EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)

MARATONUL
- 6%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
Numărul comenzii
AH5167000211
OEM
CS-C1C-E0-1E2WF
Producator
EZVIZ
Puncte de loialitate: 9
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 9 bucăți, livrare Marti

195,34 Lei

182,74 Lei

153,56 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 182,51 Lei
In stoc 9 bucăți, livrare Marti

182,74 Lei

195,34 Lei

153,56 Lei fără TVA

Descriere și parametri

EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)

Descriere

C1C-B de la EZVIZ este o cameră Wi-Fi compactă care poate înregistra evenimente în direct și vă poate proteja familia.

Cu această cameră, veți fi mereu informat despre ce se întâmplă acasă, chiar și atunci când sunteți plecat.

Proiectare și amplasare

Camera este suficient de mică pentru a încăpea oriunde, iar instalarea este foarte ușoară.

Designul său permite o configurare simplă pentru cea mai bună performanță posibilă.

Alerte și detectare

În cazul în care camera detectează orice activitate suspectă, vă va alerta automat.

Detectarea mișcării este una dintre principalele caracteristici ale acestui model.

Condiții de alimentare și de iluminare

Această cameră oferă performanțe strălucitoare indiferent de schimbările în condițiile de iluminare.

Lumina LED cu infraroșu avansată încorporată oferă o rază de vizibilitate pe timp de noapte de până la 12 m.

Caracteristici cheie

  • Suport Wi-Fi de 2,4 GHz
  • 1080p
  • Detectarea mișcării
  • Trei moduri de sunete de avertizare
  • Mod de veghe
  • Obiectiv cu unghi larg de 108°.
  • Apel bidirecțional
  • Vedere pe timp de noapte până la 12 m
  • Suport pentru carduri MicroSD (până la 256 GB)
  • Stocarea EZVIZ CloudPlay

Parametrii tehnici

Senzor de imagine: CMOS de 1/3" cu scanare progresivă

Viteza obturatorului: obturator cu reglare automată

Lentile: 2,8 mm, câmp de vizualizare: 108° (diagonală), 91° (orizontală), 50° (verticală)

Zi și noapte: filtru infraroșu cu comutare automată

Vedere pe timp de noapte: 12 m

Rezoluție maximă: 1920 × 1080

Rată de cadre: max. 25 fps, adaptare automată în timpul transmisiei în rețea

Compresie video: H.265

Rata de biți video: ultra HD, HD, video fluid, rată de biți adaptivă.

Rata maximă de transfer: 1 Mbps

Alertă inteligentă: detectarea mișcării

Apel bidirecțional: acceptat

Standard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n

Banda de frecvență: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz

Securitate: 64/128 biți WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK

Viteza de transmisie: 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 72 Mbps

Stocare locală: Slot pentru card microSD (max. 256 GB)

Stocarea în cloud: EZVIZ Cloud Storage

Condiții de funcționare: -10 până la 45 °C, Umiditate < 95% (fără condensare)

Sursa de alimentare: 5 V DC. / 1 A

Consumul de energie: max. 3,0 W

Dimensiuni: 63 × 63 × 103 mm

Greutate netă: 83 g

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.