alcool nu este singurul beneficiu pe care îl veți găsi în HidrateSpark 3. Atunci când este asociat cu aplicația de pe smartphone-ul dvs., aveți opțiuni suplimentare. Puteți să vă stabiliți propriile obiective și există chiar și trofee pentru a vă motiva, sau puteți împărtăși rezultatele cu prietenii sau familia. Aplicația gratuită HidrateSpark este disponibilă pe smartphone-uri și tablete care rulează iOS (versiunea 11.3 și versiunile ulterioare) și Android (versiunea 5.0 și versiunile ulterioare). Veți aprecia posibilitatea de a vă conecta datele la alte aplicații, cum ar fi Apple Health, Fitbit, Under Armour Record, Google Fit și altele.

Aplicația gratuită HidrateSpark pentru smartphone-uri și tablete care ruleazăiOS(iPhone, iPad, iPod Touch, Apple Watchod versiunea 11.3) șiAndroid(din versiunea 5.0). Aplicația trimite notificări, alerte și recomandări în funcție de setările personale. Vă permite să folosiți înregistrările de activitate de la Apple Health, Fitbit, Under Armour Record sau Withings HealthMate. Vizualizați istoricul consumului de alcool în aplicație. Vă puteți partaja datele cu familia și prietenii.

Rezumat al caracteristicilor

- Monitorizează fiecare băutură și se sincronizează cu aplicația Hidrate
- Posibilitatea de a găsi sticla folosind ultima poziție sincronizată
- Urmărește aportul zilnic de lichide și generează statistici
- Antrenor motivațional încorporat
- Urmăriți prietenii sau familia
- Beneficii pentru sănătatea dumneavoastră

Specificații tehnice

Capacitatea sticlei: 592 ml
Material: titan și plastic din polipropilenă fără BPA
Corp extensibil pentru o mai bună spălare a sticlei cu mâna
Notificare luminoasă reglabilă
Corp cauciucat "soft grip" pentru a minimiza stropirea sticlei
Urmăriți și sincronizați cu aplicația Hidrate folosind Bluetooth cu consum redus de energie
Posibilitatea de a sincroniza sticla cu aplicațiile de fitness selectate
Mâner pentru transport ușor
Nu pentru băuturi fierbinți

Parametrii

Vrsta robe
Produs

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.42% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.