GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4, Intel H610, 2xDDR4, 1xHDMI, 1xVGA, mATX

MARATONUL
- 2%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4, Intel H610, 2xDDR4, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4, Intel H610, 2xDDR4, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4, Intel H610, 2xDDR4, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4, Intel H610, 2xDDR4, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
Numărul comenzii
3524778
OEM
H610M H V2 DDR4
Producator
Gigabyte
Puncte de loialitate: 19
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 20 bucăți, livrare Miercuri

403,46 Lei

393,68 Lei

330,82 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 389,53 Lei
In stoc 20 bucăți, livrare Miercuri

393,68 Lei

403,46 Lei

330,82 Lei fără TVA

Descriere și parametri

GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4

Număr de produs: 4719331851743

Descriere generală

Placă de bază Intel H610 cu design VRM digital cu fază hibridă 6 1 1.

Suport pentru procesoarele Intel Core™ din a 12-a generație.

Are o memorie cache DDR4 cu două canale dezechilibrate, 2 DIMM-uri.

Caracteristici

  • Design VRM digital hibrid 6 1 1
  • GIGABYTE Gaming LAN cu gestionare a lățimii de bandă
  • NVMe PCIe 3.0 x4 M.2 NVMe
  • Porturi HDMI/DVI-D/D-Sub pentru mai multe ecrane
  • Ventilator inteligent 6 cu senzori multipli de temperatură
  • GIGABYTE APP Center pentru o utilizare simplă și ușoară
  • Rezistențe rezistente la sulf

Suport pentru procesor

Suportă procesoarele Intel Core™ i9/i7/i5 din a 12-a generație.

Soclu LGA1700 pentru procesoare Intel.

Memorie

Suport pentru module de memorie DDR4 3200/3000/2933/2666/2400/2133 MHz.

2 x DDR4 DIMM socket care acceptă până la 64 GB de memorie de sistem.

Suportă module de memorie ECC Un-buffered DIMM 1Rx8/2Rx8.

Suportă modulele de memorie DIMM 1Rx8/2Rx8/1Rx16 non-ECC Un-buffered DIMM 1Rx8/2Rx8/1Rx16.

Suport pentru modulele de memorie Extreme Memory Profile (XMP).

Grafică

Suport pentru procesor grafic integrat - Intel HD Graphics.

1 x port D-Sub, care acceptă o rezoluție maximă de 1920x1200@60 Hz.

1 x port DVI-D, care acceptă o rezoluție maximă de 1920x1200@60 Hz.

1 x port HDMI, care acceptă o rezoluție maximă de 4096x2160@60 Hz.

1 x DisplayPort cu o rezoluție maximă de 4096x2304@60 Hz.

Audio

Realtek Audio CODEC.

High Definition Audio, 2/4/5.1/7.1 canale.

LAN

Cip Realtek GbE LAN (1 Gbps/100 Mbps).

Sloturi de expansiune

1 x slot PCI Express x16, care funcționează cu rezoluție x16.

1 x slot PCI Express x1.

Interfața de stocare

1 x conector M.2 (Socket 3, cheie M, suport pentru SSD-uri PCIe 3.0 x4/x2 de tip 2260/2280).

4 x conectori SATA 6Gb/s.

USB

4 x porturi USB 3.2 Gen 1.

4 x porturi USB 2.0/1.1 pe panoul din spate.

Conectori interni de I/O

1 conector principal de alimentare ATX cu 24 de pini.

1 x conector de alimentare ATX 12 V cu 8 pini.

1 x conector M.2 Socket 3.

4 x conectori SATA 6 Gb/s.

1 x conector ventilator CPU.

2 conectori pentru ventilatorul de sistem.

Conectorii panoului din spate

1 x port de tastatură PS/2.

1 x port de mouse PS/2.

1 x port D-Sub.

1 x port DVI-D.

1 x DisplayPort.

1 x port HDMI 2.0.

2 x porturi USB 3.2 Gen 1.

4 x porturi USB 2.0/1.1.

1 x port RJ-45.

3 x conectori audio.

BIOS

1 x 256 Mbit flash.

Utilizarea unui BIOS UEFI AMI UEFI cu licență.

Caracteristici unice

Sprijin APP Center.

Suport Q-Flash.

Suport Xpress Install.

Software

Norton Internet Security (versiunea OEM).

Software de gestionare a lățimii de bandă pentru LAN.

Sistem de operare

Suport pentru Windows 11 pe 64 de biți.

Suport pentru Windows 10 pe 64 de biți.

Format

Micro ATX; 23,0 cm x 21,5 cm.

Parametrii

Format
Priză
Chipset
Tehnologia RAM
PCI Express 16x
Suport RAID
Slot M.2
PCI
PCI Express x1
Numărul de sloturi de memorie
Pentru procesoare
USB 2
SATA 3
Producător
HDMI
VGA
USB 3
Port LPT
Mufă de 3,5 mm
HIND
Conexiune fără fir
Antet LED
TPM
USB C

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.