Gigaset Pro Gigaset N510 IP Pro
543,58 Lei
353,72 Lei
297,24 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Gigaset PRO N510 IP Pro
De încredere și gata să crească
Gigaset N510 IP PRO este stația de bază DECT IP pentru întreprinderile mici și mijlocii. Este compatibilă cu majoritatea telefoanelor profesionale Gigaset actuale.
Funcțiile profesionale, cum ar fi accesul la agenda de adrese online, notificarea prin e-mail și conectivitatea wireless, asigură eficiență și libertate în activitatea zilnică.
Compatibilitate
N510 IP PRO este compatibil cu mai mult de 250 de furnizori de servicii VoIP și cu toate sistemele PABX obișnuite.
Instalarea automată cu Gigaset pentru sistemele IP PBX asigură o configurare rapidă și ușoară.
Bază puternică pentru comunicarea de afaceri
Gigaset N510 IP PRO poate suporta până la 6 conturi SIP, 6 telefoane și 4 apeluri simultane, cu un set bogat de funcții pentru comunicații de afaceri.
Gamă wireless extinsă
Stația de bază N510 IP PRO cu până la 6 repetori DECT opționali permite extinderea acoperirii fără fir ca parte a extinderii biroului.
Compatibilitate completă
Baza este concepută pentru a funcționa cu întreaga gamă de telefoane Gigaset Pro și repetori pentru a acoperi un birou mai mare.
Instalare fără probleme
Compatibil cu aproape toate rețelele standard de telefoane IP, cu funcționalitate de gestionare de la distanță care permite activarea și modificarea rapidă a configurației.
Caracteristici avansate
Acesta oferă funcții suplimentare de comunicare încorporate, cum ar fi apelurile în conferință în trei direcții, al doilea apel, reținerea apelului și funcții de transfer.
Calitatea sunetului HD
Suportă tehnologia audio avansată HDSP pentru o calitate mai clară a sunetului.
Date tehnice
- Agendă telefonică și apelare
- Primirea apelurilor
- Integrarea computerului în telefon (CTI)
- Mesagerie vocală
- Caracteristicile IP PBX
- Caracteristicile Gigaset IP PBX
- Hardware
- Compatibilitate IP PBX
- Cloud / PBX
- ECO și IP PBX (SIP)
- Caracteristici speciale
- Furnizare și administrare
- Interfață DECT
- Protocoale IP
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.