ASRock MB Sc AM5 A620M-HDV/M.2, AMD A620, 2xDDR5, HDMI, DP

- 1%

Foto ilustrativa

ASRock MB Sc AM5 A620M-HDV/M.2, AMD A620, 2xDDR5, HDMI, DP
ASRock MB Sc AM5 A620M-HDV/M.2, AMD A620, 2xDDR5, HDMI, DP
ASRock MB Sc AM5 A620M-HDV/M.2, AMD A620, 2xDDR5, HDMI, DP
ASRock MB Sc AM5 A620M-HDV/M.2, AMD A620, 2xDDR5, HDMI, DP
Numărul comenzii
3380848
OEM
A620M-HDV/M.2
Producator
ASRock
Puncte de loialitate: 22
0 evaluări
In stoc 9 bucăți, livrare Vineri

455,48 Lei

449,89 Lei

378,06 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 447,54 Lei
In stoc 9 bucăți, livrare Vineri

449,89 Lei

455,48 Lei

378,06 Lei fără TVA

Descriere și parametri

ASRock MB Sc AM5 A620M-HDV/M.2, AMD A620, 2xDDR5, HDMI, DP

Produs EAN: 4710483943041

Descriere generală

ASRock MB Sc AM5 A620M-HDV/M.2 este o placă de bază cu suport pentru a treia generație de procesoare AMD AM4 Ryzen™ și pentru viitoarele procesoare AMD Ryzen™ (seriile 3000 și 4000).

Specificații tehnice

Placa dispune de 8 Power Phase Design, Digi Power și suportă DDR4 4733 (OC).

Are 2 x PCIe 3.0 x16, 1 x M.2 cheie E pentru WiFi și oferă opțiuni de ieșire grafică: HDMI, DisplayPort, D-Sub.

Oferă 7.1 CH HD Audio (Realtek ALC1200 Audio Codec), Nahimic Audio.

Pentru stocare, există 4 x SATA3, 1 x Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4), 1 x M.2 (PCIe Gen3 x2 și SATA3).

Placa este echipată cu 10 x USB 3.2 Gen1 (5 x spate, 1 x spate Type-C, 4 x față) și Realtek Gigabit LAN.

Caracteristici unice

  • ASRock Super Alloy
  • Răcitor M.2 cu acoperire completă ASRock
  • ASRock Ultra M.2 (PCIe Gen3x4)
  • ASRock POST Status Checker (PSC)
  • Protecție completă ASRock Full Spike
  • ASRock Live Update & APP Shop

Sistemul de memorie

Placa suportă tehnologia de memorie Dual Channel DDR4 și are 4 sloturi DIMM DDR4.

Capacitatea maximă a memoriei sistemului este de 128 GB.

Acceptă module de memorie cu Extreme Memory Profile (XMP).

Are un contact auriu de 15µ în sloturile DIMM.

Grafică

Placa dispune de grafică AMD Radeon™ Vega integrată în seria de APU Ryzen.

Suportă DirectX 12, Pixel Shader 5.0.

Suportă trei monitoare și oferă HDMI 2.1 cu o rezoluție de până la 4K x 2K (4096x2160) la 60Hz.

Suportă DisplayPort 1.4 cu o rezoluție maximă de până la 5K (5120x2880)@120Hz.

Suportă D-Sub cu o rezoluție maximă de până la 1920x1200 @ 60Hz.

Sloturi și depozitare

Placa are 2 sloturi PCI Express 3.0 x16 (PCIE1: modul x16; PCIE3: modul x2).

Dispune de 1 slot M.2 (tasta E) care acceptă modulul WiFi/BT de tip 2230.

Pentru stocare, există 4 conectori SATA3 6,0 Gb/s, 1 slot Ultra M.2 (M2_1), 1 slot M.2 (M2_2).

LAN și conectori

Placa este echipată cu PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000 Mbps (Realtek RTL8111H).

Are 1 x antet pentru port COM, 1 x antet SPI TPM, 1 x antet pentru LED-uri de alimentare și difuzoare, 2 x antet pentru LED-uri RGB, 2 x antet pentru LED-uri adresabile.

Placa are 1 conector de alimentare ATX cu 24 de pini, 1 conector de alimentare de 12 V cu 8 pini, 1 conector audio pe panoul frontal, 2 conectori USB 2.0 (suportă 4 porturi USB 2.0), 2 conectori USB 3.2 Gen1 (suportă 4 porturi USB 3.2 Gen1).

Audio și I/O pe panoul din spate

Placa oferă 7.1 CH HD Audio cu protecție a conținutului (Realtek ALC1200 Audio Codec) și suport audio Blu-ray Premium.

Panoul din spate este prevăzut cu un suport pentru antenă, 1 x port PS/2 pentru mouse/tastatură, 1 x port D-Sub, 1 x port HDMI, 1 x DisplayPort 1.4, 1 x port USB 3.2 Gen1 tip A, 4 x porturi USB 3.2 Gen1 tip A, 1 x port USB 3.2 Gen1 tip C, 2 x porturi USB 2.0, 1 x port LAN RJ-45 cu LED, conectori audio HD: Line in / Front Speaker / Microfon.

Software și UEFI

Placa este compatibilă cu ASRock Motherboard Utility (A-Tuning), ASRock Polychrome SYNC, ASRock XFast LANUEFI, ASRock Full HD UEFI, ASRock Instant Flash.

Suportă Microsoft Windows 10 pe 64 de biți.

Accesorii

Placa este însoțită de un ghid de instalare rapidă, un CD de asistență, un I/O Shield, 2 cabluri de date SATA, 2 șuruburi pentru sloturile M.2.

Parametrii

Format
Tehnologia RAM
PCI Express 16x
Suport RAID
1, 10, 0
Slot M.2
PCI
PCI Express x1
Numărul de sloturi de memorie
Pentru procesoare
USB 2
SATA 3
HDMI
USB 3
Port COM
Port LPT
Mufă de 3,5 mm
HIND
DisplayPort
Conexiune fără fir
Antet LED
TPM
USB C

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.