Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche

- 8%

Foto ilustrativa

Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Baza Yealink WH63 DECT cu căști pentru o singură ureche
Numărul comenzii
AH55450728
OEM
WH63UC
Producator
YEALINK
Puncte de loialitate: 225
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

814,58 Lei

750,16 Lei

630,39 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 738,10 Lei
In stoc 1 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

750,16 Lei

814,58 Lei

630,39 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Căști DECT Yealink WH63

Yealink WH63 este un set de căști DECT fără fir pentru o ureche. Este ideală pentru comunicații telefonice și UC. Funcționează cu principalele platforme UC și este integrat nativ cu telefoanele IP Yealink.

Sunet cristalin

Oferă un sunet clar și cristalin datorită tehnologiei Yealink Super Wideband și tehnologiei Acoustic Shield. Aceste tehnologii vă permit să comunicați clar și curat în timpul apelurilor telefonice și al conferințelor video.

Control convenabil

WH63 este echipat cu comenzi tactile și cântărește doar 19 grame. Acesta permite comunicarea fără interferențe și este o alegere excelentă pentru muncă.

Purtare variabilă

Căștile WH63 acceptă o varietate de stiluri de purtare - cârlig de ureche, bandă pentru cap și bandă pentru gât. Acest lucru răspunde nevoilor individuale ale fiecărui utilizator.

Comunicare fără fir

Acest set de căști vă poate liniști la o distanță de până la 120 de metri de birou. Acest lucru vă permite să vă bucurați de un spațiu de lucru mai mare și să vă eficientizați activitatea.

Tehnologia Yealink Acoustic Shield

Datorită tehnologiei Yealink Acoustic Shield cu 2 microfoane încorporate în WH63, zgomotul de fond este blocat automat. Aceasta asigură claritatea vocii abonatului, ceea ce sporește semnificativ eficiența comunicării.

Conectare ușoară

Nu mai este nevoie de adaptoare EHS. Conectați telefonul de birou direct cu un singur cablu USB. Și 2 porturi Micro USB incluse în bază, care permit conectarea simultană la PC și la telefonul IP.

Busylight

Luminatorul este permis în WH63. Atunci când lumina de pe căști sau de pe BLT60 (nu este inclus, dispozitiv opțional) de pe masă devine roșie, persoanele din jur vor ști că vorbiți la telefon și nu vă vor deranja fără să știe.

Comoditate

Cu un design ușor și 4 stiluri de purtare, precum și cu diferite dimensiuni ale vârfurilor pentru urechi, WH63 asigură confort pe tot parcursul zilei.

Funcții de bază:

  • 5 butoane de funcție
  • 2 porturi micro USB 2.0
  • Conexiune USB la PC și la telefonul IP
  • Indicator de ocupare LED integrat
  • Suport de încărcare (pentru căști)

Baterii:

  • Timp de convorbire: până la 8 ore
  • Timp de așteptare: 54 de ore
  • Timp de încărcare: 2,5 ore (5V / 1,2A)

DECT:

  • Raza de acțiune fără fir: până la 120m

Opțiuni de control:

  • Răspundeți/încheiați/respingeți un apel
  • Setări de volum
  • Oprirea microfonului

Informații importante:

  • Sensibilitatea microfonului: -38.0 /-2 dBV
  • Gama de frecvență a microfonului: 100 Hz-10 kHz
  • Sensibilitatea difuzorului: 92,5 /-3 dB, 0,179 V
  • Impedanța difuzoarelor: 32 /-4.8 ?
  • Gama de frecvențe a difuzoarelor: 20 Hz-14 kHz
  • Greutatea căștii: 19 g
  • Greutate de bază: 124g

Conținutul pachetului:

  • Baza
  • căști
  • cârlig de ureche
  • căști interschimbabile
  • bentiță
  • adaptor de alimentare
  • Cablu USB de 1,2 m
  • Cablu USB de 0,8 m
  • manual de utilizare

Accesorii opționale neincluse: bandă pentru gât, BLT60 Busylight.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.