GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 GAMING X, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI

Foto ilustrativa

GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 GAMING X, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 GAMING X, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 GAMING X, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 GAMING X, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 GAMING X, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 GAMING X, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
Numărul comenzii
3524745
OEM
Z790 GAMING X
Producator
Gigabyte
Puncte de loialitate: 55
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 GAMING X

EAN: 4719331849986

Performanță unică

Această placă de bază dispune de un socket LGA1700 pentru a suporta a 13-a și a 12-a generație de procesoare Intel Core™, Pentium Gold și Celeron.

Are suport pentru memorie DDR5 cu două canale, cu 4 sloturi DIMM și suport XMP 3.0.

Conectivitate excelentă

Placa oferă 4 conectori PCIe 4.0 x4 M.2 pentru conectarea dispozitivelor de stocare moderne.

Pentru o comunicare rapidă în rețea, acesta este echipat cu o rețea LAN de 2,5GbE.

Grafică și sunet integrate

Procesorul grafic Intel HD integrat suportă HDMI și DisplayPort cu rezoluții maxime de 4096x2160@60 Hz și, respectiv, 4096x2304@60 Hz.

Sunetul este asigurat de un codec Realtek cu suport pentru rezoluție înaltă de până la 7.1 canale.

Sloturi de expansiune

Placa dispune de un slot PCI Express x16 care suportă PCIe 5.0 și două sloturi suplimentare PCIe 4.0 și 3.0 care funcționează la x4.

Spațiu de depozitare

Pentru SSD-uri, acesta oferă 3 sloturi M.2 (Socket 3, cheie M, tip 22110/2280) și 6 conectori SATA 6Gb/s.

De asemenea, suportă RAID 0, 1, 5 și 10 pentru stocare NVMe SSD și SATA.

Conectivitate USB

Placa oferă 1 port USB Type-C cu suport USB 3.2 Gen 2x2 pe panoul din spate și un alt port USB Type-C cu suport USB 3.2 Gen 2 pe conectorul intern.

Există, de asemenea, 5 porturi USB 3.2 Gen 1 și 8 porturi USB 2.0/1.1.

Monitorizare hardware

Placa asigură monitorizarea tensiunii, a temperaturii și a vitezei ventilatorului, inclusiv detectarea defecțiunilor și controlul vitezei ventilatorului.

BIOS și caracteristici unice

Placa este echipată cu un BIOS flash de 256 Mbit cu licență AMI UEFI BIOS.

Suportă GIGABYTE Control Center (GCC), Q-Flash, Q-Flash Plus și Smart Backup.

Software

Placa este livrată cu versiunea OEM a Norton Internet Security și cu software-ul de gestionare a lățimii de bandă LAN.

Sistem de operare

Suportă Windows 11 pe 64 de biți și Windows 10 pe 64 de biți.

Format

Placa este în format ATX, cu dimensiuni de 30,5 cm x 24,4 cm.

Parametrii

Format
Priză
Tehnologia RAM
PCI Express 16x
Suport RAID
1, 10, 5, 0
Slot M.2
Numărul de sloturi de memorie
Pentru procesoare
SATA 3
Producător
HDMI
VGA
DVI
Mufă de 3,5 mm
DisplayPort
TPM

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.