EOL - Ezviz Baby monitor BM1 (roz)

MARATONUL
- 34%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

EOL - Ezviz Baby monitor BM1 (roz)
EOL - Ezviz Baby monitor BM1 (roz)
EOL - Ezviz Baby monitor BM1 (roz)
Numărul comenzii
32122480
OEM
EZVIZ303102449
Puncte de loialitate: 25
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 20 bucăți, livrare Marti

782,52 Lei

514,08 Lei

432,00 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 512,88 Lei
In stoc 20 bucăți, livrare Marti

514,08 Lei

782,52 Lei

432,00 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Ezviz Baby monitor BM1 (roz)

Model: CS-BM1-R100-2D2WF-Ra

Descriere

Monitorul pentru bebeluși de la EZVIZ este un ajutor de încredere în îngrijirea copilului dumneavoastră. Datorită acestuia, puteți să vă supravegheați întotdeauna bebelușul oriunde v-ați afla. Rămâneți informat cu privire la momentele importante din timpul zilei și al nopții.

Design

Monitorul pentru bebeluși a fost supus unor teste și modificări riguroase pentru a-l face cât mai bun. Detaliile au fost puse la punct având în vedere siguranța și confortul bebelușului.

Somnul

Monitorul pentru bebeluși este conceput pentru a proteja orele de somn liniștit ale copilului dumneavoastră. Iluminarea cu infraroșu vă permite să vă monitorizați copilul chiar și noaptea, fără a fi deranjat.

Anduranță

Deși monitorul pentru bebeluși este unul dintre cele mai mici de pe piață, acesta poate face față funcționării toată noaptea. Datorită timpului de răspuns optimizat, vă informează în timp util cu privire la activitățile bebelușului dumneavoastră.

Comunicare

Dacă nu puteți ajunge rapid la copil, un monitor pentru copii vă poate ajuta. Acesta poate reda automat muzică liniștitoare atunci când detectează plânsul sau puteți vorbi cu copilul prin intermediul camerei.

Interacțiune

Prin intermediul aplicației EZVIZ, vă puteți urmări copilul la calitate Full HD 1080p. Puteți începe transmisia în direct prin simpla rostire a cuvintelor "Hey Google" sau "Alexa".

Amintiri

Monitorul pentru bebeluși captează momentele și amintirile de neuitat ale bebelușului dvs. și le păstrează în siguranță. Primele cuvinte, primii pași, fiecare zâmbet mare - nu veți pierde nimic.

Date tehnice

Senzor de imagine: senzor CMOS de 1/2,8" 2Mpx cu scanare progresivă

Iluminare minimă: 0,1 lux

Obiectiv: 4 mm la F1.6, unghi de vizualizare: 100° (diagonală), 85° (orizontală), 46° (verticală)

Zi și noapte: filtru infraroșu cu comutare automată

DNR: 3D DNR

Vedere pe timp de noapte: până la 5 m

Rezoluție maximă: 1920 x 1080

Rată de cadre: 15 fps; adaptare automată în timpul transmiterii în rețea

Compresie video: H.265 / H.264

Rata de biți video: Full HD, HD, standard; rata de biți adaptivă.

Viteza de transmisie a sunetului: Reglarea automată

Rata maximă de transfer: 1 Mbps

Detecție: detectarea plânsului, urcarea în pătuț (copilul părăsește pătuțul), detectarea activității copilului (detectarea persoanei inteligente)

Alarmă inteligentă: Suportă

Apel bidirecțional: acceptat

Redare automată a muzicii: suportă

Standard Wi-Fi: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n

Banda de frecvență: 2,4-2,4835 GHz

Lățimea canalului: Suport 20 MHz

Securitate: 64/128 biți WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK

Viteza de transmisie: 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 150 Mbps

Împerecherea unei rețele Wi-Fi Împerecherea cu un AP

Protocol: Protocolul personalizat EZVIZ Cloud

Protocol de interfață: protocol personalizat EZVIZ Cloud

Cerințe minime de rețea: 2 Mbps

Stocare locală: Suport pentru card MicroSD (până la 256 GB)

Stocarea în cloud: Suport pentru stocare EZVIZ CloudPlay (necesită abonament)

Condiții de funcționare: -10 până la 45 °C, umiditate 95% sau mai mică (fără condensare)

Sursa de alimentare: 5 V DC / 2 A (adaptor de alimentare disponibil separat)

Capacitatea bateriei: 2 000 mAh

Dimensiuni: versiunea iepure (roz): 249 × 50 × 67 mm

Greutate netă: versiunea pentru iepuri (roz): 118 g

Dimensiunile pachetului: 225 × 127 × 65 mm

Conținutul pachetului

  • Camera BM1
  • Suport
  • Cablu USB
  • Ghid de referință rapidă
  • Ghid de instalare rapidă
  • Informații juridice

Certificate

CE/FCC/UL/WEEE/RoHS/REACH/UKCA

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.