EVOLVEO StrongPhone Z4, telefon rezistent la apă

Foto ilustrativa

EVOLVEO StrongPhone Z4, telefon rezistent la apă
EVOLVEO StrongPhone Z4, telefon rezistent la apă
EVOLVEO StrongPhone Z4, telefon rezistent la apă
Numărul comenzii
3546701
OEM
SGP-Z4-B
Producator
Evolveo
Puncte de loialitate: 13
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Telefon robust cu ecran IPS de 2,8 inchi

Durabilul StrongPhone Z4 este cea mai bună alegere pentru toți cei care așteaptă ceva în plus de la telefonul lor. Corp durabil cu certificare IP68, ecran mare și ușor de citit IPS LCD de 2,8 inchi, funcție power bank, buton SOS sau mare de 2.500 mAh fac din acest telefon o soluție universală pentru lucrul în atelier, pe șantier, pe teren dificil, în iarna grozava sau dimpotriva, la temperaturi si umiditate ridicate. Telefonul nu deranjează apa, noroiul, zăpada, praful sau manipularea dură.

banner-sp-z4-b1

Ecran excelent lizibil de 2,8 inchi

Unul dintre principalele avantaje ale lui StrongPhone Z4 este display-ul mare de 2,8” cu tehnologie IPS cu rezistenta sporita la zgarieturi si presiune. Tehnologia IPS asigură redarea realistă a culorilor, unghiuri largi de vizualizare și consum redus de energie. Acest lucru va ușura utilizarea telefonului în orice condiții.

banner-sp-z4-b2

Baterie de 2.500 mAh cu funcție power bank

Bateria cu o capacitate de 2.500 mAh asigură funcționarea telefonului până la două săptămâni și poate face ceva în plus. StrongPhone Z4 robust este echipat cu o funcție powerbank care vă permite să utilizați capacitatea bateriei pentru a vă încărca celelalte dispozitive.

banner-sp-z4-b4

Apel SOS și mesaj de urgență SMS

StrongPhone Z4 este echipat cu un buton SOS de urgenta, care te poate suna in caz de pericol. Când apăsați tasta, telefonul formează automat numerele presetate și le trimite un mesaj de urgență.

banner-sp-z4-b3

Echipamente multimedia

Telefonul durabil este echipat cu o cameră de 2 Mpx, o lanternă LED puternică sau un radio FM încorporat cu antenă integrată și reglare automată a postului. Alte echipamente includ un calendar, ceasuri cu alarmă sau un calculator.

banner-sp-z4-b5

Stand de încărcare

Pentru a simplifica procesul de încărcare, am adăugat acestui model un suport de încărcare, care asigură o încărcare ușoară fără a fi nevoie să conectați un cablu USB la telefon.

banner-sp-z4-b6

Rezistent la apă conform specificației IP68

Etanșeitatea este certificată conform standardului IP68, rezistența la pătrunderea prafului și la scufundarea în apă timp de 30 de minute la o adâncime de 1,2 metri.

  • Ecran IPS mare de 2,8" cu rezistență crescută la zgârieturi și presiune
  • functie powerbank
  • Apel SOS și mesaj de urgență SMS
  • rezistent la socuri si vibratii
  • rezistent la apa conform specificatiei IP68
  • suprafata rezistenta cauciucata
  • baterie puternică de 2.500 mAh
  • suport de încărcare
  • SIM dual
  • GSM 850/900/1800/1900 MHz
  • Cameră de 2.0 Mpix
  • Bluetooth
  • mesaj
  • Suport card microSDHC
  • radio FM
  • calendar
  • ceas deşteptător
  • calculator
  • vizualizator de imagini
  • video recorder
  • video player
  • casetofon
  • robot telefonic digital
  • tonuri de apel polifonice / tonuri de apel vibrante
  • Mâini libere cu microfon integrat în cablul căștilor
  • Mufă audio de 3,5 mm
  • baterie de mare capacitate 2.500 mAh
  • dimensiuni 143,6 x 64,4 x 16,5 mm
  • greutate 169 g

Conținutul pachetului

  • EVOLVEO StrongPhone Z4
  • baterie de mare capacitate 2.500 mAh
  • căști stereo cu mâini libere integrate
  • încărcător de reţea
  • suport de încărcare
  • cablu la banca de alimentare
  • manual de utilizare

Parametrii

Vrsta robe
Diagonala ecranului
Sistem de operare
Rezoluția ecranului
Tipul de afișare
Funcţie
Certificare
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.42% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.