ASRock MB Int.CPU J4125-ITX, 2xDDR4, VGA, mini-ITX
525,54 Lei
442,70 Lei
372,02 Lei fără TVA
Descriere și parametri
ASRock MB Int.CPU J4125-ITX, 2xDDR4, VGA, mini-ITX
EAN: 4710483930522
Specificații tehnice
Format: Mini-ITX, 6.7-in x 6.7-in, 17.0 cm x 17.0 cm
Design: condensator fix
Caracteristici unice
- ASRock Super Alloy
- Sapphire negru PCB
- Fabric de sticlă de înaltă densitate PCB
- ASRock Full Spike Protection (pentru toate porturile USB, audio, LAN)
- ASRock Live Update & APP Shop
Procesor
Procesor quad-core Intel J4125 (până la 2,7 GHz)
Memorie
Tehnologie de memorie DDR4 cu două canale
2 x sloturi DDR4 SO-DIMM
Suport pentru memorie DDR4 2400/2133 fără buffer
Capacitatea maximă a memoriei sistemului: 8 GB
Slot de expansiune
1 x PCI Express 2.0 x1 Slot x1
1 x mufă M.2 (cheie E), suportă modulul WiFi/BT tip 2230 și Intel CNVi (WiFi/BT integrat)
Grafică
Grafică integrată Intel UHD 600: 12 UE-uri în interior (până la 750 MHz)
DX12, OpenGL 4.4, OGL EC 3.1, OpenCL 1.2
Decodare cu accelerare HW: HEVC (H.265) 8 biți, HEVC (H.265)10 biți, H.264 @ lvl5.2 (AVC), JPEG/MJPEG, VP8, VP9 8 biți, VP9 10 biți
Accelerare HW Codificare: HEVC (H.265) 8 biți, HEVC (H.265)10 biți, H.264 @ lvl5.2 (AVC), JPEG/MJPEG, VP8, VP9 8 biți
Ieșiri grafice
- Trei opțiuni de ieșire grafică: D-Sub, DVI-D și HDMI
- Suport pentru trei monitoare
- Suportă HDMI cu până la 4K x 2K (4096x2160) la 30 Hz
- Suportă DVI-D cu rezoluție maximă de până la 1920x1200 @ 60Hz
- Suportă D-Sub cu o rezoluție maximă de până la 2048x1536 @ 60Hz
- Suportă Auto Lip Sync, xvYCC și HBR (High Bit Rate Audio) cu port HDMI (este necesar un monitor compatibil HDMI)
- Suport HDCP 2.2 cu porturi DVI-D și HDMI
- Suportă redarea de discuri Blu-ray (BD) Full HD 1080p cu porturi DVI-D și HDMI
Audio
7.1 CH HD Audio cu protecție a conținutului (Realtek ALC892 Audio Codec)
Suport audio Blu-ray Premium
Suport pentru protecția la supratensiune
ELNA Audio Caps
LAN
PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000 Mbps
Realtek RTL8111H
Suportă Wake-On-LAN
Sprijină protecția împotriva fulgerelor/ESD
Suportă Ethernet 802.3az eficient din punct de vedere energetic
Suportă PXE
Intrări/ieșiri de pe panoul din spate
- 1 x port PS/2 pentru mouse
- 1 x port PS/2 pentru tastatură
- 1 x port D-Sub
- 1 x port DVI-D
- 1 x port HDMI
- 1 x ieșire optică SPDIF
- 2 x porturi USB 2.0 (suportă protecție ESD)
- 2 x porturi USB 3.2 Gen1 (suportă protecție ESD)
- 1 x port LAN RJ-45 cu LED (LED ACT/LINK și LED SPEED)
- Conectori audio HD: difuzor spate / central / bass / intrare linie / difuzor frontal / microfon
Depozit
2 x conectori SATA3 6.0 Gb/s, suport NCQ, AHCI și Hot Plug
2 x conectori SATA3 6.0 Gb/s de la ASMedia ASM1061, suportă NCQ, AHCI și Hot Plug
Conector
- 1 x antet port COM
- 1 x header pentru intrare șasiu și difuzoare
- 1 x conector ventilator CPU (3 pini)
- 1 x conector ventilator șasiu (3 pini)
- 1 x conector de alimentare ATX cu 24 de pini
- 1 x jack audio pe panoul frontal
- 2 x capse USB 2.0 (suportă 3 USB 2.0) (suportă protecție ESD)
- 1 x header USB 3.2 Gen1 (suportă 2 porturi USB 3.2 Gen1) (suportă protecție ESD)
Caracteristicile BIOS
128Mb AMI UEFI Legal BIOS cu suport GUI
Suportă Plug and Play
ACPI 5.0 compatibil cu evenimentele de trezire
Sprijină jumperfree
Suport SMBIOS 3.0
Software și UEFI
- ASRock Power Gear
- ASRock XFast LAN
- ASRock Power Gear
- ASRock Instant Flash
- ASRock Internet Flash
Monitor hardware
Detectarea temperaturii CPU/șasiului
Tachimetru ventilator CPU/șasiu
Ventilator CPU/șasiu silențios (reglarea automată a vitezei ventilatorului șasiului în funcție de temperatura CPU)
Control ventilator CPU/șasiu cu mai multe viteze
Detectarea deschiderii dulapului
Monitorizarea tensiunii: 12V, 5V, 3.3V, CPU Vcore
OS
Microsoft Windows OS 10 pe 64 de biți
Certificate
FCC, CE
Pregătit pentru ErP/EuP (este necesară o sursă de alimentare pregătită pentru ErP/EuP)
Accesorii
- Ghid de instalare rapidă, CD de asistență, ecran I/O
- 2 x cabluri de date SATA
- 1 x șurub pentru soclu M.2
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.